masturberen
woensdag 23 februari 2011 om 18:56
woensdag 23 februari 2011 om 19:14
woensdag 23 februari 2011 om 19:15
quote:poldervrouw schreef op 23 februari 2011 @ 19:12:
[...]
uhh.. je zegt hier toch zeker zelf dat je em wast en dat je zn velletje naar achteren doet..
Wel onthouden wat je schrijft hoor.. Daarom weet je ook meteen dat dit niet echt is. Het is altijd lastig leugens te onthouden. Al is dit wel heel vergeetachtig.
[...]
uhh.. je zegt hier toch zeker zelf dat je em wast en dat je zn velletje naar achteren doet..
Wel onthouden wat je schrijft hoor.. Daarom weet je ook meteen dat dit niet echt is. Het is altijd lastig leugens te onthouden. Al is dit wel heel vergeetachtig.
woensdag 23 februari 2011 om 19:15
quote:karinne schreef op 23 februari 2011 @ 19:10:
[...]
ik ben een alleen staande moeder
en was em ook niet meer zelf hoor,
vanaf zn 8e jaar wast ie em zelf.
maar ik zit soms met em in bad
Je zei anders zelf dat jij hem wast én zijn velletje naar achteren doet...
Ik begin nu trouwens aan het verhaal te twijfelen, want jongens van 11 willen meestal niet meer met mams in bad...
[...]
Je zei anders zelf dat jij hem wast én zijn velletje naar achteren doet...
Ik begin nu trouwens aan het verhaal te twijfelen, want jongens van 11 willen meestal niet meer met mams in bad...
woensdag 23 februari 2011 om 19:16
quote:karinne schreef op 23 februari 2011 @ 19:10:
[...]
Je bent een alleenstaande moeder. Lijkt het je dan geen goed plan om een man in je omgeving te vragen hoe dat zit met zijn ontwikkeling en gelijk even te vragen wat je verder nog verwachten ka. Ik neem aan dat je wel een manspersoon in de buurt hebt waar je dat mee kunt bespreken.
Je doet het voorkomen alsof alleenstaande moeders geen kant op zouden kunnen met een zoon, raar zeg.
[...]
Je bent een alleenstaande moeder. Lijkt het je dan geen goed plan om een man in je omgeving te vragen hoe dat zit met zijn ontwikkeling en gelijk even te vragen wat je verder nog verwachten ka. Ik neem aan dat je wel een manspersoon in de buurt hebt waar je dat mee kunt bespreken.
Je doet het voorkomen alsof alleenstaande moeders geen kant op zouden kunnen met een zoon, raar zeg.
woensdag 23 februari 2011 om 19:20
Mijn zoon van 11 gaat ook wel eens met mij mee onder de douche , geen punt. Maar ik was hem niet..
Hij heeft van polderman alle ins en outs geleerd van het wassen der piemel, en dat doet hij met zijn rug naar mij toe.. en dat is toch goed ? Ik hoef echt niet te zien hoe hij precies zijn piemel wast.. En hij heeft uit zichzelf de natuurlijke schaamte. Wel komt hij naar mij toe als hij denkt dat er iets mis is met zijn piemel en dan bespreken we dat maar voor de details en werking verwijs ik hem naar polderman
Hij heeft van polderman alle ins en outs geleerd van het wassen der piemel, en dat doet hij met zijn rug naar mij toe.. en dat is toch goed ? Ik hoef echt niet te zien hoe hij precies zijn piemel wast.. En hij heeft uit zichzelf de natuurlijke schaamte. Wel komt hij naar mij toe als hij denkt dat er iets mis is met zijn piemel en dan bespreken we dat maar voor de details en werking verwijs ik hem naar polderman
woensdag 23 februari 2011 om 19:37
quote:karinne schreef op 23 februari 2011 @ 19:02:
hoi lief dat je een reactie geeft
hij heeft wel vaker een stijfe hoor,
als ik em was doe ik zn velletje naar achteren op schoon temaken,
maar dat aftrekken is nieuw voor me.
heeft ie t van iemand afgezien soms?
Jij wast een elfarige jongen nog????
(Krabt zich achter de oren en heeft vraagtekens bij dit topic!)
hoi lief dat je een reactie geeft
hij heeft wel vaker een stijfe hoor,
als ik em was doe ik zn velletje naar achteren op schoon temaken,
maar dat aftrekken is nieuw voor me.
heeft ie t van iemand afgezien soms?
Jij wast een elfarige jongen nog????
(Krabt zich achter de oren en heeft vraagtekens bij dit topic!)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
woensdag 23 februari 2011 om 19:41
woensdag 23 februari 2011 om 19:43
woensdag 23 februari 2011 om 19:57
quote:yette schreef op 23 februari 2011 @ 19:43:
OK, ondanks mijn twijfels over de echtheid van dit topic toch een serieus antwoord:
Masturberen is van alle leeftijden en kan zowel bij jongens als meisjes al heel jong voorkomen. De meeste ouders wijzen hun kinderen er gewoon op dat je dat soort dingen in de privacy van je eigen slaapkamer doet.Ja, en niet dat dat niet mag!
OK, ondanks mijn twijfels over de echtheid van dit topic toch een serieus antwoord:
Masturberen is van alle leeftijden en kan zowel bij jongens als meisjes al heel jong voorkomen. De meeste ouders wijzen hun kinderen er gewoon op dat je dat soort dingen in de privacy van je eigen slaapkamer doet.Ja, en niet dat dat niet mag!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
woensdag 23 februari 2011 om 20:07
quote:amalia schreef op 23 februari 2011 @ 20:04:
Hoe kan iemand die amper normaal kan schrijven iets leren aan een 11jarige?
Sorry hoor, ik vind het niet te lezen...Tot nu toe ben je de enige die er problemen mee heeft. Dus om even in hetzelfde soort oftopic gezeur te vervallen: hoe kan iemand die dit niet kan lezen, wel schrijven?!
Hoe kan iemand die amper normaal kan schrijven iets leren aan een 11jarige?
Sorry hoor, ik vind het niet te lezen...Tot nu toe ben je de enige die er problemen mee heeft. Dus om even in hetzelfde soort oftopic gezeur te vervallen: hoe kan iemand die dit niet kan lezen, wel schrijven?!