Geld & Recht alle pijlers

Ik vloek nooit!

23-02-2011 13:21 41 berichten
Maar nu komen er woorden uit mijn mond, die mijn dagelijkse creativiteit verre overtreffen.

Ik probeer een digid aan te vragen en daar ben ik al zo'n 3 uur zoet mee, omdat de gebruikersnamen en wachtwoorden telkens niet voldoen aan de veiligheidseisen. Ik heb wachtwoorden verzonnen , waar een megacomputer maanden mee bezig is om ze te achterhalen en NOG LUKT HET ************* NIET!!!!!!!!!

Wie heeft tips?
Alle reacties Link kopieren
Staat er niet bij waar het wachtwoord uit moet bestaan? Bijvoorbeeld een minimaal aantal letters en minimaal een ander teken?
Ik zou de digid even met rust laten en dan even afkoelen en morgen weer eens proberen
quote:vicodin schreef op 23 februari 2011 @ 13:23:

Staat er niet bij waar het wachtwoord uit moet bestaan? Bijvoorbeeld een minimaal aantal letters en minimaal een ander teken?Ja, dat staat er bij, maar wat ik ook probeer, niets voldoet.
Helemaal opnieuw proberen met een nieuw emailadres? Soms dan heeft de site al gegevens van je opgeslagen (nouja, niet echt, maar zoiets) en dan kun je niet meer met iets nieuws inloggen. Heb ik elders wel eens gehad.

Even met rust laten is misschien ook een idee

is er ook een contact emailadres?

Succes!
Later is nu
DigiD geeft vaak storing. Ga even iets anders doen en probeer het later nog een keer.
Ik heb m gister voor de zoveelste keer aangemaakt.

je hebt nodig;

Een woord met minimaal 8 letters (maximaal 30 ofzo dus kan een zin zijn)een hoofdletter in dit woord (gewoon de eerste doen, ook handig als het een naam is, dan onthoudt je dat makkelijker)een getalen een leesteken (gewoon een vraagteken of uitroepteken erachteraan dus)
DigiD is kut.

Kijk, ik vloek wel! Lucht op, echt.

Succes, hopelijk lukt het (heb jij 'm ook nodig voor belastingaangifte? Ik heb vorig jaar pas in september aangifte gedaan, omdat ik ook zo aan het kutten was met mijn digid)...
Mij lukte het ook net niet om een DigiD aan te vragen voor m'n vriend, volgens mij heeft de site gewoon kuren . Dus stop er nu mee, morgen is er weer een dag!
Ik probeer al 1,5 jaar (inmiddels bijna 2) een DigiD aan te vragen. Het is me nog niet gelukt. Schijnt er mee te maken te hebben dat ik een buuteland'r ben. (Let wel: al een jaar of 15 met een NL paspoort). Ik heb het opgegeven en vraag bij de belastingdienst of ik gewoon op papier aangifte kan doen.
quote:Combat schreef op 23 februari 2011 @ 13:28:

je hebt nodig;

Een woord met minimaal 8 letters (maximaal 30 ofzo dus kan een zin zijn)een hoofdletter in dit woord (gewoon de eerste doen, ook handig als het een naam is, dan onthoudt je dat makkelijker)een getalen een leesteken (gewoon een vraagteken of uitroepteken erachteraan dus)Hoeveel heb jij er dan?! Je mag er maar eentje hoor...
quote:hanneke000 schreef op 23 februari 2011 @ 13:29:

Ik probeer al 1,5 jaar (inmiddels bijna 2) een DigiD aan te vragen. Het is me nog niet gelukt. Schijnt er mee te maken te hebben dat ik een buuteland'r ben. (Let wel: al een jaar of 15 met een NL paspoort). Ik heb het opgegeven en vraag bij de belastingdienst of ik gewoon op papier aangifte kan doen.

Was jij gisteren in Amsterdam? (zoja, dan heb ik je misschien ergens zien lopen).

Uit welk buut'nland kom jij dan? Limburg? Geeft niks hoor, ik vind je nog wel lief.
quote:SeptemberGirl schreef op 23 februari 2011 @ 13:28:

DigiD is kut.

Kijk, ik vloek wel! Lucht op, echt.

Succes, hopelijk lukt het (heb jij 'm ook nodig voor belastingaangifte? Ik heb vorig jaar pas in september aangifte gedaan, omdat ik ook zo aan het kutten was met mijn digid)... aaaahhh, jij begrijpt me.
quote:Combat schreef op 23 februari 2011 @ 13:28:

je hebt nodig;

Een woord met minimaal 8 letters (maximaal 30 ofzo dus kan een zin zijn)een hoofdletter in dit woord (gewoon de eerste doen, ook handig als het een naam is, dan onthoudt je dat makkelijker)een getalen een leesteken (gewoon een vraagteken of uitroepteken erachteraan dus)Nee die heb je niet nodig. Zowel mijn DigiD als dat van ex heeft geen leesteken in het wachtwoord.
Gebruikersnamen zijn vaak het probleem niet, de wachtwoorden wel.

Heb zelf een ww met letters en cijfer gekozen en was gelijk geregistreerd.

Oh ja, vaak mag je gebruikersnaam, of een deel daarvan, niet voorkomen in het ww.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:SeptemberGirl schreef op 23 februari 2011 @ 13:30:

[...]

Was jij gisteren in Amsterdam? (zoja, dan heb ik je misschien ergens zien lopen).

Uit welk buut'nland kom jij dan? Limburg? Geeft niks hoor, ik vind je nog wel lief.

Volgens mij heb ik een dubbelganger in Amsterdam, Jeloela heeft me ook al eens "gespot". Maar helaas: ik woon aan de andere kant van NL, dus ik was het niet

Welk buutenlaand laat ik even in het midden hoor, als je het goed vind, maar gelukkig is het niet Limburg. Of Friesland Een echte eerste graads allochtoon ben ik
quote:SeptemberGirl schreef op 23 februari 2011 @ 13:29:

[...]

Hoeveel heb jij er dan?! Je mag er maar eentje hoor... ja maar ik gebruik m een keer in de paar maanden en vergeet dan mn wachtwoord weer
quote:Botervliegje schreef op 23 februari 2011 @ 13:30:

[...]

Nee die heb je niet nodig. Zowel mijn DigiD als dat van ex heeft geen leesteken in het wachtwoord.Okay TO negeer mij,sorry.
quote:hanneke000 schreef op 23 februari 2011 @ 13:33:

[...]

Volgens mij heb ik een dubbelganger in Amsterdam, Jeloela heeft me ook al eens "gespot". Maar helaas: ik woon aan de andere kant van NL, dus ik was het niet

Nou hup, ga je blog eens updaten dan!
quote:Combat schreef op 23 februari 2011 @ 13:33:

[...]

ja maar ik gebruik m een keer in de paar maanden en vergeet dan mn wachtwoord weer Doe net als ik, schrijf het gewoon op. Username en ww. Plak het briefje achter een schilderij of onder de keukentafel of aan de onderkant van je boeddhabeeld, echt, anders is het zo'n GEDOE elke keer weer....
quote:SeptemberGirl schreef op 23 februari 2011 @ 13:36:

[...]Doe net als ik, schrijf het gewoon op. Username en ww. Plak het briefje achter een schilderij of onder de keukentafel of aan de onderkant van je boeddhabeeld, echt, anders is het zo'n GEDOE elke keer weer....is echt een goed id Ik krijg m over 4 dagen met de post binnen en zal m dit keer bewaren...
quote:SeptemberGirl schreef op 23 februari 2011 @ 13:34:

[...]

Nou hup, ga je blog eens updaten dan! Hoe weet jij dat ik dat al veel te lang niet meer heb gedaan? (kleine discussie binnen de familie zullen we maar zeggen...)
DigiD is echt %$&#@^!!@#$^&!!

Heb je eindelijk je digid aangevraagd, krijg je de activatiebrief veel te laat, zodat de termijn die in de brief staat verstreken is...

Vraag je weer een nieuwe aan, na een hoop gekloot, krijg je een activatiebrief, volg je de aanwijzingen, werkt de code niet...

allemaal %$#@!

Heeft hier ook gezorgd voor een hoop gevloek en gestress

Succes!
Dat wachtwoord hoef je niet eens te onthouden, je kunt ook inloggen via een SMS-code.
quote:hanneke000 schreef op 23 februari 2011 @ 13:37:

[...]

Hoe weet jij dat ik dat al veel te lang niet meer heb gedaan? (kleine discussie binnen de familie zullen we maar zeggen...)Ik kwam de link er naar laatst tegen in mijn geschiedenis. Maar ik wil 'm wel wissen hoor, als je dat liever hebt. No problemo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven