***APRIL 2007***
woensdag 12 september 2007 om 21:11
naamleef-
tijdnaam kindjegeb.
datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo
Steijn16/03/07
16/03/0711 kg
11kg83cm
81cmMees
28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee
27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje
27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop
11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars
22/12/05
Nina
15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot
04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia
24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj
15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee
15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas
16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin
23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs
8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee
DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE
Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
tijdnaam kindjegeb.
datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo
Steijn16/03/07
16/03/0711 kg
11kg83cm
81cmMees
28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee
27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje
27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop
11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars
22/12/05
Nina
15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot
04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia
24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj
15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee
15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas
16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin
23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs
8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee
DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE
Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
zondag 30 december 2007 om 16:05
Mich!!!!!Wat zeg jou nou zomaar even nonsjie?????zwanger??? nou ja, een vaag streepje zeg je...Maar dit is altijd zo als dat hormoon nog niet zo lang in je lichaam aanwezig is toch??
Ik heb in mijn leven 2 kruidvat testen gedaan, en die klopten allebei!(jullie weten resultaat) Wat spannend!!!!!
Gaat het goed met je? kan je blij zijn??"
Ik feliciteer je toch!
zondag 30 december 2007 om 16:13
Tuurlijk snap ik het Mich, het huis is wat krap met een 3e erbij en je had het liever gepland. Is ook allemaal praktischer na de verhuizing. Maargoed, mocht het zo zijn (en dat denk ik wel een beetje), dan vind je het hartstikke leuk.
(Maar ehm...hadden we niet vastgesteld dat wij samen zo goed kunnen borrelen?? )
Zal ik vast wat stomme opmerkingen plaatsen? Dan ben ik namelijk de eerste:
"nou, je gaat zeker voor een meisje!"
"het is maar te hopen dat het een meisje is"
"als het een jongen is, word je dan weer zwanger?"
(Sorry Mich... )
Veel plezier met puzzelen en borrelen!
(Maar ehm...hadden we niet vastgesteld dat wij samen zo goed kunnen borrelen?? )
Zal ik vast wat stomme opmerkingen plaatsen? Dan ben ik namelijk de eerste:
"nou, je gaat zeker voor een meisje!"
"het is maar te hopen dat het een meisje is"
"als het een jongen is, word je dan weer zwanger?"
(Sorry Mich... )
Veel plezier met puzzelen en borrelen!
zondag 30 december 2007 om 19:07
Waaaaaaaaaah.... Spannend hoor!!!!!! Michasa!!!! Ik ga het forum morgen goed in de gaten houden.
Hoezo is het technisch gezien onmogelijk dat je zwanger bent? Welke anticonceptie gebruik je?
Mijn vage streep was ook een echte streep. Maar ik heb ook eens een keer een valse positieve test gehad (3 maanden na miskraam) dat was zwaar frustrerend...
Hoezo is het technisch gezien onmogelijk dat je zwanger bent? Welke anticonceptie gebruik je?
Mijn vage streep was ook een echte streep. Maar ik heb ook eens een keer een valse positieve test gehad (3 maanden na miskraam) dat was zwaar frustrerend...
zondag 30 december 2007 om 20:22
Wowwwwwww....... wat lees ik hier nu weer? Mich zwanger????
Wowwwwwww.... ik sta hier met mijn mond vol tanden, wowwww!
Morgen even afwachten, maar zoals anderen al zeiden, een streep is een streep, dus toch alkvast maar heel erg gefeliciteerd en dikke pakkerd!
Ik zit morgen ook gekluisterd aan de pc!!!
Wowwwwwww.... ik sta hier met mijn mond vol tanden, wowwww!
Morgen even afwachten, maar zoals anderen al zeiden, een streep is een streep, dus toch alkvast maar heel erg gefeliciteerd en dikke pakkerd!
Ik zit morgen ook gekluisterd aan de pc!!!
zondag 30 december 2007 om 21:20
Spitsmuis, ik kan me heel goed voorstellen dat je er zo over denkt. Ik zat met hetzelfde dilemma. Vrienden van ons hebben ook een baby van 1 maand jonger dan Zahra en die vroegen of we oud en nieuw bij hen kwamen vieren. Aangezien zij de volgende ochtend vroeg op moeten om zijn zus naar Schiphol te brengen konden we niet bij hen blijven slapen, en aangezien ik het niet zag zitten om midden in de nacht met Zahra naar huis te rijden hadden we afgezegd. Nu vieren zij het bij haar ouders (die wij ook erg goed kennen) en die hadden gezegd dat we dan wel bij hen konden slapen, dus nu gaan we wel! De kleine van mijn vriendin blijft daar ook slapen dus die hoeft dan ook niet midden in de nacht wakker gemaakt te worden. Als we er niet konden blijven slapen waren we gewoon thuis gebleven, had ik ook niet erg gevonden hoor. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om ze uit haar slaap te halen, een uur naar huis te rijden en dan weer wakker te moeten maken.
Mich, die wagen vind ik ook leuk! Alleen leek het me ook een raar idee om je kleintje dan onder de ander te leggen, maar het is dus niet zo erg als het lijkt?
Lara, dat huis in Frankrijk klinkt heerlijk, lekker relaxen wordt dat dus!
Fachat, inderdaad belachelijk van dat vuurwerk. Ik vind vuurwerk ook doodeng, blijf ook altijd binnen als het afgestoken wordt.
Oh, aangezien ik geen foto's meer op MSN kan plaatsen hier een foto van 1e kerstdag:
Mich, die wagen vind ik ook leuk! Alleen leek het me ook een raar idee om je kleintje dan onder de ander te leggen, maar het is dus niet zo erg als het lijkt?
Lara, dat huis in Frankrijk klinkt heerlijk, lekker relaxen wordt dat dus!
Fachat, inderdaad belachelijk van dat vuurwerk. Ik vind vuurwerk ook doodeng, blijf ook altijd binnen als het afgestoken wordt.
Oh, aangezien ik geen foto's meer op MSN kan plaatsen hier een foto van 1e kerstdag:
zondag 30 december 2007 om 21:24
Whaaaa lees ik gewoon over het nieuws van Mich heen: GEFELICITEERD!!!! Een streep is een streep, hoe licht ook hoor! Ik had bij de 1e test ook een heel vage streep! Wauw dat is echt gaaf joh! Dat wordt wel pittig, met 3 kleintjes, maar wel heel erg leuk! Je komt bij mij heel relaxed over dus dat komt wel goed. Ik zie jou echt als een soort oermoeder hihi.
zondag 30 december 2007 om 21:40
Ben ik weer.....
Buitenmeisje,
geconcoleerd met het verlies van je opa. Sterkte de komende tijd.
Mich,
vrouwke wat lees ik nu dan?! Tjonge wat een verrassing! Ik had de eerste test ook een bijna onzichbare streep, maar Ruben was toen toch echt de oorzaak ervan. Streep is streep. Je bent gewoon weer zwanger. Gefeliciteerd!!!!
Lievelust,
Al een eindje op weg met inpakken? 100 dozen volgens Muis.....tjonge moet er niet aan denken! Hoe is het nu met Daan, heeft hij nog overgegeven?
Lara,
Heeft Max toch nog koorts....zijn de vlekjes wel weg nu?
En hoe is/was het in Zeeland?
Framboos,
Leuk dat je nu echt wat meer "zwanger bent" op het forum. Ik kan niet wachten tot de 16e. En ik heb je al vanaf het begin gezegd dat ik denk dat je een meisje krijgt he? Dat roze dekentje komt vast van pas:) Fijn ook dat je je weer beter voelt.
Muis,
jij shopaholic.......herken zoveel van mezelf in jouw verhalen op dat gebied:)
Ruben is garderobetechnisch al helemaal klaar voor zomer/voorjaar, hahaha
Xaloy,
Goed om te lezen dat het met Robbie goed gaat. Heeft hij nu nog de ab eigenlijk? Ik ben even kwijt of hij die nu nog die 6 weken moest nemen of niet......
Ben je al gewend aan alles in je nieuwe hometown enzo? Lijkt me dat je misschien nog een vakantie gevoel hebt de eerste periode, of is dat niet zo?
Leen,
succes met de laatste loodjes!
Dropneus,
bij mij hielp een blindedarm onsteking erg goed bij het verliezen van een heleboel kilo's, maar ja hoe kom je daaraan:).....
Geen sausjes uit pakjes, geen witbrood, veel water, geen bananen en geen koek/snoep dat hielp mij vaak ook al een heel end. Ik moet ook nog een kilo of 10.......Heel vreemd eerst was er zomaar 10 van de 18 verdwenen, daarna wer 5 erbij en nu nog 10 teveel dus. Ik ben er niet zo mee bezig nu, met afvallen. Ik zie er toch niet uit onder mijn kleren. Allemaal striae en een kangoeroebuidel van hier tot tokio. Eerst mij leven weer een beetje op orde, dan komt de rest wel...
Hier een tijdje radiostilte geweest. Ben erg moe en had gewoon weinig zin en fut om te schrijven.
Ruben heeft een paar slechte dagen gehad en ik trek dat nogsteeds erg slecht. Hij zit nu midden in een sprong vrees ik. Slecht slapen, druk, huilerig etc.
En aankleden is een RAMP. Hij wil alleen maar staan op de commode en als ie al eens ligt dan wordt er naar hartelust gedraaid en gedaan. Geen beginnen aan, een luier verschonen of aankleden. En ohja, het regent hier poepluiers. Spuitluiers zelfs. Dat was lang gelden:)
De creche moesten we helaas van de ene op de andere dag opzeggen omdat we erachter kwamen dat we geen toeslag meer krijgen in 2008 (ik werkte in 2007 nog dus daarvoor wel toeslag gehad). Ach ik was ook enrom aan het stressen om hem op tijd daar te brengen steeds. Hij ging 2 middagen en sliep vaak als hij daar naar toe moest tussen de middag. Wat dat betreft dus niet erg, maar ben nu wel weer tijd voor mezelf (lees tijd voor het huishouden, de boodschappen en administratie)kwijt.
Met Ruben gaat het verder heel goed; hij kruipt, staat, doet een paar pasjes, is over het algemeen erg vrolijk en is echt een schatje. Hij doet nu ook aan kusjes geven, zooooo schattig!
Alleen zijn kapsel....Hij heeft pluishaar dat rechtop staat. Wat moet ik daarmee? Iemand tips voor een leuk babykapsel?
Buitenmeisje,
geconcoleerd met het verlies van je opa. Sterkte de komende tijd.
Mich,
vrouwke wat lees ik nu dan?! Tjonge wat een verrassing! Ik had de eerste test ook een bijna onzichbare streep, maar Ruben was toen toch echt de oorzaak ervan. Streep is streep. Je bent gewoon weer zwanger. Gefeliciteerd!!!!
Lievelust,
Al een eindje op weg met inpakken? 100 dozen volgens Muis.....tjonge moet er niet aan denken! Hoe is het nu met Daan, heeft hij nog overgegeven?
Lara,
Heeft Max toch nog koorts....zijn de vlekjes wel weg nu?
En hoe is/was het in Zeeland?
Framboos,
Leuk dat je nu echt wat meer "zwanger bent" op het forum. Ik kan niet wachten tot de 16e. En ik heb je al vanaf het begin gezegd dat ik denk dat je een meisje krijgt he? Dat roze dekentje komt vast van pas:) Fijn ook dat je je weer beter voelt.
Muis,
jij shopaholic.......herken zoveel van mezelf in jouw verhalen op dat gebied:)
Ruben is garderobetechnisch al helemaal klaar voor zomer/voorjaar, hahaha
Xaloy,
Goed om te lezen dat het met Robbie goed gaat. Heeft hij nu nog de ab eigenlijk? Ik ben even kwijt of hij die nu nog die 6 weken moest nemen of niet......
Ben je al gewend aan alles in je nieuwe hometown enzo? Lijkt me dat je misschien nog een vakantie gevoel hebt de eerste periode, of is dat niet zo?
Leen,
succes met de laatste loodjes!
Dropneus,
bij mij hielp een blindedarm onsteking erg goed bij het verliezen van een heleboel kilo's, maar ja hoe kom je daaraan:).....
Geen sausjes uit pakjes, geen witbrood, veel water, geen bananen en geen koek/snoep dat hielp mij vaak ook al een heel end. Ik moet ook nog een kilo of 10.......Heel vreemd eerst was er zomaar 10 van de 18 verdwenen, daarna wer 5 erbij en nu nog 10 teveel dus. Ik ben er niet zo mee bezig nu, met afvallen. Ik zie er toch niet uit onder mijn kleren. Allemaal striae en een kangoeroebuidel van hier tot tokio. Eerst mij leven weer een beetje op orde, dan komt de rest wel...
Hier een tijdje radiostilte geweest. Ben erg moe en had gewoon weinig zin en fut om te schrijven.
Ruben heeft een paar slechte dagen gehad en ik trek dat nogsteeds erg slecht. Hij zit nu midden in een sprong vrees ik. Slecht slapen, druk, huilerig etc.
En aankleden is een RAMP. Hij wil alleen maar staan op de commode en als ie al eens ligt dan wordt er naar hartelust gedraaid en gedaan. Geen beginnen aan, een luier verschonen of aankleden. En ohja, het regent hier poepluiers. Spuitluiers zelfs. Dat was lang gelden:)
De creche moesten we helaas van de ene op de andere dag opzeggen omdat we erachter kwamen dat we geen toeslag meer krijgen in 2008 (ik werkte in 2007 nog dus daarvoor wel toeslag gehad). Ach ik was ook enrom aan het stressen om hem op tijd daar te brengen steeds. Hij ging 2 middagen en sliep vaak als hij daar naar toe moest tussen de middag. Wat dat betreft dus niet erg, maar ben nu wel weer tijd voor mezelf (lees tijd voor het huishouden, de boodschappen en administratie)kwijt.
Met Ruben gaat het verder heel goed; hij kruipt, staat, doet een paar pasjes, is over het algemeen erg vrolijk en is echt een schatje. Hij doet nu ook aan kusjes geven, zooooo schattig!
Alleen zijn kapsel....Hij heeft pluishaar dat rechtop staat. Wat moet ik daarmee? Iemand tips voor een leuk babykapsel?
zondag 30 december 2007 om 21:51
Heeft iemand nog goede tips voor een leuke babykleding-web-winkel?
Ole heeft een nieuw winterjasje nodig en ik heb helemaal geen zin om de stad in te gaan...
Icke, goed om weer wat van je te horen, ik was bij je in de buurt rond de kerst, maar je was helaas niet op het forum en ik had natuurliik weer geen msn-adres voor je telefoonnummer mee. Nouja volgende keer!
ik ben trouwens ook wel benieuwd Mich waarom je technisch niet zwanger kan zijn, wat voor anti-conceptie gebruik je?
Poehee, na Framboos jij nu ook al? Ik zit me echt een beetje te verbijten van jaloezie.... fachatman had eerst zoiets van 2 is genoeg, maar laatst zei hij nou misschien over 4 jaar... ik zal nog eens even op hem in gaan praten. Een groot gezin lijkt me wel heel leuk eigenlijk....die Michasha...
Ole heeft een nieuw winterjasje nodig en ik heb helemaal geen zin om de stad in te gaan...
Icke, goed om weer wat van je te horen, ik was bij je in de buurt rond de kerst, maar je was helaas niet op het forum en ik had natuurliik weer geen msn-adres voor je telefoonnummer mee. Nouja volgende keer!
ik ben trouwens ook wel benieuwd Mich waarom je technisch niet zwanger kan zijn, wat voor anti-conceptie gebruik je?
Poehee, na Framboos jij nu ook al? Ik zit me echt een beetje te verbijten van jaloezie.... fachatman had eerst zoiets van 2 is genoeg, maar laatst zei hij nou misschien over 4 jaar... ik zal nog eens even op hem in gaan praten. Een groot gezin lijkt me wel heel leuk eigenlijk....die Michasha...
zondag 30 december 2007 om 21:53
Even heeeeeeel snel; Icke meiske wat vervelend om te lezen dat het de laatste dagen niet zo loopt! Sprongetjes zijn stom!!! (maar god zeg, wat is dat jochie toch weer snel met alles!!). Loopt hij langs de rand of kan hij het zelf?
Max kan een tijd lang staan, maar hij moet zich wel vasthouden. Dat draaien op de commode herken ik, dat is zo irritant! Ik heb nu bijna een houdgreep onder de knie waarbij het weer een beetje lukt...
Vlekjes zijn weg, koorts was vanmiddag alweer gezakt en hij slaapt al vanaf 18:30. De clou is dus blijkbaar om hem vroeg op te laten staan (jammer, ik vond tot 9 uur uitslapen best lekker...).
Ik duik mijn bedje in, nog heel even lezen en dan de gemiste slaap van vannacht inhalen.
Max kan een tijd lang staan, maar hij moet zich wel vasthouden. Dat draaien op de commode herken ik, dat is zo irritant! Ik heb nu bijna een houdgreep onder de knie waarbij het weer een beetje lukt...
Vlekjes zijn weg, koorts was vanmiddag alweer gezakt en hij slaapt al vanaf 18:30. De clou is dus blijkbaar om hem vroeg op te laten staan (jammer, ik vond tot 9 uur uitslapen best lekker...).
Ik duik mijn bedje in, nog heel even lezen en dan de gemiste slaap van vannacht inhalen.
zondag 30 december 2007 om 22:00
Tja Fachat, bij mij gaat het ook wel kriebelen hoor, maar ik wil nog een paar maandjes wachten (hoewel ik bang ben dat het weer lang gaat duren bij mij) omdat een collega van mij nu 19 weken zwanger is en ik niet het risico wil lopen dat we tegelijk met zwangerschapsverlof zijn, dus we doen het nog even veilig. Bovendien is het niet zeker dat lief bij dit bedrijf kan blijven werken omdat deze vestiging dichtgaat en hij een jaarcontract heeft. In principe willen ze wel proberen om hem te houden door hem op een andere vestiging te plaatsen, maar het is niet zeker of dat lukt. En ik ben zo'n stressmiep dat ik dat er niet bij wil hebben tijdens mijn zwangerschap. Hoewel, toen ik zwanger was werkte man ook voor uitzendburo's en dat ging ook prima dus wat zeur ik eigenlijk?
FF denken voor babywebwinkels, ik koop regelmatig bij Olliewood.nl en ikenmijnkind.nl, kledingfeestje.nl heeft soms ook wel leuke dingen.
FF denken voor babywebwinkels, ik koop regelmatig bij Olliewood.nl en ikenmijnkind.nl, kledingfeestje.nl heeft soms ook wel leuke dingen.
maandag 31 december 2007 om 06:59
maandag 31 december 2007 om 07:49
Robbie is nog steeds de rust zelve op de commode. Hij wil zich nu wel eens omdraaien, maar is makkelijk af te leiden met hangende speeltjes boven zijn hoofd. Lekker makkelijk 
Ik maak me wel een beetje zorgen om zijn linkeroogje, hoop dat onderzoek bij de oogarts uitwijst dat er niets aan de hand is. Hij kijkt echt een beetje scheel.
Hij krijgt geen AB meer, omdat de reden van de laatste twee weken ziekenhuis uiteindelijk op 'drugfeaver' gegooid is. Dat is een gokdiagnose, dus zeker weten doen ze het niet. Maar goed, geen AB meer. En het gaat goed met hem, dus dat zal dan wel.
Ik heb dringend nieuwe rompers nodig maar heb geen idee waar die te halen hier! Geen Zeeman, geen Wibra, geen Hema.. en geen Swissie om mij dat even te vertellen
Ga straks even de stad in en hoop op een ingeving. Ik ken natuurlijk de stad op mijn duimpie, heb hier natuurlijk al bijna 6 jaar gewoond, maar babywinkels...???
Robbie wakker!
Ik maak me wel een beetje zorgen om zijn linkeroogje, hoop dat onderzoek bij de oogarts uitwijst dat er niets aan de hand is. Hij kijkt echt een beetje scheel.
Hij krijgt geen AB meer, omdat de reden van de laatste twee weken ziekenhuis uiteindelijk op 'drugfeaver' gegooid is. Dat is een gokdiagnose, dus zeker weten doen ze het niet. Maar goed, geen AB meer. En het gaat goed met hem, dus dat zal dan wel.
Ik heb dringend nieuwe rompers nodig maar heb geen idee waar die te halen hier! Geen Zeeman, geen Wibra, geen Hema.. en geen Swissie om mij dat even te vertellen
Robbie wakker!
maandag 31 december 2007 om 07:59
*Wacht op nieuws van Mich*
Ick, wat lees ik nu? Ik hoopte zo voor je dat het beter zou gaan met Ruben! Wat irritant dat hij nu last heeft van een sprongetje! Zouden het geen tandjes kunnen zijn? Wat is hij trouwens snel met alles!
Lara, fijn dat Max weer beter is!
Fach, VIER jaar? Jemig... Dat is lang! Ik koop trouwens wel eens iets bij mexx.nl. Esprit.nl heeft ook wel eens wat leuks, maar ik heb iets tegen Esprit. (vraag me niet waarom. Ik weet het zelf ook niet)
Steijn en Hugo staan nog niet (kruipen niet eens), maar een luiertje om doen is, eeeh, een uitdaging. (vooral bij Hugo). Wat ik altijd doe is het volgende:
- Ik zet hem bij me op schoot met zijn ruggetje tegen mijn buik. Met een beetje mazzel is er een poes in de buurt. (kijkt hij graag naar)
- Ik doe het luiertje los, maar laat het nog zitten.
- Ik draai hem om en leg hem met zijn buikje op mijn benen. (vindt ie leuk)
- Billetjes schoon en ik doe een schoon luiertje over zijn bevallige achterwerkje.
- Ik zet hem weer op mijn schoot met zijn ruggetje tegen mijn buik. (luier goed vast houden!)
- Luiertje dicht, rompertje dicht en klaar!
Het kostte wat moeite in het begin, maar ik heb er nu aardig wat handigheid in gekregen!
Wij gaan trouwens toch wat doen met oud en nieuw! Onze overburen vieren het ook thuis met een paar vrienden en daar gaan we dus naar toe. De jongens nemen we mee en ze slapen daar ook. (hopelijk) We nemen ze ook weer mee naar huis, maar het is nog geen 350 meter lopen. Het rottige is dat de babyfoon het net niet haalt, maar aangezien het zo dichtbij is...Het moet lukken! Lukt het niet (lees: willen ze niet slapen), dan gaan we weer naar huis. We blijven daar ook eten en de mannetjes krijgen daar ook hun laatste fles, dus met een beetje mazzel willen ze een tukkie doen.
Framboosje, werk ze! Heb je een lange dag?
Ick, wat lees ik nu? Ik hoopte zo voor je dat het beter zou gaan met Ruben! Wat irritant dat hij nu last heeft van een sprongetje! Zouden het geen tandjes kunnen zijn? Wat is hij trouwens snel met alles!
Lara, fijn dat Max weer beter is!
Fach, VIER jaar? Jemig... Dat is lang! Ik koop trouwens wel eens iets bij mexx.nl. Esprit.nl heeft ook wel eens wat leuks, maar ik heb iets tegen Esprit. (vraag me niet waarom. Ik weet het zelf ook niet)
Steijn en Hugo staan nog niet (kruipen niet eens), maar een luiertje om doen is, eeeh, een uitdaging. (vooral bij Hugo). Wat ik altijd doe is het volgende:
- Ik zet hem bij me op schoot met zijn ruggetje tegen mijn buik. Met een beetje mazzel is er een poes in de buurt. (kijkt hij graag naar)
- Ik doe het luiertje los, maar laat het nog zitten.
- Ik draai hem om en leg hem met zijn buikje op mijn benen. (vindt ie leuk)
- Billetjes schoon en ik doe een schoon luiertje over zijn bevallige achterwerkje.
- Ik zet hem weer op mijn schoot met zijn ruggetje tegen mijn buik. (luier goed vast houden!)
- Luiertje dicht, rompertje dicht en klaar!
Het kostte wat moeite in het begin, maar ik heb er nu aardig wat handigheid in gekregen!
Wij gaan trouwens toch wat doen met oud en nieuw! Onze overburen vieren het ook thuis met een paar vrienden en daar gaan we dus naar toe. De jongens nemen we mee en ze slapen daar ook. (hopelijk) We nemen ze ook weer mee naar huis, maar het is nog geen 350 meter lopen. Het rottige is dat de babyfoon het net niet haalt, maar aangezien het zo dichtbij is...Het moet lukken! Lukt het niet (lees: willen ze niet slapen), dan gaan we weer naar huis. We blijven daar ook eten en de mannetjes krijgen daar ook hun laatste fles, dus met een beetje mazzel willen ze een tukkie doen.
Framboosje, werk ze! Heb je een lange dag?
maandag 31 december 2007 om 08:05
Xaal, fijn dat Robbie geen AB meer heeft! Mijn moeder heeft als peutertje ook meningitis gehad en heeft er dus heel slechte ogen aan overgehouden. (-10 aan beide kanten). Nu is het sowieso een brillige familie, maar het schijnt dat ze dus zo kippig is door de meningitis. De rest van de familie heeft -3, dus het zal wel. Loenst Robbie of kijkt hij echt scheel? Ik hoop voor je dat de arts wat meer duidelijkheid kan geven!
Heb je geen Petit Bateau ergens in de buurt? Ik heb laatst zulke leuke rompertjes gekocht! Met uiltjes, te schattig! (en nog twee met zeilbootjes) Verkoopt de supermarkt geen rompers, net als in Frankrijk?
Heb je geen Petit Bateau ergens in de buurt? Ik heb laatst zulke leuke rompertjes gekocht! Met uiltjes, te schattig! (en nog twee met zeilbootjes) Verkoopt de supermarkt geen rompers, net als in Frankrijk?
maandag 31 december 2007 om 08:17
fachat : ik kan geloven dat je niet wil dat kaj vuurwerk afsteekt op zijn leeftijd. Trouwens die andere kinderen zijn ook veel te jong !
Mich : zwanger??? Ik ben heel erg benieuwd naar nieuwss van je vandaag !!
Xaloy ; fijn dat Robbie geen AB meer heeft !
Layla : mooie foto van Zahra
Icke : aankleden is hier ook dikwijls een gevecht, Xander blijft zo moeilijk stilliggen
Xander begint trouwens vervelende huilbuien te krijgen, in zijn box wil hij dan niet, in stoel ook niet. Enkel wil hij dan vastgehouden worden, en die buien duren uren.
Iemand een tip ?? In de hoek zetten is toch wel niet mogelijk hoor gezien zijn leeftijd ..
Mich : zwanger??? Ik ben heel erg benieuwd naar nieuwss van je vandaag !!
Xaloy ; fijn dat Robbie geen AB meer heeft !
Layla : mooie foto van Zahra
Icke : aankleden is hier ook dikwijls een gevecht, Xander blijft zo moeilijk stilliggen
Xander begint trouwens vervelende huilbuien te krijgen, in zijn box wil hij dan niet, in stoel ook niet. Enkel wil hij dan vastgehouden worden, en die buien duren uren.
maandag 31 december 2007 om 08:22
Robbie kijkt een beetje scheel met zijn linkeroog. Volgens de KA had dat met 6 maanden over moeten zijn. Met 6 maanden kreeg Robbie meningitis. Dus.. even afwachten. Misschien is het gewoon een lui oog en word hij een piraat. Hier hoef je gelukkig nooit lang te wachten tot je naar de arts mag, wachtlijsten heb je hier amper.
Ik zal straks es in de supermarkt in de stad kijken (is een grote, hier in dorp een kleine). We hebben er nu nog 8 passende, en dus moet ik steeds heel snel wassen!
Dus Huug en Steijn kruipen ook nog niet. Zij zijn Robbie's grote voorbeeld dus
Wat een lieve foto Layla!!
Hoe is het met Max? Alweer wat beter?
Hier trouwens nog geen kriebelende eierstokken. Ik zou het best leuk vinden, maar vind het ook leuk zoals het is. Daarnaast moet je hier kinderopvang uit eigen zak betalen, en voor twee kinderen verdien ik gewoon niet genoeg! Daarnaast ben ik net begonnen met werken... en hebben we net een behoorlijke dosis stress achter de rug - we vinden het wel even rustig zo. Robbie helpt daar lekker mee door een enorm rustige lieve baby te zijn!
Kilo's kwijt raken: ik ben ervan overtuigd dat ik na 6 maanden fulltime werken weer op mijn oude gewicht zit. Op werk eet ik gewoon veel minder! Dus ik maak me er nu niet druk om. Ben nu 75 kilo, dat zouden 68 moeten zijn. Van de zomer pas ik al mijn oude kleren weer, dat weet ik zeker!
We hebben trouwens een bod gedaan op een kleine buggy op e-bay. We willen er graag een stadsbuggy bij, die we nu hebben is zooo groot! Robbie gaat 4 dagen per week naar opvang, en dan moet elke keer dat enorme ding mee. Erg onhandig! Hoop dat het ons lukt, dan hebben we er een sjieke kleine buggy bij voor omgerekend 20 Euro. Mét regenscherm!
Robbie ligt onder de bank. Even redden.
Ik zal straks es in de supermarkt in de stad kijken (is een grote, hier in dorp een kleine). We hebben er nu nog 8 passende, en dus moet ik steeds heel snel wassen!
Dus Huug en Steijn kruipen ook nog niet. Zij zijn Robbie's grote voorbeeld dus
Wat een lieve foto Layla!!
Hoe is het met Max? Alweer wat beter?
Hier trouwens nog geen kriebelende eierstokken. Ik zou het best leuk vinden, maar vind het ook leuk zoals het is. Daarnaast moet je hier kinderopvang uit eigen zak betalen, en voor twee kinderen verdien ik gewoon niet genoeg! Daarnaast ben ik net begonnen met werken... en hebben we net een behoorlijke dosis stress achter de rug - we vinden het wel even rustig zo. Robbie helpt daar lekker mee door een enorm rustige lieve baby te zijn!
Kilo's kwijt raken: ik ben ervan overtuigd dat ik na 6 maanden fulltime werken weer op mijn oude gewicht zit. Op werk eet ik gewoon veel minder! Dus ik maak me er nu niet druk om. Ben nu 75 kilo, dat zouden 68 moeten zijn. Van de zomer pas ik al mijn oude kleren weer, dat weet ik zeker!
We hebben trouwens een bod gedaan op een kleine buggy op e-bay. We willen er graag een stadsbuggy bij, die we nu hebben is zooo groot! Robbie gaat 4 dagen per week naar opvang, en dan moet elke keer dat enorme ding mee. Erg onhandig! Hoop dat het ons lukt, dan hebben we er een sjieke kleine buggy bij voor omgerekend 20 Euro. Mét regenscherm!
Robbie ligt onder de bank. Even redden.
maandag 31 december 2007 om 08:22
Witch, misschien heeft Xander last van verlatingsangst? Steijntje heeft dat ook en wat bij hem helpt is continu alles uitleggen. Ik vertel hem dat mamma even naar de keuken gaat, mamma gaat even boven iets pakken enz. Ook helpt het als hij mij kan zien, dus ik leg hem vaak in de deuropening van de keuken (wel op een speelkleed!). Daarnaast zit hij ook het liefst op schoot, dus daar zit hij dan ook vaak. Hugo is wat beter in alleen spelen, maar Steijn en ik lezen tig boekjes per dag, gaan tig keer naar de keuken, badkamer, waar dan ook. (Huug krijgt ook veel aandacht!)