masturberen
woensdag 23 februari 2011 om 18:56
woensdag 23 februari 2011 om 19:00
woensdag 23 februari 2011 om 19:07
quote:Lenthe81 schreef op 23 februari 2011 @ 18:59:
Beter op kinder pijler vragen?
Zou niet boos worden, beter zeggen dat hij dat kan doen in zijn eigen kamer/douche. Het is wel vrij normaal dat hij dat soort dingen gaat ontdekken...
ik werd boos omdat ik schrok
en ik daar helemaal niet mee bezig ben,
met zn sexuele ontdekking
Beter op kinder pijler vragen?
Zou niet boos worden, beter zeggen dat hij dat kan doen in zijn eigen kamer/douche. Het is wel vrij normaal dat hij dat soort dingen gaat ontdekken...
ik werd boos omdat ik schrok
en ik daar helemaal niet mee bezig ben,
met zn sexuele ontdekking
woensdag 23 februari 2011 om 19:08
woensdag 23 februari 2011 om 19:09
ok, serieuze reactie..
zaadlozing kan best met 11 zal vast per jongetje verschillen.. Maar is dat boeiend ? Wat kan jou het als moeder nou schelen of je zoon al een zaadlozing heeft ? Mag hij ook privacy ?
Zich aftrekken in jouw bijzijn is not done.. de gemiddelde bijna tiener zal dit ook zeker niet doen.. Je kan hem daar op aanspreken door hem te verzoeken dit in zijn eigen kamer te doen en ook uitleggen dat het niet netjes is om dit in het openbaar te doen.. leer hem grenzen aan..
zaadlozing kan best met 11 zal vast per jongetje verschillen.. Maar is dat boeiend ? Wat kan jou het als moeder nou schelen of je zoon al een zaadlozing heeft ? Mag hij ook privacy ?
Zich aftrekken in jouw bijzijn is not done.. de gemiddelde bijna tiener zal dit ook zeker niet doen.. Je kan hem daar op aanspreken door hem te verzoeken dit in zijn eigen kamer te doen en ook uitleggen dat het niet netjes is om dit in het openbaar te doen.. leer hem grenzen aan..
woensdag 23 februari 2011 om 19:10
quote:Mejuffrouw_Ooievaar schreef op 23 februari 2011 @ 19:06:
Of hij een zaadlozing zou kunnen hebben? geen idee, en manlief is niet in de buurt kan het niet ff vragen, Iemand?
ik ben een alleen staande moeder
en was em ook niet meer zelf hoor,
vanaf zn 8e jaar wast ie em zelf.
maar ik zit soms met em in bad
Of hij een zaadlozing zou kunnen hebben? geen idee, en manlief is niet in de buurt kan het niet ff vragen, Iemand?
ik ben een alleen staande moeder
en was em ook niet meer zelf hoor,
vanaf zn 8e jaar wast ie em zelf.
maar ik zit soms met em in bad
woensdag 23 februari 2011 om 19:12
woensdag 23 februari 2011 om 19:12
quote:karinne schreef op 23 februari 2011 @ 19:02:
hoi lief dat je een reactie geeft
hij heeft wel vaker een stijfe hoor,
als ik em was doe ik zn velletje naar achteren op schoon temaken,
maar dat aftrekken is nieuw voor me.
heeft ie t van iemand afgezien soms?
uhh.. je zegt hier toch zeker zelf dat je em wast en dat je zn velletje naar achteren doet..
Wel onthouden wat je schrijft hoor..
hoi lief dat je een reactie geeft
hij heeft wel vaker een stijfe hoor,
als ik em was doe ik zn velletje naar achteren op schoon temaken,
maar dat aftrekken is nieuw voor me.
heeft ie t van iemand afgezien soms?
uhh.. je zegt hier toch zeker zelf dat je em wast en dat je zn velletje naar achteren doet..
Wel onthouden wat je schrijft hoor..