Thuis!
maandag 21 februari 2011 om 20:15
Inad, heb je een leuke verjaardag gehad? Je hebt vast een jaarabonnement Naturalis gehad, of niet? Zijn Ierenouders er nog?
Hoe bevalt veul werken weer, Star? Went het?
En Trav, hoe is het met Mr. of Mrs. Fish? Leeft hij/zij nog? Zo niet: dan ben ik erg benieuwd naar de aanstaande uitvaart. Mocht je nog hulp nodig hebben met bijvoorbeeld het schrijven van een bidprentje, dan weet je me te vinden he? Daar ben ik net zo goed in als in sollicitatiebrieven.
Hoe bevalt veul werken weer, Star? Went het?
En Trav, hoe is het met Mr. of Mrs. Fish? Leeft hij/zij nog? Zo niet: dan ben ik erg benieuwd naar de aanstaande uitvaart. Mocht je nog hulp nodig hebben met bijvoorbeeld het schrijven van een bidprentje, dan weet je me te vinden he? Daar ben ik net zo goed in als in sollicitatiebrieven.
maandag 21 februari 2011 om 20:32
Museumjaarkaart heet dat, Kezz en we zijn nu al echt een paar maanden niet geweest. Hadden beetje geODt op Naturalis
Ierenouders zijn gisteren weer vertrokken. Was zo gezellig, lieverds zijn het.
Piemwrak
Kezz, snap je gevoel heel goed. Hoop zo dat het allemaal goed zit deze keer
Vissendood, heel vaak meegemaakt hier destijds. Als er een gaat. Eerst keer zong ik nog heel Amazing Grace en gingen ze heel plechtig de wc pot in, aan het einde werd het Amazing Grace hou swiet du sount, *flush*
Ierenouders zijn gisteren weer vertrokken. Was zo gezellig, lieverds zijn het.
Piemwrak
Kezz, snap je gevoel heel goed. Hoop zo dat het allemaal goed zit deze keer
Vissendood, heel vaak meegemaakt hier destijds. Als er een gaat. Eerst keer zong ik nog heel Amazing Grace en gingen ze heel plechtig de wc pot in, aan het einde werd het Amazing Grace hou swiet du sount, *flush*
maandag 21 februari 2011 om 20:53
Flush??? Wat schokkend! Heb je ze niet eens ter aarde besteld?
Oh ja, museumjaarkaart. OD kan ik me wel iets bij voorstellen, al ben ik nooit in Naturalis geweest. Dat soort dingen zijn leuk om te doen met de kinderen, maar wáárom willen ze daarna, iedere keer dat je voorstelt om wat leuks te gaan doen, weer hetzelfde? Het eerst uitje moet je dus zeer weloverwogen kiezen, omdat je daar nog zeker duizend keer naar terug moet.
Erwt, dit is een wijze les die je echt op moet schrijven!
Oh ja, museumjaarkaart. OD kan ik me wel iets bij voorstellen, al ben ik nooit in Naturalis geweest. Dat soort dingen zijn leuk om te doen met de kinderen, maar wáárom willen ze daarna, iedere keer dat je voorstelt om wat leuks te gaan doen, weer hetzelfde? Het eerst uitje moet je dus zeer weloverwogen kiezen, omdat je daar nog zeker duizend keer naar terug moet.
Erwt, dit is een wijze les die je echt op moet schrijven!
maandag 21 februari 2011 om 21:09
Zucht... Erwt is sjagerijnig, dus al helemáál niet in de stemming voor pedagogische foefjes enzo. Ik ben narrig, want voor het eerst hadden we op een Heel Geweldig Fantastisch Huis gereageerd via de woningbouw. Samen met nóg 116 anderen, maar ikwildehetikwildehetikwildehetikwildehet... maar we zijn op nummer 18 geëindigd. Grrr....!
*bedenkt plan om andere 17 te elimineren*
*bedenkt plan om andere 17 te elimineren*
maandag 21 februari 2011 om 21:13
Ja maar.... 18 van de 116 is eigenlijk nog helemaal zo slecht toch niet? Ik heb eens op 12 gestaan en toen werd ik ineens gebeld dat de voorgaande 11 toch niet wilden. En oké, dat ging niet om een Heel Geweldig Fantastisch Huis, maar wel om een Eigen Dak Boven Het Hoofd, maar toch...
In welke plaats hebben jullie gereageerd? Kezz-stad?
In welke plaats hebben jullie gereageerd? Kezz-stad?
maandag 21 februari 2011 om 21:16
maandag 21 februari 2011 om 21:16