Uitgerekend september 2011

11-01-2011 14:03 2189 berichten
Alle reacties Link kopieren
WNW = wil geslacht niet weten

Cookie803001-9 10 mei vk2e jongen Incinta3003-9 28 mei vk 1e jongenLizi-27 2803-9 22 apr 20 w echo - 28 apr vk 1e jongen Juffie8723 05-9 15 apr 20w echo 1e jongen Tsmama2606-9 26 apr 20w echo - 12 mei vk 2e jongen blond7-9 1e meisje Crazydesi3209-9 14 mrt vk3e jongen Loveland339-9 8 jul placenta lokalisatie 1e jongen margriett2412-9 26 apr 20w echo1e meisje yrusjetd12-9 ? jongen Potatohead?13-9 ? jongen Lyt2613-9 15 apr vk - 26 apr 20w echo2e jongen anne_ananasje2513-9 19 mei vk - 14 jun 3D echo ? jongen Weekend2216-9 3 mei 20w echo1e meisje c773416-9 5 mei 20w echo3e wnwhaarspeldjes2916-9 18 jun 3D echo 2e wnwZonnebloem82 2918-9 4 mei 20w echo1e wnwNavimo3118-9 5 mei 20w echo 2e jongen Peetje74 3619-9 21 apr vk - 2 mei 20w echo 3e wnwGympy77 3320-9 17 mei 20w echo2e wnwMeisjegroningen 2620-9 4 mei 20w echo1e meisje 7up2520-9 13 april vk - 26 april 20w echo1e jongen deborahs1ste2020-9 6 mei 20w echo1e wnwm2b 2621-9 6 mei echo1e meisje xxxjes3324-9 15 jun vk 1e jongen dinges812925-9 11 mei 20w echo 1e wnwSofi2010 3426-9 12 mei vk - 24 mei 20w echo4e meisje ? Deernie3028-9 20 mei 20w echo - 28 apr pretecho 1e meisje Nientje82 283-10 18 mei 20w echo1e wnw
Ook bij mij doen de borsten minder pijn!

Straks de tandarts weer bellen en de vk om te vragen of al die verdovingen geen kwaad kunnen. Heb zo'n pijn maar ben als de dood dat er iets mis gaat met mijn zwangerschap! Zeker omdat ik nu 100% zeker opnieuw verdoofd moet worden.
Helllo ladies,

Ik ben weer van de partij

Voel me weer een beetje mens, die Emesafene doet zijn werk prima!

Vandaag een dagje zonder, vind medicatie nu toch eng en ben vrij dus even kijken of ik het nog nodig heb. Tot nu toe gaat het goed.

Dan maak ik me direct weer zorgen of het nog goed zit, volgens sommige sites hoor je in week 10 het misselijkst van alle weken te zijn...ik ben nu 9 week en 3 dagen en vandaag nog nergens last van.

Morgen de echo om 09.00. Ben echt supernerveus als ik eraan denk. Met vlagen zo bang dat ik weer een missed abortion heb. Mocht de echo goed zijn dan mag iedereen het weten. We vertellen het dan ook direct aan mijn schoonouders. Hebben baby sokjes gekocht met i love opa en oma.

Zij zijn echter al 6x opa en oma dus ben benieuwd of ze enthousiast reageren.

Wie had er ook kwaaltjes en bij wie is het ook minder of niet meer aanwezig?
Wat vervelend Deernie van die kies! Hopenlijk kunnen ze het snel oplossen!

MeisjeGroningen, wat fijn dat die Emesafene zo goed helpt. Ik ben even ver als jij en nog steeds moe, dus merk nog niet echt verandering van de klachten. Al mag dat van mij wel komen!

Afgelopen weekend ben ik nog even bij vriendinnetje in het ziekenhuis langs geweest. De baby zit er nog steeds in (ondertussen ruim 29 weken), maar de vliezen zijn nu wel gebroken. Dus ze moet in elk geval tot de bevalling blijven. Maar ook met gebroken vliezen schijnen babytjes nog heel lang te kunnen blijven zitten. Ik heb haar nu ook van mij verteld en dat vond ze erg leuk!

Nu maar weer aan het werk en hopelijk is het snel donderdag (echo)
Sinds gisteren merk ik dat ik minder moe ben. Ik ga nog wel op tijd mijn bedje in hoor, maar word 's ochtends wel weer uitgerust wakker en dat is al een hele verbetering. Ik hoop maar dat het een goed teken is. Morgen krijg ik de echo en dan gaan we het zien. Ik vind het heel spannend, zeker nu de vermoeidheid ineens minder is. Als de echo goed is willen wij het ook meteen gaan vertellen. Een vriendin krijgt van de zomer haar tweede kindje. Ik heb haar nog niet eens gebeld omat ik aan de telefoon toch niet geheim kan houden dat ik ook zwanger ben.

Meisjegroningen: fijn dat de medicijnen zo goed helpen! Jij heel veel succes morgen.

Deernie: wat naar dat je kiespijn nog steeds niet weg is. Sterkte!

M2B: Wat een spannende en heftige tijd voor je vriendin en voor jou ook natuurlijk. Hoe is het nu met haar gezondheid en komt je vriendin haar tijd nog een beetje door in het ziekenhuis?

Dinges: jij ook heel veel succes met de echo morgen.

Sterkte met de kwaaltjes allemaal. Ik ga zo mijn oudste op bed leggen als ik haar heb schoongepoetst: ze denkt nog steeds dat smeerkaas bedoeld is om in je haar te smeren.
Sofi en Keranet gefeliciteerd met jullie goede echo's!! Hoop dat ik niemand nu vergeten ben, anders ook gefeliciteerd

Meisjegroningen fijn dat de medicijnen helpen tegen de misselijkheid!!

En voor degenen die vroegen hoe t te doen is als je al n kindje hebt: door ook n middagslaapje te houden tegelijk met je kind Ben dus blij dat ze 's middags nog slaapt. Voor degenen met meer kindjes, die dan niet meer slapen, lijkt t me wel zwaarder de dagen door te komen. Maar ik merk zelf dat je er ook aan went om moe te zijn en niet meer (altijd) uit te kunnen slapen. Beetje t lot van ouders met jonge kinderen denk ik haha. Maar daar wen je dus redelijk aan.

Ik weet even niet meer of ik verder nog ergens op moest reageren, dus moet nog even teruglezen...
Oops twee keer geplaatst...
hoi hoi

Een tijdje niet gereageerd.

Ik ben dn ook ziek geweest en heb in het zkh gelegen met een zware longonsteking ben nu herstellende.

Door dat ik in het zkh lag heb ik helaas nog steeds geen echo gehad....

Nu heb ik deze a.s woensag kijk daar enorm naar uit en hoop dat alles goed is.

Ik wil vanaf nu dan ook weer voluit me gaan schrijven.
Crazydesi, fijn dat je een goed kraamzorgbureau hebt gevonden. Moeten je andere kinderen met de auto naar school worden gebracht?

Sofi, wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien!

Deernie, ben je al van je kiespijn af?

Keranet, hopelijk voel je je snel wat beter. In het 2e trimster zou je juist veel energie moeten hebben. Hopelijk geldt dat voor jou ook...

xxxjes, wat grappig dat etentje met jullie vrienden... misschien zijn zij stiekem ook zwanger

Meisjegr., ik ga heel hard voor je duimen voor een goede echo. En natuurlijk zijn de a.s. opa's en oma's enthausiast ook al is het de 6e keer

Ik had bij de 1e zwangerschap helemaal geen last van kwaaltjes, nu veel misselijk maar dat is al een stuk minder sinds een week (vanaf 10 weken dus)

m2b, wat naar dat je vriendin in het ziekenhuis moet blijven. Maar elke dag dat het kindje langer blijft zitten is het natuurlijk beter...

Margriett, jeetje een longonstekings is niet niks!

Ik hoop dat je een beetje opgeknapt bent en dat je woensdag een goede echo hebt!

Ik durf ook nog geen positiebroeken aan maar ze zitten zo lekker..... Ik ga binnenkort maar eens shoppen voor positiekleding aangezien ik de vorige keer in de winter (hoog)zwanger was ik nu in de zomer...

Mijn misselijkheid is gelukkig al een heel stuk opgeknapt. Alhoewel ik vanmorgen wel stond te kokhalzen bij een poepluier van mijn dochter....

En wij hebben dus ook een kleintje (van 1) rondlopen maar ik ervaar het niet als zwaar om ook nog zwanger te zijn. Daarbij werk ik ook nog 32 uur per week. Als ik net zo'n zwangerschap ga hebben als bij de eerste wordt het een eitje. Toen had ik weinig klachten. Het lijkt me wel zwaarder worden als je wat verder zwanger bent. Ook met tillen ed.
Hallo meiden,

sory dat ik zo'n tijd niet gereageerd heb. Druk gehad met van alles waardoor het er eigenlijk gewoon bij in geschoten is.

C77 ik wil nog steeds mee schrijven. Zal proberen om ook wat vaker te reageren.

Heb inmiddels begrepen dat een aantal van jullie een mooie goede echo heef gehad. Nou kijk eens aan, dat is het betere nieuws dacht ik zo, toch?

Zelf heb ik morgen weer een echo. Afgelopen augustus heb ik een miskraam gehad, nu mag ik iets vaker op controle komen. Ook wer mij vorige week bij de verloskundige duidelijk dat ik een bepaald stofje, vraag me niet wat de naam ook al weer was, niet voldoende aan schijn te maken waardoor ik sneller ijzer te kort heb en me duizelig, misselijk, benauwd en opvliegerig kan voelen. Nou daar ben je mooi klaar mee hè?!

Morgen, als ik in t ziekenhuis ben, dan ook gelijk maar weer bloed laten prikken om te kijken of de waardes alweer iets zijn gestegen.

Voor de tabel:

22 februari ziekenhuis gyneacoloog voor echo. En bloed laten prikken

15 maart verloskundige

ik ga nog even proberen een beetje te rusten. Zoonlief ligt nog op bed. Straks gaan we nog even op pad voor kleertjes.

Fijne dag meiden!!!
Lyt, ik heb een zoontje van 2 rond lopen maar waardeer echt de momenten dat hij op bed ligt en ik ook even bij kan komen.

De zwangershap van hem heb ik ook zonder pijn en moeite door staan. Nooit misselijk geweest, alleen van koffie en frituurlucht op een gegeven moment. Bij deze zwangerschap al veel meer last van kwaaltjes. Wardoor ik ook al op zie tegen de bevalling. Bij zoonlief was t met 3 keer persen gedaan.

Ach we zien t ook wel over paar maanden
Jeetje Margriet, een zware longontsteking, da's niet niks. Sterkte met herstellen!

Lyt, ik hoop dat t bij mij dit keer opgaat dat ik in tweede trimester veel energie heb. Vorige keer gold dat nl niet. Ik ben tot zeven maanden moe geweest Voelde me juist op t eind t beste. Dag na uitgerekende datum nog wandeling van 5 km gemaakt, zo actief was ik hele zwangerschap niet geweest. Maar ja, ik dacht toen ook nog dat dit kon helpen bevalling op te wekken, dus stapte stevig door. Helaas hielp t niks. Maar goed...

Dinges, het is ook heel lastig om te bepalen wanneer t juiste moment is om aan kindjes te beginnen, dus zo bij verrassing kan dan goed helpen

Deernie sterkte met je kiespijn!!

Er was ook nog iemand die vroeg wie er nog meer combinatietest doen. Wij niet in ieder geval, want vonden t teveel kansberekening. Ben nu 30 dus heb er wel even over getwijfeld, ook al is dit nog geen echte risicoleeftijd. Maar vriend hakte de knoop door, hij wilde t niet doen.
Mummin was dat van de combinatietest....
Zwangeren met kleine kinderen slapen inderdaad tijdens de middagslaapjes! Hier ook eentje die dat doet, ook toen ik niet zwanger was.

Heeeeerlijk om bij te slapen! Zeker als je 4 dagen werkt en af en toe gebroken nachten hebt door doorkomende kiezen / griep etc. Maar goed, ik slaap makkelijk en ook na het avondeten als het nodig is..

Iedereen met een goede echo weer gefeliciteerd!!

En wij doen ook geen combinatietest. Vorige keer te laat, maar had het gevoel dat alles goed was. Nu durf ik niet meer zo op m'n gevoel te vertrouwen, maar ga niet voor de kansberekening.

Hier heeft de misselijkheid z'n hoogtepunt bereikt, net als alle andere kwaaltjes (hoofdpijn, moe, kramp in kuiten, emotioneel etc.). Luiers verschonen van dochter is een crime.. Tenminste, de poepluiers.
Ik heb vandaag een hoofdpijn pff trek dat echt even niet :( maarja nog tot half 7 werken en slapen!

Ik heb al een week me positiebroek aan en niemand ziet het, wijde truitjes aan

Me moeder vroeg zondag of ik zwanger was omdat ik een dikkere buik had, dus ik zei: zit me niet zo te pesten :p en liep gauw de keuken in

Dus moet wijdere dingen gaan kopen.

Weekend was bij mij erg druk :( zondag niets gedaan en kon de hele dag wel slapen!

Vandaag en gister iets minder misselijk maar wel erg aanwezig!

Ben even te moe om op iedereen te reagere
hoi allemaal!

Lukt me zowaar om met mijn mobiel te 'forummen' !!!

Jee, margriett heftig een longontsteking, wens je een goed herstel en een goede echo van de week!

Natuurlijk ook voor de andere ladies goede echo's en positieve berichten toegewenst deze week!

Deernie, succes bij de tandarts!dat het deze keer wel goed mag gaan...

Ik had vandaag de heftigste dag wat betreft de miss.heid...heb amper wat gegeten en ben ziek nr huis gebracht door mijn leidinggevende, voelde me zo lullig en bezwaard!

Hopelijk wordt morgen een betere dag!

Sorry, als ik op sommige ben vergeten te reageren...
Jeetje, wat gaat t weer hard vandaag. Je gaat ff naar je werk en het hele forum is voorgeschreven!

Tandarts kon geen ontsteking vinden. Het zou napijn kunnen zijn. Beetje jammer dat ik verga van de pijn. De vk gebeld over de verdovingen en oaracetamol. Dat kan allemaal geen kwaad alleen uitkijken met de foto's maken. Dan even een loodschort aan.

Margriett, die longontsteking is echt niet goed! Hou jezelf in de gaten met dit gure weer want voor je t weet heb je het weer!

Lizi, morgen een betere dag? Bij mij zijn alle klachten minder. Maar misschien komt dat door de kiespijn? Dan is die nog ergens goed voor...

Tsmama ben je idd klaar mee. Zeker als je je al rot voelt!

M2b, die vriendin van je.... Vervelend man. Ben benieuwd hoe lang die kleine nog blijft zitten.

Cookie, lekker blijven slapen hoor. Wil ik soms ook wel. Haha.

De meiden met echo's morgen.... Geniet ervan!!!

Meisje Groningen, top nu je je beter voelt!
Hallo allemaal,

Jullie schrijven veel allemaal... Haha kan het haast niet bijhouden om te lezen..

Fijn die positieve echo's!! Nieuwe dames; welkom!

De familie is op de hoogte, afgelopen week langsgeweest en het verteld! Reageerden enthousiast natuurlijk. Nu nog de naaste vrienden en naaste collega's, maar vriend wil wachten tot 12 weken.. Maar gaat ws niet lukken, vriendin van ons is bevallen en daar gaan we snel heen natuurlijk. Ik weet zeker dat mijn vriend dan ook graag wil vertellen dat wij ook een kleine krijgen.

Morgen voor gesprek bij gyn. Zou leuk zijn om weer een echo te krijgen... We geven dan aan dat we geen combinatietest gaan doen. Kans is niet groot, en waarschijnlijk ga je je toch alleen maar druk maken. Dat gestress wil ik niet, dus vertrouw op ons gevoel hierbij. Als je niet kiest voor de combinatietest, krijg je dan wel nog gewoon de 12 wk termijnecho? Jawel toch?

Zere borsten worden hier ook wat minder lijkt het.. ik weet niet wie dat vroeg.. Ik heb wel meer een hongerig gevoel en als ik niet eet dan een licht gevoel van misselijkheid. Maar ik mag niet klagen gelukkig!

Mooi om te zien dat er al veel kloppende hartjes staan in de lijst!!

Fijne avond nog!
Hoi allemaal,

Ik ben een beetje afwezig geweest. Was steeds zo misselijk en lusteloos dat ik niet echt zin had om achter de computer te kruipen. Vandaag de echo gehad, twee armpjes, twee beentjes en een kloppend hartje. Echt bijzonder om te zien. Nou weet ik waarvoor ik alle misselijkheid en lusteloosheid doorsta.

Groetjes
Wow 1 dagje werken en er is weer veel geschreven, leuk!

Dat zou inderdaad wel een grap zijn als vrienden over een paar weken zeggen dat ze zwanger zijn en wij dat ook vertellen :-)

Hier gaat 't vandaag redelijk. Afgelopen nacht heb ik wel een emmer naast mijn bed gezet, want ik dacht dat het echt niet goed zou gaan. Gelukkig viel alles mee en werd ik een stuk frisser wakker.

De zwangere met kinderen, petje af hoor. Ik zit mezelf al af en toe behoorlijk in de weg en dan helpt mijn vriend nog zoveel mogelijk mee en dan hebben we geen kinderen om ons heen. Respect hoor.

Ik ga nog iets uitwerken voor het werk. Hopelijk heb ik dan morgen minder stress op 't werk. Daarna weer vroeg naar bed. Voorheen ging ik nu nog naar de Zumba, maar daar moet ik toch echt even niet aan denken Ik wil alleen maar slapen....
Goedemorgen,

Ik kom net terug van de gyn. De bloeddruk was goed, en ze heeft nog een echo gedaan! Ze had er nog tijd voor! In een week tijd zie je al echt verschil, het is allemaal net iets duidelijker allemaal. Op 11 mrt de termijnecho, dan ben ik bijna 13 wk.

Wat erg vervelend voor de dames die zo misselijk zijn, hopelijk wordt dat snel minder.

Fijne dag nog!
Hihi whoehoeeeeee

Wij hebben een echo laten maken vandaag.

Ik ben vooruit gezet en ben nu exact 10 week. Het hartje klopte, we zagen bewegende voetjes en armpjes hihi.

Mijn blaas was helaas leeg, had gebraakt dus het was niet super duidelijk als het had kunnen zijn.

Wij zijn zoooo blij. Had zo slecht geslapen, toch bang dat zou blijken dat het al gestorven was. Nu mag ik spreken over een embryo hihi.

Nog 1 weekje de foliumzuur (godzijdank) en dan is alles klaar.

Net de schoonouders op de hoogte gebracht en hoewel het hun 7e kleinkind wordt waren ze zo blij alsof het hun eerste kleinkind was. Tranen in hun (en onze) ogen.

Nu dus lekker genieten...

Moe ben ik idd ook wel, misselijk met vlagen en braken nu vooral 's ochtends en niet meer de hele dag door (zonder gebruik van medicatie).

De echoscopiste was het met de VK eens dat de kans dat het nu nog misgaat wel heel heel erg klein is. JOEPIEEEEE
Gefeliciteerd meisjegroningen! Wat mooi om te zien he? Erg spannend zo'n echo.. Geniet ervan!
Gefeliciteerd! Wat een geluk! Fijn dat het allemaal goed was! Ik moet morgen weer even om 4 uur smiddags een extra echo om exacte termijn te bepalen
** breekt even in **

Gefeliciteerd Meisjegroningen! Ik moest vandaag aan je denken, toen ik je foto langs zag komen in de hyves van het Maart 2011-topic. Dus even spieken op het forum en je bent weer zwanger! Wat fijn zeg, ik wens je ontzettend veel geluk! Geniet er van, het gaat zo snel...

** breekt weer uit **
Gefeliciteerd met de goede echo Meisjegroningen!

En spannend weer Weekend, de extra echo. Ik heb 'm donderdag... Stiekem toch wel leuk om weeeeeer te mogen kijken!

Wat gaan jullie trouwens doen qua vakantie? Zo met het zonnetje begint het bij mij wel te kriebelen en wil ik wel iets gaan plannen in juni. Denk dat we in Nederland blijven, maar als ik zo de brochures zie van bv Italie dan twijfel ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven