Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Als er een etentje gepland gaat worden in maart, dan wil ik graag snel data's het loopt hier namelijk al behoorlijk vol in Maart de agenda!
Ik heb nu een afspreken rond gestuurd, maar ik heb geen idee tot wanneer ik het beste kan plannen ivm de uitgerekende datum
Stressed is just desserts spelled backwards
Hallo allemaal,

Sorry dat ik de laatste tijd zo weinig heb laten horen. Maar ik zat echt niet lekker in mn vel. Veel huilen, zitten zeiken over mn gewicht en vervolgens me helemaal vol eten. Sukkel.

Vervolgens kom ik er afgelopen dinsdag achter dat T hoofdluis heeft, en ik kreeg het fijn vrijdag om vervolgens er achter te komen dat R het zaterdag ook heeft. En ik verder het hele weekend ziek met buikgriep op bed heb gelegen.

Tss..

Dus vanaf nu doe ik weer een poging om mee te lezen, praten.

Ik ga nu alvast maar mijn best doen.
Bridges, aan het hardlopen? Met Evy of doe je het zelf?

Mamax, wat een fantastische keuken! Hebben jullie zoveel ruimte? pff..jaloers!

Jinny, jeetje heb jij een abbonnement op de huisarts? Pff..klote zeg. Ik hoop dat het snel over is bij Jongste :hug

Mal, leuk dat jullie een fijn weekend hebben gehad. Wel naar dat je schoonvader zo verdrietig achter moet laten.

Amalia, wat leuk de logeerpartij van L! Stoer hoor.

Star, hoe is het met Starman? Is zn neus alweer een beetje oké?

Suze, zo dat klinkt als een ernstige verbouwing! Ik hoop dat het heel mooi wordt
Ojee een hele rel hier zonder dat ik het wist... Maar lucht alweer geklaard.

Naat meisje, waarom doe je jezelf dat nou aan? Niet doen hoor! Je bent mooi, en je hebt prachtige kinderen en een lieve man (meestal toch ).

Gaat het nu weer beter?

Oh CSI begint weer.
Gatver hoofdluis! Wat vreselijk . Heb je ze uit kunnen roeien? Ik ben ook de enige die geen luizencape op school heeft voor de kinderen. Oh oh ik zou gek worden als ik luizen zou hebben in huis!

Koud hier zeg, brrr. We zijn al 3 jr aan het isoleren maar als het koud is trekt het over de vloer. Straks maar een kruikje bij m'n voeten leggen want ik vraag me af of lief deze klompjes nog warm kan krijgen.

Mijn kat wordt oud . Ze is bijna 14 dus valt nog wel mee maar ze springt niet meer hoog, altijd met een tussensprongetje. En gister voelde ik haar ruggengraat heel erg bij het aaien.

Snik...

Tsss L zat vanmorgen wat sippig te kijken dus ik vraag wat er is.

'Ik vind het zo erg dat Suarez weg is bij Ajax.'

alsof hij er wat van weet! Hij snapt nog geeneens het verschil tussen alle clubs en landen. Maar hij is wel met pappa naar Ajax geweest en tien scoorde Suarez 2x, dus die heeft wel indruk gemaakt. Dat zal het zijn
Een goede morgen!

Brrrr

Gelukkig wel zon!
Goedemorgen! Ja, mooi die zon he? Reed vanochtend naar werk en zat er echt van te genieten (met de verwarming voluit ).

Naatie, meis toch... Luizen zijn goor, aankomen is stom en buikgriep sucks. Dat gezegd hebbende hoop ik dat je velletje weer wat beter om je heen zit. 't Is ook gewoon tijd voor lente.

Amalia, voor L z'n zorgen om Ajax (terechte zorgen overigens ). Tja, 't is toch een manneding he.
Zo. heb me even een dagje flink opgeruimd. Heb opeens weer muur op de slaapkamer, kan weer gewoon bij het raam en bij mijn kast en kan weer in de spiegel kijken. Staan nog maar 10 dozen en nog wat spul op onze kamer, maar het schiet op! Fijn!

Naat: voor jou! Stomme luizen! Ben zelf aan het lopen, heb geen mp3 speler. Heb schema van internet gehaald en ben rustig aan het opbouwen. loop nu 3 keer 4 minuten dus echt nog niet veel, maar dit is voor mij al heel wat! Beetje jammer dat ik er nog geen regelmaat in krijg. Vorige week was ik in hotel, en allerlei andere dingen, volgende week ben ik (als het goed is) AM en lukt het dus ook niet. Jammer, maar is niet anders.

Amalia: toch nog lekker geshopt? Haha, die L.!
Naatie, kan me voorstellen dat je baalt van de luizen. Ik ben zelf ook heeeel bang dat Mr J er eens mee thuis komt en dan met het oog op mijn eigen bos haar. Gatver, ik krijg al jeuk als ik er aan denk.

Op school worden ze regelmatig gecontroleerd. Dan zit er een briefje in de tas dat de luizenmoeder geen luis heeft gevonden.

Luizenmoeder dat ze daar geen andere naam voor verzinnen.

Bridge, goed bezig dus met met de opruim.

Jinny, hoe gaat het nu met de jongste?

Hier gaat het wel weer redelijk hoor. Was gisteren ineens zo moe van ik denk al het wachten in spanning dus heb geslapen, en gisteravond namen mijn ouders me uit eten voor mijn verjaardag nog, dus dat was wel fijn om er toch even uit te gaan.

Ik heb alleen heel onrustig geslapen dus ik ben er al vroeg uit. Brandend maagzuur, kramp in de benen, jullie kennen het vast nog wel

Mijn moeder zei dat ik echt een grote buik heb vergeleken met de vorige zwangerschap. Ik krijg zelfs mijn positiejas niet meer goed over mijn buik heen

En mooie laarzen aan enzo is ook niet meer besteed aan mij, heb echt stalpoten en kom nergens meer in.

Ach ja, het hoort erbij. Nog een geluk dat ik niet in de zomer ben uitgerekend met al dat vocht wat ik vasthoud.
Huh? Zijn we nou allemaal ook nog eens je verjaardag vergeten Mal? Het zit je niet mee he arm ding
Ja maar ik was er ook niet he! Zondag was ik jarig.

Ach, hoe ouder je wordt, des te minder graag vier je het
Da's ook weer zo

Nou goed, alsnog gefeliciteerd
Goedemorgen,

Voor zover ik het allemaal heb kunnen zien, zijn we hier gelukkig luizenvrij. Van de week nog 1 behandeling voor ons en dan komen ze hopelijk nooit meer terug. Pff.. wat een hel!

Mal, zo hé, zelf je positiejas niet meer goed aan kunnen. Sterkte meid!

Bridges, hardlopen is ook echt niet mijn ding. Ik kan het gewoon niet. Maar ik heb Evy nu maar gedownload en ik hoop er toch mee te gaan beginnen.

Ik ga zo babytje kijken. Vorige week bevallen. Leuk!!!
Goedemorgen dames

Mal voor de laatste loodjes, letterlijk en figuurlijk en GEFELICITEERD!!! Heb jij ooit mijn mail nog gehad met de inspiratiesites?

Amalia, wat geweldig van L En hoe'st met de zolder? en met Desteny?

Trouwens veel plezier met de minimeets allemaal.

Hier hebben ze volgende week pas vakantie dus nu nog gewoon het schoolritme.

Ook een voor Bridges, Hel, Jinny, Naatie en Kokos en wie er ook maar 1 wil. Kunnen we onze titel niet veranderen in Bad Luck? Misschien dat het dan allemaal wat positiever blijft gaan hier.

Hier gaat alles zijn gangetje, niet veel bijzonders te melden. T is helemaal trots op zijn judopak en begint zaterdag weer met zwemles na een hele lange pauze. We hebben wat langer gewacht met weer beginnen, na zijn gebroken arm, in de hoop dat het weer wat rustiger is voor hem. En we willen nu ook 1 keer in de week nog extra met hem gaan zwemmen, hij vindt het gelukkig erg leuk, alleen de lessen, lees opletten, niet. Met schoolzwemmen is hij nu ook een badje verder dus ik heb goede hoop dat het zo dan gaat werken.

Van het weekend was hij boos dat we niet om 5 uur waren opgestaan Ik had een verhaaltje van Jip en Janneke voorgelezen over sneeuwklokjes en daar had een man gezegd dat je die om 5 uur 's ochtends kon horen luiden, dat wilde hij dus ook horen

L is op het moment druk aan het dansen en zingen dus erg gezellig.
Oh leuk Naatie, baby snuffelen! En gelukkig zijn alle kriebelbeesten weer de deur uit.

Hier ook al 3 pogingen met Evy gedaan, begin nu wel weer in de lente. Maandag ga ik een proefles Power Yoga doen, ben benieuwd. Had al een les "gewone" Yoga gedaan maar dat was mij wat te passief.
Enka: nog enorm bedankt voor je lieve kaart!

en Goedemorgen by the way. Ik ga naar de markt,lekker koffie drinken met mijn lieve kinders. (En Star, kan het niet laten maar denk elke week aan je met de markt )

Mal: nog gefeliciteerd dan. En zo heb je tenminste nog iets aan je dag!
Enka, komt dat door carnaval dat je later vakantie hebt? Moeten L en T nog verkleed dan? Wat grappig van die sneeuwklokjes

Ik had je mail gehad, sorry dat ik niet gereageerd heb, ben soms een beetje een warhoofd nu.

Ik heb mr J net gebracht om te wennen op de BSO. Hij gaat nu naar de BSO tegenover zijn oude medisch KDV en komt nu elke keer kindjes tegen van zijn oude klasjes, best leuk.

Maandagochtend is hij ook geweest en dat ging heel goed. Ik voel me soms wel een beetje schuldig maar ze zeiden dat het heel goed is voor zijn ontwikkeling dat hij speelt met meer kindjes dan die uit zijn klas, want dat doen andere kinderen ook tijdens speeldates. Gisteren is hij de hele dag naar de Zoo geweest met zus en neefje en hij heeft geslapen van half 7 tot 8!
Mal, nog gefeliciteerd zeg, gij stiekumerd! Brandend maagzuur, juk, dat weet ik nog wel ja...

Enka. dankjewel voor je lieve kaart ook namens vriend (was je in de kaartenmodus? Je bent een schat!)!

Naat, ha, ik heb ook Evy gedownload (nou ja, als ik de IPod aan de praat krijg). Heb me laten verleiden om me op te geven voor een sponsorloop in mei, 5 km. Sssttt hoor, niemand weet het nog, dan is de afgang wat minder als ik na een week al afhaak, ik ga iedereen verrassen in mei!

Amalia en Mamax, ik kom hoor, maar ben wat later. Stap zo in de auto (ziekige kleuter heeft uitonderhandeld dat ze buurman en buurman mag afkijken ).
O ja, dat verhaal van die sneeuwklokjes van Jip en Janneke...
quote:bridges6 schreef op 23 februari 2011 @ 10:18:

Enka: nog enorm bedankt voor je lieve kaart!

en Goedemorgen by the way. Ik ga naar de markt,lekker koffie drinken met mijn lieve kinders. (En Star, kan het niet laten maar denk elke week aan je met de markt )

Mal: nog gefeliciteerd dan. En zo heb je tenminste nog iets aan je dag! Het heeft wel indruk gemaakt mijn marktaversie dus
Wat ben ik blij dat Ceetje buurman en buurman stom vindt

Maatje houdt het ziekig zijn lang vol zeg, arm ding.

Evy ben ik al heel snel mee gestopt. Werd gestoord van dat accent en die irritante muziek
Ach ja, er zijn van die dingen die je nooit vergeet! (de make-up van Amalia na de bevalling )

Mal: leuk voor hem, dat spelen! Fijn dat er dan ook een andere blik op iets wordt geworpen dus je hoeft je nu niet schuldig te voelen. Goed voor ontwikkeling!

Hel: hè jammer zeg dat Maatje nog rommelt...

Evy: nog nooit geluisterd dus ook niet geirriteerd. En Hel een 5 km loop, toe maar! Knap hoor dat je er überhaupt aan begint! (wel goeie stimulans natuurlijk...)
Evy? Ken ik niet. Is dat een hardloopprogramma?

Mal nog van harte!!!!!

Ai ai brandend maagzuur. Ik had een hele doos rennies naast mn bed staan. En tegen rusteloze benen heb ik Veridorn (?) van Weleda. Ik zweer erbij. gisteren ook weer onwijs last van m;n benen na en dag shoppen en smeer smeer, geen last meer. Fijn.

Dames was gezellig! Ben er helemaal moe van ha ha. Wat erg he? Maar ik lag gisteravond heel lang wakker dus ik denk dat ik een beetje slaapgebrek heb. Mss nog maar een koffietje zetten zo.

En ik zit voooooool! Had vanmorgen nogwel een juichmoment op de weegschaal Ik voel de zweep van Sonja op mn rug... Te lekker He die broodjesl! Thanx.

Lekker hoor gisteren in mn uppie in The Big City. Begint nog hip te worden ook, Amsterdam. Ik liep de Bijenkorf in, en daar hadden ze heel NY allemaal winkeltjes in de winkel zelf. Voor de tassenafdeling dan. Hele LV winkel, Prada en weet ik veel. Nouja, ben er maar voorbij gelopen

Paar mooie Adidassneakers gekocht, KL jurk, een muts (altijd handig nu het weer gaat sneeuwen! En ik ga nog skien brrr) en een leuk shirtje.

Ik ben blij.
Enka die sneeuwklokjes Om 5 uur Hoe verzint je man het ha ha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven