Thuis!

11-12-2010 21:50 2129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik heb zulke lieve babypakjes gezien bij de Hema! Rood-wit-grijs met boerderijprintje. Te lief! Maar ik durf niet, ik durf niet, ik durf niet. Maar wat nou als die pakjes er over 3 weken niet meer hangen? Want dan durf ik wel!
Zal ik een pakje halen voor je?
Hoever ben je nu Kezziepezzie?
quote:Travis schreef op 21 februari 2011 @ 15:09:

Zal ik een pakje halen voor je?

Nee, niet doen! Als het dan misgaat is het jouw schuld en dat wil je niet!

Ben nu al 5 hele weken.
OK dus ik koop het niet in maat 50/56? Of niet in 62?
Nee Trav, niet doen. Echt niet. Ik wil het niet. Nog niet.
En over drie weken is het vast nog wel te koop.
Nee ik doe het niet Kezz, ik begin over 3 weken wel aan sokjes, die zijn dan ergens na een maand of 7 wel klaar.
Kijk, dat vind ik nou een geweldig initiatief! Paarse sokjes, I persume?
Inad, heb je een leuke verjaardag gehad? Je hebt vast een jaarabonnement Naturalis gehad, of niet? Zijn Ierenouders er nog?

Hoe bevalt veul werken weer, Star? Went het?

En Trav, hoe is het met Mr. of Mrs. Fish? Leeft hij/zij nog? Zo niet: dan ben ik erg benieuwd naar de aanstaande uitvaart. Mocht je nog hulp nodig hebben met bijvoorbeeld het schrijven van een bidprentje, dan weet je me te vinden he? Daar ben ik net zo goed in als in sollicitatiebrieven.
Museumjaarkaart heet dat, Kezz en we zijn nu al echt een paar maanden niet geweest. Hadden beetje geODt op Naturalis

Ierenouders zijn gisteren weer vertrokken. Was zo gezellig, lieverds zijn het.

Piemwrak

Kezz, snap je gevoel heel goed. Hoop zo dat het allemaal goed zit deze keer

Vissendood, heel vaak meegemaakt hier destijds. Als er een gaat. Eerst keer zong ik nog heel Amazing Grace en gingen ze heel plechtig de wc pot in, aan het einde werd het Amazing Grace hou swiet du sount, *flush*
Flush??? Wat schokkend! Heb je ze niet eens ter aarde besteld?

Oh ja, museumjaarkaart. OD kan ik me wel iets bij voorstellen, al ben ik nooit in Naturalis geweest. Dat soort dingen zijn leuk om te doen met de kinderen, maar wáárom willen ze daarna, iedere keer dat je voorstelt om wat leuks te gaan doen, weer hetzelfde? Het eerst uitje moet je dus zeer weloverwogen kiezen, omdat je daar nog zeker duizend keer naar terug moet.

Erwt, dit is een wijze les die je echt op moet schrijven!
Zucht... Erwt is sjagerijnig, dus al helemáál niet in de stemming voor pedagogische foefjes enzo. Ik ben narrig, want voor het eerst hadden we op een Heel Geweldig Fantastisch Huis gereageerd via de woningbouw. Samen met nóg 116 anderen, maar ikwildehetikwildehetikwildehetikwildehet... maar we zijn op nummer 18 geëindigd. Grrr....!

*bedenkt plan om andere 17 te elimineren*
Ja maar.... 18 van de 116 is eigenlijk nog helemaal zo slecht toch niet? Ik heb eens op 12 gestaan en toen werd ik ineens gebeld dat de voorgaande 11 toch niet wilden. En oké, dat ging niet om een Heel Geweldig Fantastisch Huis, maar wel om een Eigen Dak Boven Het Hoofd, maar toch...

In welke plaats hebben jullie gereageerd? Kezz-stad?
Nee, is eigenlijk niet zó slecht, maar niet goed genoeg natuurlijk . Het is nieuwbouw (zou nog even duren), dus ik verwacht niet dat mensen het zullen afwijzen. Niet in Kezz-stad, maar in dorp ten oosten van Erwten-werkstad (er bijna aan vast). Weet je dan welk dorp?
Nee, is eigenlijk niet zó slecht, maar niet goed genoeg natuurlijk . Het is nieuwbouw (zou nog even duren), dus ik verwacht niet dat mensen het zullen afwijzen. Niet in Kezz-stad, maar in dorp ten oosten van Erwten-werkstad (er bijna aan vast). Weet je dan welk dorp?
Oh, uit narrigheid heb ik een dubbele tong gekregen

Het probleem is natuurlijk dat ik het huis al ingericht had enzo
Ja, en nu moet je al die meubels er weel uit gaan halen enzo. Pfffff, daar zou ik ook van balen.

Ik ga even google mappen om te kijken waar het is!
V of R?
V of R?
V is het

Ja, jeetje zeg... moet ik alle bestellingen weer annuleren, spullen uit dozen halen enzo
Ik wil iets zeggen, maar vrees dat het dan erg herkenbaar wordt. Ik doe hem even in het putje!
Doe maar, nu ben ik wel nieuwsgierig
Staat er al. Tis maar een oneliner.
Whaha ik verwachtte een heel serieus verhaal, dus ik moest heel hard lachen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven