***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Muis : zelfs als ie naast me zit in zijn stoeltje, krijgt hij bij tijden huilbuien. Nu bvb zit ie naast me en is ie zoet. Pff wat moet ik toch bij tijden met hem doen.
quote:Xaloy schreef op 31 december 2007 @ 08:22:

Robbie ligt onder de bank. Even redden.

Hihi!

Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen? Hoe hoog is jullie bank trouwens? Hugo is hier wel eens onder de tafel gerold, maar onze bank is zo laag, daar passen ze echt niet onder!
* Witchke55 duimt voor Xaloy dat ze de buggy wint !

Een lui oog heb ik zelf ook gehad, zelfs met piraat te zijn heb ik het behouden.Scheel zien deed ik ook, hebben ze op mijn twee jaar rechtgezet. Dus best eens naar laten kijken.
Hij rolt gewoon net zo lang door tot hij eronder ligt. De bank is zeker niet hoog, maar hij gaat er met zijn hele lichaam net onder, behalve zijn hoofd. Ziet er heel grappig uit :-)
Oei Witch, dan weet ik het ook niet. Misschien is hij aan het uitproberen tot hoe ver hij kan gaan? Ik merk aan de jongens dat ze al heel goed oorzaak-gevolg door hebben!

Xaloy, wat klinkt dat schattig!

Ik ben ook als piraatje door het leven gegaan toen ik vijf was en het heeft niet geholpen. Mijn ene oog is nog steeds lui (net als ik) en ik loens nog steeds. Niet veel en ik heb me er ook nooit druk over gemaakt. Muisman vindt het sexy! (de viespeuk!) Ik heb het trouwens erger als ik moe ben, normaal zie je het bijna niet.

Huug is wakker!
anoniem_32255 wijzigde dit bericht op 31-12-2007 08:33
Reden: letter vergeten
% gewijzigd
Ik ga Max naar mijn moeder brengen! tot vanmiddag!
Xander begint trouwens vervelende huilbuien te krijgen, in zijn box wil hij dan niet, in stoel ook niet. Enkel wil hij dan vastgehouden worden, en die buien duren uren. :( Iemand een tip ?? In de hoek zetten is toch wel niet mogelijk hoor gezien zijn leeftijd ..[/quote]

Witchke, waarschijnlijk wil hij op dit moment meer dan hij kan. Hebben allebei mijn kids gehad, Sje tot aan deze week. Duurde ruim een week. En ineens kan hij zich nu verplaatsen en vermaakt hij zichzelf weer. Lekker bij je nemen, daar verwen je hem niet mee hoor. Blijven proberen om hem op te grond te leggen met wat speeltjes, lukt het niet dan pak je hem lekker en lees je een boekje oid. Je zal zien dat hij straks ineens wat meer kan als nu. Ik zou hem niet te veel in de wipper zetten, alleen met eten geven. Hij kan beter in de box of op de grond om zich verder te ontwikkelen. In de wipper kunnen ze niets, alleen maar kijken. Hopelijk heb je wat aan mijn tips. Succes! En bedenk, je dat het niet eeuwif is, maar een fase, dat helpt bij mij altijd.
Sorry dames, jullie zitten natuurlijk al vanaf vanmorgen 6 uur aan de pc gekluisterd, maar ik mocht uitslapen na mijn borrel van gisteren. Tweede test gaf ook een heul vaag streepje, dusss. Net toch maar even een clear blue gekocht om morgenochtend echt te testen. Nu haasten want naar schoonouders.

Dag lieverdjes! Heel fijne jaarwisseling allemaal! Ik ben heel blij dat ik dit hele jaar met jullie samen heb mogen doorbrengen hier! (nu al sentimenteel)
Mich, weer een vaag streepje! Morgenochtend weer testen, ik ben benieuwd! Fijne jaarwisseling alvast en veel plezier bij je schoonouders!

Ik ben trouwens ook helemaal sentimenteel! Ik word al snotterig als ik bedenk wat we het afgelopen jaar met z'n allen hebben meegemaakt!

- Alle baby's zijn geboren

- Bone. Hoe zou het met haar zijn?

- Zonnebloem (denk nog veel aan haar en hoop dat de echo en nekplooimeting goed is!)

- Icke die zo aan het bikkelen is.

- Niet te vergeten: ROBBIE! Wij hebben hier peentjes gezweet in de maand november. Gelukkig is het goed afgelopen!

- Xaloy en Compli die de lage landen hebben verlaten voor de Zwitserse Alpen

- Witch die weer lekker bezig is na alles. (ben trots op je!)

- Max die maar op zich liet wachten. Eindelijk was hij er!

- Framboosje die weer zwanger is!

- Mich die als klapper op de vuurpijl (waarschijnlijk) zwanger is!

- Schoonmoeder perikelen

- Punk met de zieke popjes. Arme Kleine Pop lag nog even in het ziekenhuis!

- Luna heeft een helmpje. (en ziet er nog steeds te dottig uit voor woorden!)

- Lievelust heeft het cafe verkocht.

- De opa van Buitenmeisje is op de valreep overleden.

- Buitenmeisje heeft een huis gekocht.

- Spitsmuis is verhuisd. (maar dat was in maart al)

- Wat meetjes. (was bloednerveus de eerste keer!)

Nu ben ik vast iemand of iets vergeten, sorry daarvoor. Wat is er veel gebeurd! Ik ben heel benieuwd wat 2008 gaat brengen!
Wat is het hier stil!

Even stoom afblazen.

Ik was net met de jongens in de stad. Toen we er naar toe liepen, zag ik al een klein jongetje met twee meisjes rotzooien met vuurwerk. Het jochie zal niet ouder zijn geweest dan zes en de meisjes niet ouder dan tien. Ze hielden een niet afgestoken rotje naar mijn wagen toen ik langs liep. Ik heb niets gezegd, maar ben doorgelopen. Toen we net de straat weer in liepen, liepen die kinderen ook nog op straat. Dat jongetje doet alsof hij vuurwerk naar mijn karretje toe gooide en ik werd me daar toch link! Ik heb hem flink de oren gewassen en gezegd dat dit echt niet kon. Hij zei niets, maar een van die meisjes blerde meteen dat ik dit zeker zei omdat ze allochtoon waren! Hoe komt ze er bij? Al was ze een kameel, je gaat niet vuurwerk gooien of doen alsof je gooit naar een kinderwagen! Oei oei oei, ik was en ben erg geschrokken en boos. Nu zie ik die kinderen heel erg veel over straat dwalen, maar dit ging me echt te ver!

Fach, ik moest gelijk aan jou denken en aan die knulletjes die aan Kaj vroegen of hij vuurwerk kwam afsteken!

Eigenlijk is het zielig voor die kinderen dat ze weinig controle krijgen van huis uit (denk ik dan), maar ik ben toch aardig pissig op ze!
AAAAAAAAHHHHH!!!!! Mich zwanger. Gefeliciteerd. Wat een ontzettende verrassing. Hoe zei lara het ook al weer, binkie, bonkie en nu bankie. Een streep is een streep zoals de andere meiden ook al zeiden. ben natuurlijk wel heel nieuwsgierig naar de clear blue van morgen.

lara, wat een toestand dat je hechting is ingekapseld. Kun je snel bij de gyn terecht.

Muis wat heb je een mooi jaaroverzicht gemaakt, zit hier met traantjes en een lach achter de pc.

Wat een vreselijke kids en dan meteen roepen dat je discrimineert. Laat ze lekker een kamelenbult krijgen, liefst twee. Net ook bijna van mijn fiets gestuiterd door een enorme harde knal.

Even later politie en brandweer.

Buitenmeisje gecondoleerd met je opa. Met deze dagen is het vaak nog extra verdrietig. Wat een mooie herinnering dat hij een paar dagen geleden nog heerlijk met Koen op schoot heeft gezeten.

Witch wat fijn om te lezen dat het een stuk beter met je gaat. Op naar 2008 dat wordt jou jaar.

De ziekenboeg draait hier nog op vollen toeren. Dochter was vrijdag nog niet fit (eigenlijk nog behoorlijk ziek) van de ha weer een antibioticakuur gekregen. gisteren besloot man om ook maar mee te doen. Dus als een florence nightingale door het huis gerent. De een een paracetamolletje, een pufje hier, een neusspray daar en ga zo maar door.

het was wel sneu dat we de verjaardag van Feline hebben moeten verplaatsen. We zouden het zaterdag voor de buren en vrienden vieren. Vrijdag zei ze mam, bel maar ik wil niet jarig zijn. Nu vieren we het aanstaande zaterdag.

het wordt dus een rustige jaarwisseling. Ik ga zo even naar de appie om wat lekkers voor mezelf te kopen. Man ligt nog in bed en de kids slapen vanavond natuurlijk ook.

Framboos laatste werkdag van dit jaar, werk ze nog even.
Xaloy, ik hoop dat Robbie zijn oogje bijtrekt. Hier ook twee met een lui oog. Feline plakt al twee jaar elke dag een pleister en vincent wordt ook nagekeken. Kan met zijn rechter oog in zijn linkerbroekzak kijken als hij moe is.
Allemaal een hele fijne jaarwisseling en een heel gelukkig, gezond en zwanger 2008!!!!!!!!!!!!!!!1

kus Esan
ben ik weer!! was om 14:15 vrij dus goed te doen!

Vriend was intussen thuis en heeft voor de verandering het hele huis netjes gemaakt! Heerlijk thuiskomen dus!

Mich als kruidvat zegt dat jij zwanger bent, dan ben je dat gewoon!!Ik geloof er niet zo in dat die duurdere merken als clear blue betrouwbaarder zijn. Maar omdat het zo'n vaag streepje was kan ik mij best voorstellen dat je nog even een 3de test wil doen!

(had je nou toen toch maar die gezinsverpakking van 5stuks gekocht hè? )

Wat Layla ook zegt, ik vind jou overkomen als een relaxte oermama! Heb er dan ook alle vertrouwen in dat het helemaal gaat goedkomen met dat nieuwe welpje van jullie

Layla wat een ontzettend schattig jurkje heeft zahra aan

dat is die ene van MP hè? heel lief!!! en wat is het ook een scheetje om te zien!

Icke Fijn dat je er weer even bent:hug: Ik heb het idee dat Ruben gewoon meer wil dan hij kan! of niet dan? en dat frustreert hem lijkt het wel.... Misschien is hij wel hoogbegaafd?

(ik roep zo maar wat hoor!!) nou ja, de tijd zal het leren...

Aankleden is hier ook een drama hoor...al een tijdje trouwens...

huilen,draaien drama! Wat helpt bij Tommy is hem een speeltje in zijn handjes geven dan is hij zoet.

Tommy heeft ook een ruk kapsel...zijn haar is totaal niet gelijkmatig verdeeld:-p Aan de zijkanten lang,bovenop iets korter, en achter bijna kaal!@-( Smeer er af en toe maar wat babygel in.

boinkboinkboink zegt de baby in mijn buik even tussendoor tegen jullie

Buitenmeisje gecondoleerd met je opa!

Muis Wat heb jij een prachtig jaaroverzicht gemaakt!! ik had het niet mooier kunnen samenvatten.

En wat een klote kinderen bij jou op straat! Echt belachelijk!!Kan mij er ècht over opwinden! goed dat je ze hebt toegesproken! Beetje jammer dat ze geestelijk niet in staat waren daar iets van te leren.

Dit is ook een reden dat ik vandaag en morgen binnenblijf met Tommy. Ik ben dus ook als de dood dat lui vuurwerk in het wagentje gooien....

Esan sterkte met je ziekenboeg thuis. Je hebt het even niet makkelijk meid! en dan ook nog tijdens dit soort dagen

Zow, nu even de wc schoonmaken want dat blijft toch echt mijn klusje!
God jullie kunnen echt ontzettend ouwehoeren met z'n allen zeg, weer 2 pagina's bij te lezen! Maar wel hartstikke leuk natuurlijk hoor, hoe meer hoe beter.

Fachat..kijk eens op flavourites.com daar staan allerlei (kinder)kleding sites bij elkaar met de linkjes er naartoe.
even telefoon tussendoor!

Muisje..ik vond je samenvatting van dit jaar wel erg leuk, leuk om alles toch weer even bij elkaar te zien!

Meiden, ik ga nog een beetje werken...alvast een hele goede jaarwisseling en tot vlogend jaar!
Esan, onze Florence! Wat zielig dat je dochter nog zo aan het kwakkelen is! Hopelijk begint ze fit aan het nieuwe jaar!

Hugo is heel de dag al helemaal overstuur en ik weet niet wat er is. Hij schreeuwt, huilt, piept, boert en heeft tussen een paar huilbuien door "boe" gezegd. (was wel heel grappig). Eigenlijk is alles ruk, behalve bij mamma op schoot zitten. Moe zijn en niet willen slapen, dat is zijn motto van vandaag! Hij zit veel met zijn handjes in zijn mondje, maar ik kan niets zien wat op een eventuele tand zou kunnen duiden. Begrijp ik het? Nee. Vind ik het zielig? Ja! (vind ik het irritant? Eerlijk gezegd wel. Maar ik hou wel heel veel van mijn kleine doperwtje)
Hoe zou het met Poez zijn?

Poehoehoez!!! Het was altijd zo gezellig met je!
Steijn heeft trouwens ook een prutkapsel. Van achter en bovenop zijn kruintje is het lang, van voren kort (tikje jaren '80 mat) en aan de zijkanten zit bijna niets! De lange haartjes lijken op het moment te gaan krullen! (hee, hij heeft mijn peuterhaar! Ik was ook blond met krullen als kleintje. Nu niet meer, maar dat moge duidelijk zijn)

Met het kapsel van Hugo is het iets beter gesteld, maar het is nog steeds niet best. Alles is ongeveer even lang, waardoor zijn zijkantjes regelmatig over zijn oortjes vallen. Het staat een beetje nerdy. Zijn haar is trouwens bruin en steil! (heeft ie van A.)
Hugo is heel de dag al helemaal overstuur en ik weet niet wat er is. Hij schreeuwt, huilt, piept, boert en heeft tussen een paar huilbuien door "boe" gezegd. (was wel heel grappig). Eigenlijk is alles ruk, behalve bij mamma op schoot zitten. Moe zijn en niet willen slapen, dat is zijn motto van vandaag! Hij zit veel met zijn handjes in zijn mondje, maar ik kan niets zien wat op een eventuele tand zou kunnen duiden. Begrijp ik het? Nee. Vind ik het zielig? Ja! (vind ik het irritant? Eerlijk gezegd wel. Maar ik hou wel heel veel van mijn kleine doperwtje)[/quote]

Muisje wat praat jij toch ontzettend lief over je mannetjes!:heart:

Je zou het zo kunnen bundelen voor in zo'n mama boekje

Maar goed even weer to the point Hugo....wat zou er zijn ja? misschien een beetje bang voor de knalletjes buiten?zou het ook niet weten...

Hoe zit dat trouwens met jullie??zijn hier ook benieuwd hoe je beeb zal reageren op het vuurwerk vannacht?ben bang dat Tommy van streek zal worden....Blijf daarom dan ook maar binnen om 12uur Doen jullie dat ook?
hee, muis balen dat Hugo niet in zijn hummetje is vandaag. Tandje????

je had het laatst over Huug zijn eczeem. Ik zou als ik jou was even naar de ha voor hormoonzalf (t is niet zo erg als het lijkt) even een paar dagen smeren. Weg rode plekken en jeuk. Daarna goed vet houden. Ik heb voor beiden ook eerst lanette gebruikt daarna vaseline parafine en nu vaseline cetomacrogol. Deze laatste werkt bij vincent echt super. De laatste weken heb ik geen hormoonzalf meer hoeven smeren. Wel elke dag de cetomacrogol. Je merkt dat als ik het een paar dagen vergeet je de plekjes weer voelt terug komen en hij begint dan ook weer te krabben.

Layla wat een mooi meisje die zahra. Had ze al een date met een van de jongens hier. Vincent heeft wel interesse!!!!!
Feline heeft tot haar vierde altijd gewoon doorgeslapen. Zelfs de duizendklappers konden haar niet wakker krijgen. De laatste twee jaar wordt ze altijd iets voor twaalven wakker. Lekker nog even beneden oliebolletje eten en dan vuurwerk kijken. met haar zelf steken we rond zevenen altijd wat kindervuurwerk af.
jaaaaa, poez waar ben je? Gaat het goed met jou en Kieran?

Kom je nog eens aanwaaien?
Goed zo muis, dat je die kinderen "een draai om de oren" heb gegeven, want dat kunnen ze echt niet maken, idd zielig voor ze als die controle van hun ouders moeten missen. Of sterker nog als hun ouders ze dat gewoon toelaten of ze het gewoon niets kunnen schelen..

Mich, een test kan ook 's middags of á avonds hoor, dat hoeft helemaal niet 's ochtends maar goed een tweede vage streep kan eigenlijk maar 1 ding betekenen:

Mooi jaaroverzicht muis, mooi om dat allemaal nogeens terug te lezen en even bij stil te staan.

Hopelijk trekt zijn oogje bij Xaloy!

En Esan, wat een ziekenboeg nog steeds, beterschap voor allemaal!

Arme Hugo, hij wil dusgewoon graag bij mama zijn? Tis idd wel lastig !

Kaj heeft tot nu toe ook altijd door het vuurwek heen geslapen, duseigenlijk verwacht ik met Ole hetzelfde!

Even een zwaaitje terug naar het kindje in Framboos' buik!
Layla wat een mooi meisje die zahra. Had ze al een date met een van de jongens hier. Vincent heeft wel interesse!!!!![/quote

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven