Bar Too Much 160!

26-12-2007 21:59 734 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja, ehm...traditiegetrouw gaan we dus verder in een nieuwe. Ik denk dat het de laatste is van dit jaar, dus ik zet de champagne vast klaar!
Ik ga 'I am legend' kijken.

misschien tot later!
Ik ben ook helemaal hyves Yett, vind ook van alles en iedereen echt lachen. Van die mensen die je verder ook niet echt wil spreken maar zo best leuk is
Oeh, spannende film was dat

Toen ik gister of eergisteren op hyves de 30+ers uit een dorp waar ik opgroeide bekeek, kwam ik een paar klasgenoten tegen. Ik vind het best leuk om even te kijken hoe het ze vergaat, maar aangezien ik ze verder niks te melden heb, ga ik ze niet aan mijn vriendenlijstje toevoegen.
Vandaag trouwens nog precies twee weken tot het gemieter!!!

(voor het geval jullie het zouden vergeten )
Moggûh Barrers

Ik doe niet aan hyves.... stel je voor dat iemand me vindt... of mijn vriend wil worden... of erger nog.... mij ineens gaat zitten krabbelen....daar waar ik het niet wil....

Yetje, heb jij eigenlijk nog gecheckt of de mietplace niet in de steigers staat of zo?
Goedemiddag.

De grote-letter-computer is weer even beschikbaar (moest ik wel mijn plaatsje aan de Wii voor opgeven ), dus kan ik weer ff hier kijken.

Vandaag een rustdag, we zijn de hele week al hard aan het werk in mijn moeders huisje, dat moet morgen leeg opgeleverd worden. Volgens mij redden we het, dus vandaag ff bijkomen. Wat een k*tklus is dat zeg.

Had ik al verteld dat jongste van de week eindelijk (want inmiddels 7 jaar en 27 dagen oud) zijn eerste tandje heeft verloren? Mooi gaatje tussen zijn tandjes, kan een klein fietsje in geparkeerd worden. Kwam geloof ik wel een klein tikje van zijn broer aan te pas.

Mocht ik jullie niet meer spreken: goede jaarwisseling, doe voorzichtig met vuurwerk en alle goeds voor 2008.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ehm tja en toen was Manmik ziek.... Buikgriep, dus naast Zoonmik om voor te zorgen, zorg ik ook maar dat Manmik voldoende vocht tot zijn beschikking heeft.

Ff miepen hoor, had me de laatste dagen van mijn vakantie en het jaar toch anders voorgesteld Nou ja is niet anders, Manmik wordt niet voor de lol ziek natuurlijk....
Hè bah Mik, kan je hem niet meteen een paardemiddel geven?

De site van onze mieterstek wordt goed bijgehouden, en daar staat dat ze nog steeds om 13.00 openen. Ik neem aan dat het dan nog zo rustig is dat we onze 'stamtafel' niet hoeven te reserveren
Mir , het lijkt mij ook kut om het huis van je moeder te moeten opruimen. Heb je een beetje hulp?

Mikkie

Wat denk je, Yet... zouden de motormuizen er ook weer zijn?
Middag! vanuit wederom de betonnen arena!

't Is rustig hiero......

Ik denk trouwens dat de mieterij voor mij niet is weggelegd dit jaar.....
Hmmpff!

Wilde er nog wat bij typeren!

Ik krijg de 11e de sleutel van mijn nederige stulpje, moet dus flink an de bak om zsm mijn huidige, villa-achtige onderkomen te verlaten!!
Hè wat jammer Blue! Je kan er tuuk een verf&behangmiet van maken

Wat die bikers betreft heb ik geen idee Hela, vorig jaar waren we tuuk wel een weekje vroeger, dus misschien lopen we ze mis...maar wie weet zijn ze er gewoon elke week
Lieve bardames. Mijn agendaatje staat in januari al zo vol met leuke, maar ook met minder leuke dingen.

Dus denk niet dat ik de miet ga meedoen.

Maarrrrrrrrrrr kan tuulk altijd de avond ervoor zomaar van mening veranderen hè

Sla dan gewoon een biker aan de haak die mij met de motor ff naar daaro brengt. Krijgt ie een pilsje van me en een zoentje. Ook weer klaar.

Ullie horen het wel, Joopp heeft een borrel op.

Laat maar lulluhhhh dus ghehe..............................
Als ik wat langer de tijd kreeg, zou ik er mijn motorrijbewijs voor gaan halen Joopp
Anders ik wel...

Maar ja, de vorige miet zou Joopperdepoopp er ook niet zijn..... Dus wie weet?

Ik hoop echt dat de meeste Barrers er zijn

Hoi meisjes ik ben zo slecht in gedichten en suprice's een goude kwast gemaakt met wat hou en gauw gelul erbij pfff, sta natuurlijk weer net zo voor lul als vorig jaar, toen kwamen ze allemaal aanzetten met de gelikte creatie's en mooie rijm zinnen waar ze uren mee bezig zijn geweest. Echt dat je denkt mag ik terug in me holletje. Maar ik ga morgen maar weer de stap wagen wie viert er nou ook zoiets op oudjaarsdag

Bloeisie erg jammer heel erg jammer je er niet bij kan zijn had je graag even weer gezien, Hoop verder iedereen wel kan Joop beloof laat me foto toestel thuis
gekke meis :)!!!
Hoi, hier nog iemand die nog niet zeker weet of ik kom, wegens drukke werkagenda (aantal nieuwjaarsborrels voor en na de meet).
Het gaat om de intentie Meis

Net mijn broertje uitgezwaaid. Die kwam z'n bobslee op wielen halen die hij hier gisteren achterliet - hij had vrijdag 200 km gefietst en vond de laatste 130 km naar huis toch wat te veel van het goede, dus bleef hij logeren. Watje
Stelletje grapjassen! Ik kom gewoon hoor!
En ik ook!

Ik vind zo'n laatste dag van het jaar toch altijd weer een bijzondere dag

Iedereen bollen aan het bakken? Ik doe het niet, ik koop ze. Ik kan niet eens pannenkoeken bakken, die koop ik ook kant-en-klaar Mijn echtgenoot is daar wel goed in dus die zou ook vast bollen kunnen maken maar ja, hij is gewoon naar zijn werruk.

Nu eerst nog koffie!
Hoi

Hier gaat de keukenprins ze bakken. Ondertussen ga ik met het kwartet kijken of de fotograaf open is. 5x pasfoto's voor mijn paspoort laten maken, ik vrees dat dat verplichte documentje al met al meer dan 100 euro gaat kosten
Duur geintje, Yet

Ik kom ook de 13e hoor!

Bollen worden hier sinds een paar jaar niet meer zelf gebakken. Man kon heerlijk bakken, maar ik had er altijd zo'n hekel aan om dan nog gauw een baggervette keuken te soppen voor de visite kwam

Dus ze worden nu gekocht. Zelf lust ik ze eigenlijk niet.
Ik vind appelflappen veel lekkerder. Man heeft trouwens vorig jaar in de tuin staan bakken. Hoop dat hij dat weer gaat doen.
Appelflappen vind ik ook wel lekker.

Gelukkig komt Poes ook net aangedraafd. Schichtig om zich heen kijkend vanwege alle knallen. Hij was sinds gisteravond de hort op, maar hij is er weer en mag dit jaar niet meer naar buiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven