Geld & Recht alle pijlers

Ik vloek nooit!

23-02-2011 13:21 41 berichten
Maar nu komen er woorden uit mijn mond, die mijn dagelijkse creativiteit verre overtreffen.

Ik probeer een digid aan te vragen en daar ben ik al zo'n 3 uur zoet mee, omdat de gebruikersnamen en wachtwoorden telkens niet voldoen aan de veiligheidseisen. Ik heb wachtwoorden verzonnen , waar een megacomputer maanden mee bezig is om ze te achterhalen en NOG LUKT HET ************* NIET!!!!!!!!!

Wie heeft tips?
quote:Eva82 schreef op 23 februari 2011 @ 13:37:

DigiD is echt %$&#@^!!@#$^&!!

Heb je eindelijk je digid aangevraagd, krijg je de activatiebrief veel te laat, zodat de termijn die in de brief staat verstreken is...

Vraag je weer een nieuwe aan, na een hoop gekloot, krijg je een activatiebrief, volg je de aanwijzingen, werkt de code niet...

allemaal %$#@!

Heeft hier ook gezorgd voor een hoop gevloek en gestress

Succes!Zelfs jouw vloekwoord heb ik als wachtwoord gebruikt, maar dat is niet veilig genoeg, er zaten wel wat letters en cijfers tussen, misschien ligt het daar aan. Ik vind dat de overheid maar eens flink de huid volgescholden moet worden, al is het maar via wachtwoorden.
quote:Friia schreef op 23 februari 2011 @ 13:39:

Dat wachtwoord hoef je niet eens te onthouden, je kunt ook inloggen via een SMS-code.Ik wil niet WETEN wat er gebeurd als je dan een keer onverhoopt een nieuw telefoonnummer neemt.... voordat je dat hebt rondgebreid en voordat ze dat snappen.... dan is er nog eerder worldpeace.
Alle reacties Link kopieren
quote:SeptemberGirl schreef op 23 februari 2011 @ 13:43:

[...]

Ik kwam de link er naar laatst tegen in mijn geschiedenis. Maar ik wil 'm wel wissen hoor, als je dat liever hebt. No problemo!Nee hoor, ben je gek! Grappig juist dat je nog eens hebt gekeken Ik heb al wel een nieuw stukje bijna klaar staan. Zal nog even een laatste check doen vanmiddag
quote:Friia schreef op 23 februari 2011 @ 13:39:

Dat wachtwoord hoef je niet eens te onthouden, je kunt ook inloggen via een SMS-code.Helaas, niet waar... Je moet éérst je gebruikersnaam en wachtwoord invullen en dán pas krijg je een code via SMS (als je daarvoor kiest) Net gedaan en het werkte! (na evenzovele vloeksessies en opnieuw aangevraagde codes...)
.
Ik heb er geen leesteken in! Maar het was wel een heel gedoe om het aan de praat te krijgen. Zeker een half jaar zoet mee geweest. Telefoonnummer veranderen ging daar in tegen weer heel soepel (0: Succes!!
Jongen, laat dit maar even aan je moeder over, dit zijn typische vrouwen-zaken!
•en een leesteken (gewoon een vraagteken of uitroepteken erachteraan dus)

De nieuwe Digid hebben het wel nodig. De ouden (tot anderhalf jaar terug) hoefden dat niet.

En dan mogen ook nog niet eens alle leestekens........& mag in elk geval wel $#@! weer niet.

Heb er laatst ook mee zitten hannessen, had ook te maken met de werkm@p van het UWV. Wat heeft de regering stomme dingen bedacht om het ons "makkelijker" te maken.
quote:Combat schreef op 23 februari 2011 @ 13:28:

Ik heb m gister voor de zoveelste keer aangemaakt.

je hebt nodig;

Een woord met minimaal 8 letters (maximaal 30 ofzo dus kan een zin zijn)een hoofdletter in dit woord (gewoon de eerste doen, ook handig als het een naam is, dan onthoudt je dat makkelijker)een getalen een leesteken (gewoon een vraagteken of uitroepteken erachteraan dus)Precies, dus was heb ik gedaan?

Supersoulfighter85. (85 is geboortejaar) Zo heb je leesteken, getal, letter en hoofdletter (voor de duidelijkheid: dit heb ik bij windows op m'n werk waar dezelfde eisen gelden, bij digid heb ik een code die alleen ik snap en dus niet uit te leggen valt. ik raad dus niet aan je naam te gebruiken, maar wel een woord/woordencombinatie die voor jou logisch is en voor iemand anders niet).
Ooooohhhh, die vervloekte DigiD!!! Die betuttelende, wijsneuzige, ík-bepaal-wel-of-je-password-deugt kleremeuk!!! Het heeft me geloof ik een week gekost om een inlog aan te maken die dat stuk technovuil uiteindelijk accepteerde. Ik heb het nu uit laten printen op een tuinposter en die buiten opgehangen want onmogelijk dat ik dat zelf zou kunnen onthouden.

DigiD is ruk!
JOEPIE!!!!!! Het is gelukt.

Ik heb gewoon die helpdesk opgebeld en mijn hart gelucht, daar blijkt dat niet alle leestekens zijn toegestaan en hij gaf me een voorbeeld, ik heb dat voorbeeld wat gehusseld en voila, GELUKT.

Ik ga vanavond feestelijk dineren om het te vieren. Heerlijk zo'n reden voor een feestje.
Maar je hebt die helpdeskdude wel eerst flink z'n vet gegeven, hoop ik (namens ons allen:-))
quote:nixus schreef op 23 februari 2011 @ 15:30:

Maar je hebt die helpdeskdude wel eerst flink z'n vet gegeven, hoop ik (namens ons allen:-))

Nee, die kan daar ook niets aan doen, maar ik heb wel de site eerst even helemaal afgekraakt, op onpersoonlijk niveau. Hij was zeer begrijpend en heeft me er met veel geduld doorheen geholpen.

Scheelt weer een aantal dagen gedoe.
quote:Cateautje schreef op 23 februari 2011 @ 15:07:

JOEPIE!!!!!! Het is gelukt.

Ik heb gewoon die helpdesk opgebeld en mijn hart gelucht, daar blijkt dat niet alle leestekens zijn toegestaan en hij gaf me een voorbeeld, ik heb dat voorbeeld wat gehusseld en voila, GELUKT.

Ik ga vanavond feestelijk dineren om het te vieren. Heerlijk zo'n reden voor een feestje.Cateautje: welke leestekens mogen dan niet? Binnenkort ga ik een nieuwe poging ondernemen en dit is de eerste keer dat ik dat hoor, vertel..... AlwetendedigiDkenner!
quote:Thekla schreef op 23 februari 2011 @ 15:46:

[...]

Cateautje: welke leestekens mogen dan niet? Binnenkort ga ik een nieuwe poging ondernemen en dit is de eerste keer dat ik dat hoor, vertel..... AlwetendedigiDkenner!

Bij de gebruikersnaam, mag je alleen een liggend streepje gebruiken, absoluut geen punt, want dan mislukt het. Eeen voorbeeld is: TanteLibelle-76

Een voorbeeld voor een wachtwoord is:

Februari!1895

Als je het zo doet, dan moet het lukken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven