De liefde
dinsdag 22 februari 2011 om 23:07
Om een lang verhaal kort te maken: paar maanden een heftige "relatie" gehad met een ontzettend leuke man. Er is vanalles gebeurd en het is nu ongeveer een half jaar geleden dat ik hem gesproken en gezien heb.
6 maanden en nog steeds denk ik elke dag aan hem. Ik probeer hem te vergeten maar het blijkt dat dat niet makkelijk gaat.
Nu heb ik hem 4 weken geleden een mail gestuurd. Een normaal, vriendelijk mailtje waarin ik informeerde hoe het met hem ging enz.
Heb niets terug gehad dus de boodschap is duidelijk.
Echter kijkt deze man wel een paar keer per week op mijn Hyves. Elke keer zie ik dat als ik Hyves opstart. Is hij toch nog geinteresseerd? Maar waarom stuurt hij dan niets terug?
6 maanden en nog steeds denk ik elke dag aan hem. Ik probeer hem te vergeten maar het blijkt dat dat niet makkelijk gaat.
Nu heb ik hem 4 weken geleden een mail gestuurd. Een normaal, vriendelijk mailtje waarin ik informeerde hoe het met hem ging enz.
Echter kijkt deze man wel een paar keer per week op mijn Hyves. Elke keer zie ik dat als ik Hyves opstart. Is hij toch nog geinteresseerd? Maar waarom stuurt hij dan niets terug?
dinsdag 22 februari 2011 om 23:14
Nope, hij heeft geen interesse meer
WANT... *tromgeroffel*... anders had hij wel contact met je op genomen of op zijn minst gereageerd op je mail.
En waarom hij kijkt?
Geen idee, maar blokker hem op je hyves, dan hoef je je daar ook geen zorgen meer om te maken..
WANT... *tromgeroffel*... anders had hij wel contact met je op genomen of op zijn minst gereageerd op je mail.
En waarom hij kijkt?
Geen idee, maar blokker hem op je hyves, dan hoef je je daar ook geen zorgen meer om te maken..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 22 februari 2011 om 23:20
dinsdag 22 februari 2011 om 23:22
Ik vrees ook dat hij niet meer geinteresseerd is. Anders had hij je heus terug kunnen mailen. Het is voor mij nu makkelijk praten, maar wat heb je aan iemand die niet eens iets terugstuurt op een vriendelijke mail? Dat vind ik eigenlijk niet zo aardig, als hij niets meer met je te maken wil hebben of iets dergelijks had hij dat ook even kunnen melden in een mailtje terug.
Nee, ik denk dat we deze overslaan, een potje gaan janken, en met hernieuwde moed verder gaan leven, en vast een leuker exemplaar tegenkomen.
Nee, ik denk dat we deze overslaan, een potje gaan janken, en met hernieuwde moed verder gaan leven, en vast een leuker exemplaar tegenkomen.
dinsdag 22 februari 2011 om 23:40
dinsdag 22 februari 2011 om 23:46
Misschien doet hij het allemaal wel in de hoop dat jij jezef hopeloos gaat kwellen met de vraag of hij misschien, ondanks dat alle seinen op rood staan, hij toch nog iets van je wil.
En het werkt. Jij bent jezelf aan het kwellen, elke dag of zelfs meerdere keren per dag, en hij leeft vrolijk verder zonder jou. Wordt wel tijd om hiermee te stoppen, vind je ook niet? Blokkeren op je hyves, niet meer over nadenken.
En het werkt. Jij bent jezelf aan het kwellen, elke dag of zelfs meerdere keren per dag, en hij leeft vrolijk verder zonder jou. Wordt wel tijd om hiermee te stoppen, vind je ook niet? Blokkeren op je hyves, niet meer over nadenken.
dinsdag 22 februari 2011 om 23:48
quote:Summerdance schreef op 22 februari 2011 @ 23:40:
[...]
Goldmember worden, en dan hopen dat de spiekerts de optie "verbergen dat je op een profiel bent geweest" niet hebben aangeklikt Das een goeie, waar vind die instelling
[...]
Goldmember worden, en dan hopen dat de spiekerts de optie "verbergen dat je op een profiel bent geweest" niet hebben aangeklikt Das een goeie, waar vind die instelling
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
woensdag 23 februari 2011 om 00:00
woensdag 23 februari 2011 om 00:01
woensdag 23 februari 2011 om 00:13
Ik herken het wel, je kunt best iets vasthouden wat er volgens anderen niet is. Herrinneringen kunnen weer zo levendig voelen dat het lijkt alsof het er wel nog is. Het is soms moeilijk om de realiteit onder ogen te komen. Maar wel noodzakelijk om verder te gaan. Mijn wijze moeder vertelde mij:
Dat is het leven. Soms moet je gewoon verder zonder antwoorden, zonder eerlijkheid. Je kunt niets veranderen aan wt het leven is.
Is wel waar eigenlijk he. Je kunt op zich best stil blijven staan, maar je hebt daar uiteindelijk alleen jezelf mee.
Dat is het leven. Soms moet je gewoon verder zonder antwoorden, zonder eerlijkheid. Je kunt niets veranderen aan wt het leven is.
Is wel waar eigenlijk he. Je kunt op zich best stil blijven staan, maar je hebt daar uiteindelijk alleen jezelf mee.
woensdag 23 februari 2011 om 00:18
Lieve Yellow, maar herinneringen HOEF je ook niet los te laten.
Maar het werkelijke "samen" zijn dat hoef je niet meer los te laten...dat IS al los
En dat beseffen is al de halve winst
(wat niet betekent dat je geen verdriet mag hebben en zo af en toe eens vreselijk mag janken)
Maar het IS al los....
Maar het werkelijke "samen" zijn dat hoef je niet meer los te laten...dat IS al los
En dat beseffen is al de halve winst
(wat niet betekent dat je geen verdriet mag hebben en zo af en toe eens vreselijk mag janken)
Maar het IS al los....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 23 februari 2011 om 00:31
woensdag 23 februari 2011 om 08:26
quote:mae01 schreef op 22 februari 2011 @ 23:07:
Om een lang verhaal kort te maken: paar maanden een heftige "relatie" gehad met een ontzettend leuke man. Er is vanalles gebeurd en het is nu ongeveer een half jaar geleden dat ik hem gesproken en gezien heb.
Gooi 'm van je hyves.
Geen reactie = geen interesse.
Geen aandacht meer aan besteden, weg er mee, ballast.
Gooi 'm van je hyves.
Geen reactie = geen interesse.
Geen aandacht meer aan besteden, weg er mee, ballast.