Zweetluchtje

donderdag 17 februari 2011 om 10:23
We zitten nu in Februari en dat is de tijd dat je lichaam zich zou moeten ontgiften. Het is ook niet voor niets dat in deze periode de vastentijd is. Je zou er goed aan kunnen doen om wat minder vlees te eten en jezelf van binnenuit te reinigen met een voorjaarsreiniging. Mensen hebben dat vroeger altijd gedaan en het helpt je lichaam zich te ontdoen van opgehoopt vuil, één van de redenen waarom zweet gaat stinken. Hier heb je een linkje met wat adviezen, als je die opvolgt, zul je al snel niets meer ruiken, hoewel het wel kan , dat het in de eerste week iets erger wordt, want de troep moet er eerst uit.
http://www.bureautuinleve ... k/artikelen/artikel2.html

donderdag 17 februari 2011 om 11:43
Hier hetzelfde probleem. Ik heb (na wat rondgelezen te hebben op het forum en rondneuzen bij de drogist) gisteren DO2 gekocht. Het is een pompje met in het flesje aluin-brokjes. Daar moet je water bij doen en dat dan elke ochtend (of wanneer je wil) op je oksels spuiten. Het zou de bacteriën moeten doden die je zweet laten stinken.
Heb het net een paar uur op, dus kan nog niet zeggen of het goed helpt.
Hier in de gelezen topics werd ook Deoleen goed aangeschreven.
Heb het net een paar uur op, dus kan nog niet zeggen of het goed helpt.
Hier in de gelezen topics werd ook Deoleen goed aangeschreven.
anoniem_31485 wijzigde dit bericht op 17-02-2011 11:44
Reden: plaatje erbij
Reden: plaatje erbij
% gewijzigd

donderdag 17 februari 2011 om 12:04
quote:Cateautje schreef op 17 februari 2011 @ 10:23:
We zitten nu in Februari en dat is de tijd dat je lichaam zich zou moeten ontgiften. Het is ook niet voor niets dat in deze periode de vastentijd is. Je zou er goed aan kunnen doen om wat minder vlees te eten en jezelf van binnenuit te reinigen met een voorjaarsreiniging. Mensen hebben dat vroeger altijd gedaan en het helpt je lichaam zich te ontdoen van opgehoopt vuil, één van de redenen waarom zweet gaat stinken. Hier heb je een linkje met wat adviezen, als je die opvolgt, zul je al snel niets meer ruiken, hoewel het wel kan , dat het in de eerste week iets erger wordt, want de troep moet er eerst uit.
Hahahahaha! Wat zielig voor al die mensen die rond de evenaar wonenn en geen lente hebben en dus ook niet een natuurlijk ontgiftingstijdstip hebben. Zouden ze daarom daar allemaal een decennium eerder doodgaan of heeft dat met iets anders te maken?
Sorry hoor, maar bril-jant! Mijn lijf weet dat het februari is
Hahahahaha! Wat zielig voor al die mensen die rond de evenaar wonenn en geen lente hebben en dus ook niet een natuurlijk ontgiftingstijdstip hebben. Zouden ze daarom daar allemaal een decennium eerder doodgaan of heeft dat met iets anders te maken?
Sorry hoor, maar bril-jant! Mijn lijf weet dat het februari is

donderdag 17 februari 2011 om 12:06
quote:tilalia2 schreef op 17 februari 2011 @ 12:04:
[...]
Sorry hoor, maar bril-jant! Mijn lijf weet dat het februari is Zo, doe eeeeeeeeven rielekst ofzo.
[...]
Sorry hoor, maar bril-jant! Mijn lijf weet dat het februari is Zo, doe eeeeeeeeven rielekst ofzo.

donderdag 17 februari 2011 om 12:18
quote:tilalia2 schreef op 17 februari 2011 @ 12:04:
[...]
Sorry hoor, maar bril-jant! Mijn lijf weet dat het februari is Ik ben er van overtuigd dat er mensen bestaan die nog dommer zijn dan jij, dus geef jezelf een schouderklopje.
[...]
Sorry hoor, maar bril-jant! Mijn lijf weet dat het februari is Ik ben er van overtuigd dat er mensen bestaan die nog dommer zijn dan jij, dus geef jezelf een schouderklopje.
donderdag 17 februari 2011 om 19:57
vrijdag 18 februari 2011 om 20:44
Volgens mij kan je beter geen anti-transpirant gebruiken. Dat je niet fris ruikt komt door de bacteriën die onder je oksels leven. Je hebt verschillende deo's die die bacterie-groei tegengaat. Zoals die DO2 (die ik nu 2 dagen heb gebruikt en toch wel echt lijkt te helpen) maar ook deoleen en nog anderen. Ik zou zeggen: ga eens bij de drogist kijken en probeer er eentje.
vrijdag 18 februari 2011 om 20:51
Bij mij ligt het eraan waarmee ik mijn oksels was voordat ik mijn deo opdoe.
Een anti-bacteriele zeep, vroeger gebruikte ik altijd DDD-zeep, zo'n diepgroenachtig blauw stuk zeep, maar helaas bestaat dat niet meer.
Uni-cura zeep helpt ook, ruikt alleen van zichzelf niet zo lekker.
Gebruik ik een gewoon zacht zeepje of doucheschuim, dan werkt mijn deo gewoon niet zo goed.
Een anti-bacteriele zeep, vroeger gebruikte ik altijd DDD-zeep, zo'n diepgroenachtig blauw stuk zeep, maar helaas bestaat dat niet meer.
Uni-cura zeep helpt ook, ruikt alleen van zichzelf niet zo lekker.
Gebruik ik een gewoon zacht zeepje of doucheschuim, dan werkt mijn deo gewoon niet zo goed.
maandag 21 februari 2011 om 23:15
Ik heb ook meer dan eens de tip voorbij zien schuiven dat je regematig je oksels moet wassen met Bethadine scrub, inderdaad ook om de bacterien goed te doden, die de typische zweetgeur veroorzaken.
Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar zeker de moeite waard om te proberen, en inderdaad eens een andere deo. Je lijf went aan producten, waardoor het niet meer werkt.
Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar zeker de moeite waard om te proberen, en inderdaad eens een andere deo. Je lijf went aan producten, waardoor het niet meer werkt.
dinsdag 22 februari 2011 om 10:15
woensdag 23 februari 2011 om 08:00