Internetdating kletstopic
maandag 29 maart 2010 om 22:29
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!
(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
maandag 21 februari 2011 om 23:47
Kale mannen vind ik ook sexy hoor!
Maar mannen met een mooi bos haar ook!
Oftewel ik zit nu met een leuke kale te chatten en twee met een mooi bos haar. Pfff... ze zijn alle 3 leuk. Heb ik dat?! Het liefst wil ik niet met alle 3 tegelijkertijd daten. In het begin een keer gedaan en dat is me toen toch niet zo goed bevallen. Alsof je aan zo'n datingprogramma op de tv mee doet. "Alleen nog een man" ofzo. Gaan vergelijken en kiezen wie je het leukst vind. Nee, vind dan dat ze geen eerlijke kans krijgen.
@ Poezelig: even tussendoor.
Maar mannen met een mooi bos haar ook!
Oftewel ik zit nu met een leuke kale te chatten en twee met een mooi bos haar. Pfff... ze zijn alle 3 leuk. Heb ik dat?! Het liefst wil ik niet met alle 3 tegelijkertijd daten. In het begin een keer gedaan en dat is me toen toch niet zo goed bevallen. Alsof je aan zo'n datingprogramma op de tv mee doet. "Alleen nog een man" ofzo. Gaan vergelijken en kiezen wie je het leukst vind. Nee, vind dan dat ze geen eerlijke kans krijgen.
@ Poezelig: even tussendoor.
maandag 21 februari 2011 om 23:54
Gewoon 2 doorschuiven A&K!
Trouwens; moest even aan je denken toen ik van deze actie hoorde.....iets voor jou en de Ikea-man?
http://antwerpen-schiphol.blogspot.com/
Trouwens; moest even aan je denken toen ik van deze actie hoorde.....iets voor jou en de Ikea-man?
http://antwerpen-schiphol.blogspot.com/
maandag 21 februari 2011 om 23:57
dinsdag 22 februari 2011 om 00:09
Hahaha L2C! Groot gelijk. Lekker gaan slapen. Al die vrouwen met hun wensenlijstje. Heb je allemaal niks aan. Haha
Maar ja, het oog wil nou eenmaal ook wat.
Rara: ik schuif nog helemaal niks door. Alleen die man uit B. Maar krijg je verzoek niet bevestigd. Anders morgen als we allebei on zijn mailadres?
Maar ja, het oog wil nou eenmaal ook wat.
Rara: ik schuif nog helemaal niks door. Alleen die man uit B. Maar krijg je verzoek niet bevestigd. Anders morgen als we allebei on zijn mailadres?
dinsdag 22 februari 2011 om 07:38
Pandapop wat leuk dat je vanavond een date hebt!!! Ik ben heel benieuwd hoe de kale in het echie is.
Ik merk aan mezelf dat ik kaal ook wel mooi vind. Het moet een man natuurlijk wel staan maar ik heb echt geen problemen met een kale man.
Zondagavond kwam mijn leuke date... We hebben samen op de bank een filmpje gekeken. Tussendoor weer honderduit zitten kletsen. Hij is heel voorzichtig en een beetje verlegen en ik vind het wel heel schattig. Soms raakt hij voorzichtig mijn arm aan en bij het weggaan plaatste hij de 3 zoenen dichter naar mijn mond toe.
Toen hij net weg was kreeg ik een smsje dat hij het weer ontzettend leuk vond, dat we zeker heel snel weer af moeten spreken en dat het steeds leuker wordt tussen ons. Wel fijn eigenlijk... en man die de tijd neemt en er niet meteen bovenop duikt.
Ik merk aan mezelf dat ik kaal ook wel mooi vind. Het moet een man natuurlijk wel staan maar ik heb echt geen problemen met een kale man.
Zondagavond kwam mijn leuke date... We hebben samen op de bank een filmpje gekeken. Tussendoor weer honderduit zitten kletsen. Hij is heel voorzichtig en een beetje verlegen en ik vind het wel heel schattig. Soms raakt hij voorzichtig mijn arm aan en bij het weggaan plaatste hij de 3 zoenen dichter naar mijn mond toe.
Toen hij net weg was kreeg ik een smsje dat hij het weer ontzettend leuk vond, dat we zeker heel snel weer af moeten spreken en dat het steeds leuker wordt tussen ons. Wel fijn eigenlijk... en man die de tijd neemt en er niet meteen bovenop duikt.
woensdag 23 februari 2011 om 01:57
Zucht..... Panda is in de wolken........... Wat een topgozer! Nog leuker dan ik had verwacht! Zo lief en zo eerlijk! En we hebben dezelfde interesses en meningen over bepaalde dingen. En zeker over de dingen die ik erg belangrijk vind. Ben echt ff flink de weg kwijt.. Nooit gedacht dat het zo goed zou klikken! Ben overigens net pas weer terug We hebben nadat we wat gedronken hebben lekker zitten kletsen (en knuffelen
) in de auto. Het voelt allemaal heel goed en vertrouwd! Hoop dat dit echt wat gaat worden!
woensdag 23 februari 2011 om 08:33
woensdag 23 februari 2011 om 09:29
Haha, verliefd ben ik (nog) niet hoor. En was dat ook niet op die ander. Dat gaat niet zo snel. Ik voel wel snel aan of ik iemand leuk vind of niet. Ik was vanacht ontzettend van slag omdat het zo goed klikte. Meestal loop ik tegen dingen aan bij mensen die ik niet zo leuk vind. Zo ook bij de vorige date-man. Die was wel leuk maar had zijn dingetjes. Deze heeft dat soort dingetjes tot nu toe nog niet. Is ook veel meer een gevoelsmens, net als ik. Maar leuk is ie zeker!
En oja: jullie krijgen de groetjes van hem!
En oja: jullie krijgen de groetjes van hem!
woensdag 23 februari 2011 om 18:48
woensdag 23 februari 2011 om 19:45
Tja Miepie, dat is niet leuk... Maar toch zegt het niet zoveel heb ik gemerkt. Ik heb een jaar of wat geleden een paar maanden een downloadvriendje gehad die na een week z'n account op RP wegdeed, omdat hij met mij he-le-maal had gevonden wat hij zocht. Sure. Na een maand of 6 was het weer voorbij. Wat mij wel goed uitkwam eigenlijk.
Het nog wat blijven rondkijken hoeft niet persé te betekenen dat jij niet "leuk genoeg" bent. Maar je word er wel nerveus van, zéker omdat hij toch vorige week had gezegd dat hij niet precies wist hoe het verder zou gaan tussen jullie?
Niet teveel van verwachten en proberen niet te verliefd te worden, dan kan het allemaal niet tegenvallen. En zelf ook gewoon blijven rondkijken. Al was het alleen maar om je niet afhankelijk te voelen!
Het nog wat blijven rondkijken hoeft niet persé te betekenen dat jij niet "leuk genoeg" bent. Maar je word er wel nerveus van, zéker omdat hij toch vorige week had gezegd dat hij niet precies wist hoe het verder zou gaan tussen jullie?
Niet teveel van verwachten en proberen niet te verliefd te worden, dan kan het allemaal niet tegenvallen. En zelf ook gewoon blijven rondkijken. Al was het alleen maar om je niet afhankelijk te voelen!
woensdag 23 februari 2011 om 19:49
@Miepie eigenlijk heel irritant, dat je dat kunt zien op RP. Veroorzaakt allemaal onrust. Maar misschien is het gewoon verveling. Of hij heeft een berichtje gekregen en kan z'n nieuwsgierigheid gewoon niet bedwingen. Tja, het blijft raden. Maar eh, hoe weet je dit eigenlijk? Ben je hem aan 't controleren?
woensdag 23 februari 2011 om 19:58
heb hem inmiddels gesproken,..(was voor onderzoek in ziekenhuis, dus hij belde meteen).. Nee mn collega liet een date van haar zien vanmiddag en in de zoekresultaten kwam hij opeens op... dus tja had zoiets van ehhhh....ik wist nl. ook dat hij nog op knuz stond (daar had ik mn account weggehaald).. hij vroeg of hij langs mocht komen als ik behoefte had in een arm om me heen, maar door ziekenhuis gedoe had ik er geen zin in..en dat RP gedoe. Dus heb hem meteen maar gevraagd hoe hij over me dacht.. dus toen vertelde ik dat..gisteraaf was ik al niet in hum ivm gezondheid en daardoor zei ik iets kortaf en ging ik slapen, hij belde meteen daarna op en ik nam niet op, want mn telefoon lag in de woonkamer en zag het vanaaf pas (hij had op msn getikt dat hij me aan het bellen was).
hij gaf toe dat hij op RP stond en dat hij niet meer op knuz stond, hij deed er helemaal niets mee...hij was een beetje boos dat ik zo kortaf was, niet de telefoon beantwoordde en een eerder gesprek deze week over iets, waardoor hij twijfelt over datgene...waarna ik weer heel goed heb proberen duidelijk te maken dat hij in dat gene geen twijfels moest hebben, maar hij is erg achterdochtig door andere dames die hij in het verleden heeft gedate...tja is zijn goed recht maar vind het jammer dat hij me niet gelooft op mn woord...maar goed we gaan net pas met elkaar om...Hij vind me nog steeds LLL, maar is (nog) niet verliefd op me, dat ik steeds gekker op hem wordt tja, das mijn gevoel.
hij gaf toe dat hij op RP stond en dat hij niet meer op knuz stond, hij deed er helemaal niets mee...hij was een beetje boos dat ik zo kortaf was, niet de telefoon beantwoordde en een eerder gesprek deze week over iets, waardoor hij twijfelt over datgene...waarna ik weer heel goed heb proberen duidelijk te maken dat hij in dat gene geen twijfels moest hebben, maar hij is erg achterdochtig door andere dames die hij in het verleden heeft gedate...tja is zijn goed recht maar vind het jammer dat hij me niet gelooft op mn woord...maar goed we gaan net pas met elkaar om...Hij vind me nog steeds LLL, maar is (nog) niet verliefd op me, dat ik steeds gekker op hem wordt tja, das mijn gevoel.