Kapper Utrecht - ervaringen
donderdag 24 februari 2011 om 10:06
Ik wil mijn haar 'ns goed in model laten knippen en kreeg via via de tip om een afspraak te maken bij Bert Deun in Utrecht.
Wie heeft er ervaringen bij deze kapsalon?????????
Mijn eigen kapster doet altijd mijn highlights bijwerken, maar kan niet echt goed knippen helaas. Daarom ben ik op zoek naar een goed knipadres. (Ben al eens bij Rob Peetoom geweest; wat een teleurstelling. Laurent op Janskerkhof vind ik erg duur).
Wie heeft er ervaringen bij deze kapsalon?????????
Mijn eigen kapster doet altijd mijn highlights bijwerken, maar kan niet echt goed knippen helaas. Daarom ben ik op zoek naar een goed knipadres. (Ben al eens bij Rob Peetoom geweest; wat een teleurstelling. Laurent op Janskerkhof vind ik erg duur).
donderdag 24 februari 2011 om 10:17
Ik ben vier jaar bezig geweest om een goede kapper in Utrecht te vinden. Alles was drama. Te duur, niet goed of iets anders. Door een tip van een vriendin terecht gekomen bij Kinki Kapper aan de Nachtegaalstraat. De Oude Gracht is echt Kinke, deze niet. En ze knippen en verven als de beste! Voor mij de volgende keer in ieder geval weer Kinki!
En ik ben niet het persoon waarvan je verwacht dat ze naar Kinki gaat want ben meer een klassiek type qua kapsel.
Aanrader!
En ik ben niet het persoon waarvan je verwacht dat ze naar Kinki gaat want ben meer een klassiek type qua kapsel.
Aanrader!
donderdag 24 februari 2011 om 11:25
quote:feeks schreef op 24 februari 2011 @ 10:23:
Bert Deun is een goede kapper. Arentsen ook.
Je bedoeld Michel Arendsen?
Dat vond ik altijd een goede zaak! Daar wil ik wel weer een keer naar toe. Die zaten vroeger in de buurt van de Biltstraat toch? Ik zie nu ineens een adres op de Pieter Nieuwlandstraat, zijn ze verhuisd?
Bert Deun is een goede kapper. Arentsen ook.
Dat vond ik altijd een goede zaak! Daar wil ik wel weer een keer naar toe. Die zaten vroeger in de buurt van de Biltstraat toch? Ik zie nu ineens een adres op de Pieter Nieuwlandstraat, zijn ze verhuisd?
donderdag 24 februari 2011 om 11:27
quote:Guinevieve schreef op 24 februari 2011 @ 11:25:
[...]
ow, met een d, ik dacht t
ja, al een tijd verhuisd
[...]
ow, met een d, ik dacht t
ja, al een tijd verhuisd
donderdag 24 februari 2011 om 11:29
Beste kapper van Utrecht is voor mij Kappen Now by Louise. Zit op de Willemstraat. Niet goedkoop, maar ze neemt echt de tijd voor je en ze beheerst haar vak gewoon fantastisch! Heb heel wat kappers versleten totdat ik bij haar terecht kwam. Baal nog steeds dat ik inmiddels niet meer in Utrecht woon, want nu is de zoektocht naar een goede kapper weer van voren af aan begonnen.
donderdag 24 februari 2011 om 14:09
zaterdag 7 mei 2011 om 20:43
Nou ik ben bij the Jam geweest.. wat een tegenvaller !!!!
Heel ongeinspireerde energieloze kapster ,, ik wou dat ik toen ik dat zag al meteen weggegaan was.. luisterde niet naar wat ik wou en zette heel duf met folie highlights en de basis kleur veeeel te donker...
Echt totaal niet wat bij mij past ...
En ook nog eens 100 euro !!!!!
1 keer nooit meer !!!!
Heel ongeinspireerde energieloze kapster ,, ik wou dat ik toen ik dat zag al meteen weggegaan was.. luisterde niet naar wat ik wou en zette heel duf met folie highlights en de basis kleur veeeel te donker...
Echt totaal niet wat bij mij past ...
En ook nog eens 100 euro !!!!!
1 keer nooit meer !!!!
zondag 8 mei 2011 om 19:31
Ik liet mijn haar altijd knippen bij Devilish Haircut achter de Dom.
Het is een behoorlijk alternatieve zaak, en de kapper is een beetje een rare snuiter, maar hij kon echt mooie kapsels knippen met mijn haar, die ik ook zelf no in model kon krijgen een paar dagen later.
Bij Kinki op de Nachtegaalstraat ben ik ook wel goed geknipt, maar die zijn wel goed in het creeren van looks waarbij je als een fotomodel de zaak verlaat, maar twee dagen later voor de spiegel je staat af te vrage hoe je zelf die look krijgt zonder fohn, steiltang en 3 verschillende soorten wax, gel en spray.
Het is een behoorlijk alternatieve zaak, en de kapper is een beetje een rare snuiter, maar hij kon echt mooie kapsels knippen met mijn haar, die ik ook zelf no in model kon krijgen een paar dagen later.
Bij Kinki op de Nachtegaalstraat ben ik ook wel goed geknipt, maar die zijn wel goed in het creeren van looks waarbij je als een fotomodel de zaak verlaat, maar twee dagen later voor de spiegel je staat af te vrage hoe je zelf die look krijgt zonder fohn, steiltang en 3 verschillende soorten wax, gel en spray.