Mode & Beauty alle pijlers

paula`s choice

12-02-2010 20:51 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort heb ik de producten van Paula`s choice ontdekt.

Heb net via de website besteld want de proefjes bevielen erg goed..

Ik vroeg me af of hier mensen ervaring hebben met producten van Paula`s choice..
quote:Quinty schreef op 15 februari 2011 @ 20:56:

Leuk nieuws:

Beautypedia.com blijft gratis!

Neehee, ik heb geen aandelen

Wat een handige site zeg!

Heb net even gekeken en een lijstje gemaakt met dingen die Paula als goed of als Paula's choice beoordeeld en die ik eventueel zou willen kopen. Heb verder weinig verstand van producten.

Wat me wel opvalt is dat het vooral producten zijn die best veel toevoegingen bevatten zoals bijvoorbeeld parabenen, alcohol en parfum, terwijl ik er nu juist een beetje op wil letten om die te vermijden. Een merk als bijvoorbeeld Dr hauska is volgens de site niet zo goed.
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
Er wordt gekeken naar werkzame ingrediënten: heeft een creme wel of geen effect?

Dr. Hauska bevat volgens mij geen zonnefilter en geen ingrediënten die volgens deskundigen werkzaam zijn om rimpelvorming te voorkomen (zoals retinol vitamine C, hyaluronzuur e,d.) en zal daarom ' minder goed' worden beoordeeld.

Het is aan jou, om te kiezen voor producten zonder parabenen e.d. Ik kies daar zelf ook voor. Koop veel via Iherb.com
ik heb zelf een gecombineerde huid.

mijn wangen en kaaklijn zijn vaak droog en geirriteerd, als ik er te veel aan zit met mn vingers krijg ik rode bultjes en jeukt het.

ik kan ook bijna nergens tegen( wasverzachter,normale creme,foundation,toner,shampoo) alles brand en prikt en jeukt.

maar mn haarlijn in vettig en ik heb heel snel last van witte comedonen...teminste dat denk ik.

ik heb namelijk last van hele kleine bultjes en als ik het openknijp dan komt er een wit/doorzichtig hard korreltje uit soms ook met een haartje en zit het aan de haarwortel vast.

ook merk ik dat mijn huid zich heel slecht vernieuwd.

ik kan namelijk geen zelfbruiner op want bij mij gaat dat heel onregelmatig slijten en ophopen waardoor ik 1 grote vlekkenboel krijg die ik er niet af kan scrubben,en als ik met een handdoek over mn natte huid heen ga dan komt er heel veel huid los overal, echt heel vreemd!

ook op mn borstcas heb ik die bultjes en op mn bovenrug.

ik heb nu een week of 3 bha gel 1% en het doet wel wat maar niet genoeg voor mn voorhoofd, ik wil meer resultaat.

dus heb nu de bha gel 2% besteld en ook de bha 2% bodylotion en de clear normalizing facewash

ik had ook eenmonster van de skin balancing toner maar die prikte enorm, en de skin balancing moisture gel? ik vond hem wel fijn maar voor mij niet vochtinbrengend genoeg.

ook ben ik bang om dat op mn voorhoofd te smeren omdat ik niet wil dat het verstopt.
quote:Quinty schreef op 15 februari 2011 @ 20:56:

Leuk nieuws:

Beautypedia.com blijft gratis!

Neehee, ik heb geen aandelen wat een goede site zeg! heb er net even zitten rondneuzen
ik wil trouwens de Moisture Boost One Step Face Cleanser proberen, hij is nu in de aanbieding voor 15 euro! vind dat een zeer goede prijs (niet wanneer je met de VS vergelijkt natuurlijk )

heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil het 's avonds gebruiken (heb dan soms foundation op).

@ Floreat, wat vervelend zeg! Ik hoop dat de producten voor je zullen werken. Is het geen idee om glycolzuur te gebruiken? Ik gebruik zelf een lotion met glycolzuur (10%) en salicylzuur (2%), in het begin vond ik 'm niet zo fijn (prikkend gevoel) maar dat ging heel snel weg en na een paar weken voelde ik het niet eens meer.
@Melpomene

Ah, is ook wel logisch eigenlijk, dat ze op die site vooral kijken naar de werkzame ingrediënten. Ik ga even speuren of er wat bij zit dat allebei heeft: werkzame ingrediënten, maar niet te veel 'meuk'. Geen idee of dat elkaar uitsluit trouwens.
@ ModestMouse, ik had begrepen dat dr. hauschka juist werd afgeraden omdat veel natuurlijke ingredienten irriterend zijn (zoals rosemarijn). Maar producten met parfum en alcohol raadt Paula ook af.
Dat natuurlijke producten niet altijd beter zijn heb ik inderdaad al gelezen.

Maar even snel gekeken, en best wel veel van Paula's pick (dat is de hoogste beoordeling) zit wel parfum en alcohol in, zoals de producten van Vichy en Clinique die ze noemt. Misschien ontkom je daar ook niet echt aan, het product moet ook wel houdbaar zijn, of misschien zit er maar heel weinig in.
huh, producten van clinique zijn toch parfumvrij?

en er zijn bepaalde alcoholsoorten die niet irriterend zijn, zie deze lijst

http://jetskeultee.nl/2009/05/01/te-mij ... redienten/
Ow echt? Zou best kunnen hoor! Heb twee producten van Clinique, maar die vond ik raar ruiken, dat zal dan komen omdat er juist geen parfum in zit. Zit nu op werk, dus had ook niet op label gekeken.

Dat van de alcohol wist ik niet, bedankt!
Melpomene, mag ik vragen wat je zoal via Iherb koopt?
Ik ben in het buitenland, heb niet alles bij me. Kom er later op terug.
quote:leyla88 schreef op 16 februari 2011 @ 16:27:

@ ModestMouse, ik had begrepen dat dr. hauschka juist werd afgeraden omdat veel natuurlijke ingredienten irriterend zijn (zoals rosemarijn). Maar producten met parfum en alcohol raadt Paula ook af.Ik heb ooit eens eens een proefpakket van Dr. Haushka geprobeerd. Binnen de dag ging het al mis. Door de alcohol die er in de lotion zat, trok mijn huid enorm. En dan moest je met een of andere creme smeren (geen spf!) met een enorme vieze geur eraan. Het mag dan zogenaamd natuurlijk zijn, maar ik vond het drie keer niks.
ik heb dr. hauschka in het verleden ook gebruikt, vond het juist echt heel lekker, vooral de gezichtsreiniger en de creme (idd geen spf), lekkere geur etc.. :-) maar goed ik kreeg er geen betere huid door of zo...

Iemand nog ervaring met de Moisture Boost One Step Face Cleanse van Paula's Choice? Ik wil het in een van deze dagen bestellen maar ben heel benieuwd naar ervaringen!!
quote:leyla88 schreef op 16 februari 2011 @ 15:31:

ik wil trouwens de Moisture Boost One Step Face Cleanser proberen, hij is nu in de aanbieding voor 15 euro! vind dat een zeer goede prijs (niet wanneer je met de VS vergelijkt natuurlijk )

heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil het 's avonds gebruiken (heb dan soms foundation op).

Deze gebruik ik, prima cleanser, draag ook foundation overdag. Verwijder wel eerst oog makeup met aparte doekjes (etos pads). Hij schuimt niet echt.
vandaag alles binnen gekregen, de facewash maakt mn gezicht goed schoon, heel zacht en mn gevoelige huid prikt/jeukt/brand niet, de bodylotion ruikt een beetje naar meloen en trekt snel in en de 2% bha heb ik nu ook op mn gezicht zitten.

alleen is mn gezicht nu wel heel droog..weet iemand een goede vochtinbrengende creme die voor de gevoelige huid is en de porien van acnehuid niet verstopt?

wat ik ook raar vind is dat mn hoofhuid vaak jeukt, snel vettig word maar als ik crab er heel veel droge stukjes huid loskomen zoals bij roos hmm
@floreat Ik heb ook een tijdje de bha gebruikt. Daarna smeerde ik altijd emu-olie. Volgens mij kan een acne huid dat best hebben.
@ floreat, welke facewash heb je gebruikt? de Moisture Boost One Step Face Cleanser ?
quote:leyla88 schreef op 18 februari 2011 @ 19:50:

@ floreat, welke facewash heb je gebruikt? de Moisture Boost One Step Face Cleanser ?

ik heb de clear normalizing facewash

tot nu toe zie ik echt verbetering, moet alleen nog leren om er met mn tengels vanaf te blijven
Ik heb vorige week donderdag twee zakjes met samples binnen gekregen voor de normale tot vette/gecombineerde huid. Volgens mij is m'n huid nu wel rustiger. Toch blijf ik die pukkeltjes rond m'n mond hebben. Zo irritant, de ene dag zitten ze links, dan zijn die bijna weg en dan komen ze rechts ineens opduiken. Zo vanuit het niets komen er 4 opzetten! Ik word er dood en doodziek van (heb al een heel acne-verleden, namelijk. Zeg maar een jaartje of 10), maar ik wil niet wéér aan de medicijnen. In principe hoeft dat ook niet, aangezien het alleen rond m'n mond is een paar, maar ik wil gewoon alles weg!

Hoe lang duurt het voordat de producten van PC echt hun effect laten zien (bijv de BHA 1%)? Ik heb het dan niet over de pukkeltjes, want dat is bij mij gewoon van binnenuit geregeld. Of nou ja, ongeregeld eigenlijk. Maar gewoon egalere huid enzo..
@ waldorf, ik zou dan liever voor de 2% BHA gaan, boek je meer resultaat mee. na een paar weken zie je wel resultaat. maar ik merk bij mezelf dat het niet echt tegen pukkels helpt maar meer tegen mee-eters. Benzoylperoxide helpt wel heel goed tegen pukkels.
Hi Quinty, ik heb ook wat proefjes besteld van de RESIST producten, ben benieuwd! Ik heb een vlekkerige huid overgehouden aan acne en hier en daar last van schilfers (vooral rond mijn mond, een soort schilferbaardje) en hoop dat de producten hierbij kunnen helpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven