Juli 2011 #
woensdag 29 december 2010 om 13:03
naamlftuitg.
datumafspraak
echo/vk/gynbijzonderhedenEs288 julibij 32 wkn echo ivm ligging placenta
jongen!
tijdens pretecho lekker bewegelijk, veel gapen, een keer zelfs met zijn handje voor zijn mond!
Vakantie: meivakantie Belgische kustCowvanjou3913 juli22 apr gyn, 24 mei gyn+echojongen!
cursus "zwanger actief" en "baby op komst".
kan mini lekker vaak bewonderen op dvd!
Asjemenou4014 julijongen!
dochter ('09)
naar New York verhuisd voor 2,5 mnd!Vlinder2516 juliverrassing!
zoon (’08) en dochter (’10)
begonnen met "zwangerschapszwemmen".
Vakantie: eind apr weekendje weg met man,
mei weekje Belgie/Ned
Vera3516 juli9 mei echo+gynjongen!
cursus "mensendieck".
berry in 3D gezien, hij is moooooi!Do3121 julimeisje!
dochter (aug '09)Lieselotje3923 juliverrassing!
1e symptomen van zwangerschapsdementie
4e kindje
Vakantie: begin mei IbizaNolleke2825 juli25 apr controle gyn, 28 apr 3D-echomeisje!
mama van Sam*
kamertje bijna klaar, dan kunnen de meubeltjes komen2jongens3527 julimeisje!
heeft 2 kinderen van 7 en 4
promotie gemaakt, erg druk op werk.
mevrouw wilde niet echt meewerken tijdens 3D-echo, lag met gezichtje tegen placenta aan. klein eigenwijsje dus
Vakantie: meivakantie Center Parcs
Verlof: 11 juniShootingstar2527julijongen!
het is een wildebras!
denkt dat buik niet groeit, maar de foto's zijn het bewijs
Mari3430 julibij 32 wkn liggingsecho ivm placentameisje!
nog een eigenwijsje! voetje bij haar mooie volle lippen tijdens 3D-echo.
Verlof: 1 juli
Leeuw2831 juliverrassing!
handjes en voetjes voelbaar!
druk met inpakken en school
Ik heb een aantal mensen die lang niet hebben geschreven uit de tabel gehaald om het overzichtelijk te houden. Als je weer mee wilt schrijven, laat het dan weten!
datumafspraak
echo/vk/gynbijzonderhedenEs288 julibij 32 wkn echo ivm ligging placenta
jongen!
tijdens pretecho lekker bewegelijk, veel gapen, een keer zelfs met zijn handje voor zijn mond!
Vakantie: meivakantie Belgische kustCowvanjou3913 juli22 apr gyn, 24 mei gyn+echojongen!
cursus "zwanger actief" en "baby op komst".
kan mini lekker vaak bewonderen op dvd!
Asjemenou4014 julijongen!
dochter ('09)
naar New York verhuisd voor 2,5 mnd!Vlinder2516 juliverrassing!
zoon (’08) en dochter (’10)
begonnen met "zwangerschapszwemmen".
Vakantie: eind apr weekendje weg met man,
mei weekje Belgie/Ned
Vera3516 juli9 mei echo+gynjongen!
cursus "mensendieck".
berry in 3D gezien, hij is moooooi!Do3121 julimeisje!
dochter (aug '09)Lieselotje3923 juliverrassing!
1e symptomen van zwangerschapsdementie
4e kindje
Vakantie: begin mei IbizaNolleke2825 juli25 apr controle gyn, 28 apr 3D-echomeisje!
mama van Sam*
kamertje bijna klaar, dan kunnen de meubeltjes komen2jongens3527 julimeisje!
heeft 2 kinderen van 7 en 4
promotie gemaakt, erg druk op werk.
mevrouw wilde niet echt meewerken tijdens 3D-echo, lag met gezichtje tegen placenta aan. klein eigenwijsje dus
Vakantie: meivakantie Center Parcs
Verlof: 11 juniShootingstar2527julijongen!
het is een wildebras!
denkt dat buik niet groeit, maar de foto's zijn het bewijs
Mari3430 julibij 32 wkn liggingsecho ivm placentameisje!
nog een eigenwijsje! voetje bij haar mooie volle lippen tijdens 3D-echo.
Verlof: 1 juli
Leeuw2831 juliverrassing!
handjes en voetjes voelbaar!
druk met inpakken en school
Ik heb een aantal mensen die lang niet hebben geschreven uit de tabel gehaald om het overzichtelijk te houden. Als je weer mee wilt schrijven, laat het dan weten!
donderdag 17 februari 2011 om 16:50
Hallo, mag ik nog meedoen of zitten jullie vol?? Ik ben zwanger van de tweede, nu in de 18e week. Volgende week de 20wk echo al...spannend vind ik. We willen graag weten wat het is (j/m) en zijn nu zenuwachtiger dan de eerste keer...gewoon omdat we nu weten wat het is om een gezond kind te hebben, denk ik. Of misschien waren we de eerste keer wel helemaal overrompeld nog ofzo...dat je er niet zo bij stil staat.
Vind het ook leuk om namen mee te lezen, we zijn er voor een meisje nog niet uit namelijk.
Vind het ook leuk om namen mee te lezen, we zijn er voor een meisje nog niet uit namelijk.
donderdag 17 februari 2011 om 19:33
Hai Mamam! Tuurlijk kan je meeschrijven, gezellig! Zal je meteen in de tabel zetten. Is je leeftijd 30 jaar of is je nick verouderd
Pff.. namen.. Voor een meisje hebben we er zeker al 4, maar aangezien het voor 99% een jongen is heb ik daar niet zoveel aan. Heb je nu al een zoon of dochter en van welke leeftijd?
Pff.. namen.. Voor een meisje hebben we er zeker al 4, maar aangezien het voor 99% een jongen is heb ik daar niet zoveel aan. Heb je nu al een zoon of dochter en van welke leeftijd?
donderdag 17 februari 2011 om 19:38
2 jongnes, super, een goede echo, en een meisje, wat leuk!! dan hebben we er in ieder geval van allebei al 1
Vera, goed om tehoren dat dat bij jou ook was, en dat jouw placenta omhoog is gegaan. Het isi ook niet zo dat hij helemaal voor de uitgang ligt hoor, maar hij lag wel vrij laag.
9 maandenbeurs was ergl euk, maar ik ben wel kapot nu. heel veel leuke dingen gekocht voor ons kleine mannetje, maar heel vermoeiend. Ga nu even lekker frietjes eten, en dan met de benen omhoog!
mamam30, welkom bij de club!!
Vera, goed om tehoren dat dat bij jou ook was, en dat jouw placenta omhoog is gegaan. Het isi ook niet zo dat hij helemaal voor de uitgang ligt hoor, maar hij lag wel vrij laag.
9 maandenbeurs was ergl euk, maar ik ben wel kapot nu. heel veel leuke dingen gekocht voor ons kleine mannetje, maar heel vermoeiend. Ga nu even lekker frietjes eten, en dan met de benen omhoog!
mamam30, welkom bij de club!!
donderdag 17 februari 2011 om 20:42
2jongens! Wat leuk voor je.!!! Een meisje
Voelen jullie de baby al goed? Ik eigenlijk nog helemaal niet. ben nu 18 weken en het is ook nog eens de 4e. vind het best laat eigenlijk. Hartje was overigens goed te horen bijd e VK.
Ook zoiets stoms.. ik heb al 2 weken de verwijsbrief voor de 20weken echo.. nog steeds geen afspraak gemaakt. Morgen zijn ze dicht.l Moet ik dus maandag echt even gaan regelen. Uiteraard ben ik nieuwschierig naar het geslacht maar wij willen toch echt niet weten wat het gaat worden.
Hebben jullie ook zo genoten van het weer vandaag?? heerlijk he! Ben je toch gelijk een ander mens!
Voelen jullie de baby al goed? Ik eigenlijk nog helemaal niet. ben nu 18 weken en het is ook nog eens de 4e. vind het best laat eigenlijk. Hartje was overigens goed te horen bijd e VK.
Ook zoiets stoms.. ik heb al 2 weken de verwijsbrief voor de 20weken echo.. nog steeds geen afspraak gemaakt. Morgen zijn ze dicht.l Moet ik dus maandag echt even gaan regelen. Uiteraard ben ik nieuwschierig naar het geslacht maar wij willen toch echt niet weten wat het gaat worden.
Hebben jullie ook zo genoten van het weer vandaag?? heerlijk he! Ben je toch gelijk een ander mens!
donderdag 17 februari 2011 om 21:24
Nog tips voor de 9maandenbeurs? Ik ga zaterdag en wil me met name oriënteren.
Wat leuk dat jullie al weten wat het gaat worden. Ik heb de 20 weken echo op 14 maart dus moet nog heel even wachten. Ben heel nieuwsgierig!!!! Maman van harte welkom!
Ik ben bijna 17 weken zwanger en heb nog niet echt iets gevoeld. Soms lijkt het zo maar volgens mij zijn het mijn darmen.
Wat leuk dat jullie al weten wat het gaat worden. Ik heb de 20 weken echo op 14 maart dus moet nog heel even wachten. Ben heel nieuwsgierig!!!! Maman van harte welkom!
Ik ben bijna 17 weken zwanger en heb nog niet echt iets gevoeld. Soms lijkt het zo maar volgens mij zijn het mijn darmen.
donderdag 17 februari 2011 om 21:42
zaterdag 19 februari 2011 om 10:56
Maandag dus een afpraak maken Lieselotje! Grappig dat je dat soort dingen heel anders aanpakt als het de 4e is. Hoe oud zijn jouw kids eigenlijk?
Mari, lees je berichtje nu pas en waarschijnlijk ben je al onderweg naar de beurs. Ben benieuwd hoe je het vindt en of je met spullen thuis komt!
Ik voel ook nog geen overduidelijke schopjes of iets dat daar op lijkt. Meer die plopjes, de ene dag meer dan de andere. Merk wel dat ik er steeds meer op gefocused ben, lijkt me zo leuk. Ben vandaag precies 19 wkn. Al bijna op de helft!
Mari, lees je berichtje nu pas en waarschijnlijk ben je al onderweg naar de beurs. Ben benieuwd hoe je het vindt en of je met spullen thuis komt!
Ik voel ook nog geen overduidelijke schopjes of iets dat daar op lijkt. Meer die plopjes, de ene dag meer dan de andere. Merk wel dat ik er steeds meer op gefocused ben, lijkt me zo leuk. Ben vandaag precies 19 wkn. Al bijna op de helft!
zaterdag 19 februari 2011 om 15:21
zaterdag 19 februari 2011 om 23:38
We hebben twee leuke kamertjes gezien, maar nog niet besloten. Heb nl nog twee andere gezien op internet (in verschillende winkels) die ik in het echt wil zien. Dus komende week weer op pad. Daarna gaan we beslissen. Twijfelen tussen echt wit, sloophoutachtig of whitewash. Man neigt naar het eerste, ik meer naar whitewash.
zaterdag 19 februari 2011 om 23:38
quote:nolleke schreef op 19 februari 2011 @ 15:21:
Owww, ik ben helemaal verliefd op ons.....meisje!!!
Ze was ontzettend druk, dus dat was heel leuk om te zien. Ze ziet er helemaal gezond uit.
Ben zo blij dat we het toch gedaan hebben. Iedere keer als ik nu een moeilijk moment heb, kan ik even naar haar kijken op dvd!Gefeliciteerd! Wat heerlijk voor jullie.
Owww, ik ben helemaal verliefd op ons.....meisje!!!
Ze was ontzettend druk, dus dat was heel leuk om te zien. Ze ziet er helemaal gezond uit.
Ben zo blij dat we het toch gedaan hebben. Iedere keer als ik nu een moeilijk moment heb, kan ik even naar haar kijken op dvd!Gefeliciteerd! Wat heerlijk voor jullie.
maandag 21 februari 2011 om 12:01
Hoi,
Nolleke wat heerlijk! Ik kan ook niet wachten op de pretecho. 14 maart de 20 weken echo. Toch weer spannend of alles goed is.
Ik heb soms het idee dat ik iets voel maar echt duidelijk nog niet. Ben nu 17 weken.
Op de negenmaandenbeurs heb ik een broek en spijkerrok gekocht bij Prenetal. Verder een kinderwagen besteld. De Joolz denim. Erg mooi en blij mee. Hij komt pas in juni dus moet nog even wachten.
Ik ga ook naar de tandarts vandaag. Ben benieuwd wat de zwangerschap met mijn gebit doet. Heb best last van ontstoken tandvlees.
Nolleke wat heerlijk! Ik kan ook niet wachten op de pretecho. 14 maart de 20 weken echo. Toch weer spannend of alles goed is.
Ik heb soms het idee dat ik iets voel maar echt duidelijk nog niet. Ben nu 17 weken.
Op de negenmaandenbeurs heb ik een broek en spijkerrok gekocht bij Prenetal. Verder een kinderwagen besteld. De Joolz denim. Erg mooi en blij mee. Hij komt pas in juni dus moet nog even wachten.
Ik ga ook naar de tandarts vandaag. Ben benieuwd wat de zwangerschap met mijn gebit doet. Heb best last van ontstoken tandvlees.
maandag 21 februari 2011 om 13:25
Hey meiden,
Over Hyves, ik zag net dat er heel veel aanmeldingen zijn. Veel meer dan met hoeveel we hier zijn.
Voor degenen die wel aangemeld willen worden, maar nog niet geaccepteerd zijn: willen jullie mij even een berichtje sturen via Hyves wie je bent.
Want ik weet niet hoe jullie erover denken, maar ik heb geen zin dat er ook meiden bijzitten die niet hier schrijven.
Mari, succes bij de tandarts vandaag.
2jongens, ook een meid, wat leuk! Nu helemaal los met roze, haha.
Hoe was het bij de tandarts?
Vera, moeilijk he, het kamertje. Wij gaan ook voor echt wit. Maar er zijn er 3 die op internet leuk lijken (waaronder degene die we bij Sam uit hadden gekozen). De week na de 20 weken echo gaan we met rolstoel toch naar de winkel, heb er nu al zin in.
Over Hyves, ik zag net dat er heel veel aanmeldingen zijn. Veel meer dan met hoeveel we hier zijn.
Voor degenen die wel aangemeld willen worden, maar nog niet geaccepteerd zijn: willen jullie mij even een berichtje sturen via Hyves wie je bent.
Want ik weet niet hoe jullie erover denken, maar ik heb geen zin dat er ook meiden bijzitten die niet hier schrijven.
Mari, succes bij de tandarts vandaag.
2jongens, ook een meid, wat leuk! Nu helemaal los met roze, haha.
Hoe was het bij de tandarts?
Vera, moeilijk he, het kamertje. Wij gaan ook voor echt wit. Maar er zijn er 3 die op internet leuk lijken (waaronder degene die we bij Sam uit hadden gekozen). De week na de 20 weken echo gaan we met rolstoel toch naar de winkel, heb er nu al zin in.
maandag 21 februari 2011 om 13:27
Vera: nee, ik had twee vullingen laten doen, dat was alles. Wel met verdoving ) Achteraf een rare gedachte: ik laat me altijd verdoven bij de tandarts voor de vullingen, en dan twee keer bevallen zonder pijnstilling...een beetje onlogisch, nee?
In maart nog naar de mondhygieniste en dan ben ik klaar mee..
In maart nog naar de mondhygieniste en dan ben ik klaar mee..
maandag 21 februari 2011 om 13:54
wat leuk 2jongens een meid!
ik heb een wiegje besteld, heb hem op de negenmaandenbeurs nog even in het echt bekeken en gelijk de knoop doorgehakt (vond hem toen ik zwanger was van S en R al geweldig maar kon toen niet in de plafonds) dit is hem
verder weinig bijzonders op de beurs, had ook naast het wiegje geen doel... we hebben alles al. wil alleen nog kleren shoppen maar had geen zin om te passen en wilde geen spijkerbroek en dat aanbod was heel groot...
nolleke wat een lekker vooruitzicht dat je met de rolstoel kamertjes kan gaan kijken straks! en leuk dat je nu een dvd hebt om naar de kleine meid te kijken!
maman welkom!
ik ben ook heel nieuwsgierig maar wil toch niet weten wat het gaat worden. voel de baby wel elke dag nu, gister voor het eerst in bed ook echt een trap ipv een plopje...
woensdag naar vlos en dietiste en volgende week dinsdag 20-weken-echo...
ik heb een wiegje besteld, heb hem op de negenmaandenbeurs nog even in het echt bekeken en gelijk de knoop doorgehakt (vond hem toen ik zwanger was van S en R al geweldig maar kon toen niet in de plafonds) dit is hem
verder weinig bijzonders op de beurs, had ook naast het wiegje geen doel... we hebben alles al. wil alleen nog kleren shoppen maar had geen zin om te passen en wilde geen spijkerbroek en dat aanbod was heel groot...
nolleke wat een lekker vooruitzicht dat je met de rolstoel kamertjes kan gaan kijken straks! en leuk dat je nu een dvd hebt om naar de kleine meid te kijken!
maman welkom!
ik ben ook heel nieuwsgierig maar wil toch niet weten wat het gaat worden. voel de baby wel elke dag nu, gister voor het eerst in bed ook echt een trap ipv een plopje...
woensdag naar vlos en dietiste en volgende week dinsdag 20-weken-echo...
maandag 21 februari 2011 om 22:14
Ik leef nog, ruzie met de telefoon en heel druk met mijn nieuwe werk!
Ik reageer altijd mobiel, maar de batterij is zo leeg, ik hoop
donderdag naar de stad te kunnen.
Ik las een paar meisjes erbij, leuk hoor!
Ik ben ook naar de negenmaandenbeurs geweest, niks gekocht.
Ik vind dat er veel van t zelfde was. Allemaal ik hou van holland en vintage varianten.
Succes iedereen met de 20weken echo's.
Ik ben pas 17 weken..... wel denk ik m gevoeld te hebben ! Mega vet!
Ik reageer altijd mobiel, maar de batterij is zo leeg, ik hoop
donderdag naar de stad te kunnen.
Ik las een paar meisjes erbij, leuk hoor!
Ik ben ook naar de negenmaandenbeurs geweest, niks gekocht.
Ik vind dat er veel van t zelfde was. Allemaal ik hou van holland en vintage varianten.
Succes iedereen met de 20weken echo's.
Ik ben pas 17 weken..... wel denk ik m gevoeld te hebben ! Mega vet!
woensdag 23 februari 2011 om 15:25
Hey meiden,
Een vraagje: bij het meisjesnamentopic heb ik onze top 5 van namen geplaatst. Zouden jullie die eens willen bekijken en jullie mening willen geven (daar of hier)?
2jongens, haha nu je het zo zegt klinkt het inderdaad raar, over die verdoving. Maar ik snap het wel, ik zou ook niet zonder verdoving naar de tandarts gaan.
Vlinder, echt geweldig die wieg, leuk dat je hem nu hebt kunnen kopen.
Hoe was het vandaag bij de verloskundige?
Leeuw, leuk he, leven voelen. Dat maakt het zoveel echter!
Mamam30, welkom!
Een vraagje: bij het meisjesnamentopic heb ik onze top 5 van namen geplaatst. Zouden jullie die eens willen bekijken en jullie mening willen geven (daar of hier)?
2jongens, haha nu je het zo zegt klinkt het inderdaad raar, over die verdoving. Maar ik snap het wel, ik zou ook niet zonder verdoving naar de tandarts gaan.
Vlinder, echt geweldig die wieg, leuk dat je hem nu hebt kunnen kopen.
Hoe was het vandaag bij de verloskundige?
Leeuw, leuk he, leven voelen. Dat maakt het zoveel echter!
Mamam30, welkom!
woensdag 23 februari 2011 om 16:29
Vlinder, wat een supermooi wiegje! die had ik ook gezien op de beurs, zo mooi!
Ik heb vandaag het vervolg van de 20 weken echo gehad, omdat ze vorige keer het hartje niet helemaaal konden zien, en alles was helemaal super gelukkig! Hij lag nu echt perfect, dus ze kon het heel goed zien. Was echt heel leuk, hij lag weer heerlijk te bewegen. Voel hem ook nog steeds iedere dag gelukkig.
Verder gaat het hier even wat minder. Heb veel last van bandenpijn, maar sinds gisteren ook van harde buiken. Die komen vooral tijdens en vlak na mijn werk, en dat was niet goed volgens de vk. Ik moet het nu echt rustig aan doen 's avonds en in het weekend, en op mijn werk ook een tandje minder, en veel zitten. Hopelijk is dat voldoende. Zo niet, dan moet ik minder gaan werken, dat zou ik wel heel lsatig vinden...
Ik heb vandaag het vervolg van de 20 weken echo gehad, omdat ze vorige keer het hartje niet helemaaal konden zien, en alles was helemaal super gelukkig! Hij lag nu echt perfect, dus ze kon het heel goed zien. Was echt heel leuk, hij lag weer heerlijk te bewegen. Voel hem ook nog steeds iedere dag gelukkig.
Verder gaat het hier even wat minder. Heb veel last van bandenpijn, maar sinds gisteren ook van harde buiken. Die komen vooral tijdens en vlak na mijn werk, en dat was niet goed volgens de vk. Ik moet het nu echt rustig aan doen 's avonds en in het weekend, en op mijn werk ook een tandje minder, en veel zitten. Hopelijk is dat voldoende. Zo niet, dan moet ik minder gaan werken, dat zou ik wel heel lsatig vinden...
woensdag 23 februari 2011 om 17:06
Vlinder, hele mooi wiegje! Ik krijg een wiegje van mijn vriendin, maar weet niet hoe het er uit zit...
Nolleke, ik heb je over de namen in de namen-topis geschreven. Ik dacht dat je niet meer aan het twijfelen was?
Es, niet leuk, die harde buiken, een beetje te vroeg voor dat? Moet je veel bewegen op je werk? Ik zit vooral achter PC en vind het ook lastig, dus hier andersom, probeer juist meer te bewegen in het weekend.
Leeuw, leuk dat je de kliene begin te voelen!
Nolleke, ik heb je over de namen in de namen-topis geschreven. Ik dacht dat je niet meer aan het twijfelen was?
Es, niet leuk, die harde buiken, een beetje te vroeg voor dat? Moet je veel bewegen op je werk? Ik zit vooral achter PC en vind het ook lastig, dus hier andersom, probeer juist meer te bewegen in het weekend.
Leeuw, leuk dat je de kliene begin te voelen!