Glurende buren: wat voor afscheiding?
vrijdag 25 februari 2011 om 16:24
Wij hebben buren die graag de boel in de gaten houden. De kriebels krijg ik ervan. Vanuit het keukenraam of de tuin hebben ze overzicht op onze tuin en een deel woonkamer.
De buurman staat echt openbaar te kijken wat er allemaal bij ons gebeurd en ben er nu wel klaar mee. Dus ik wil graag een betere afscheiding!
Probleem is dat hun erf ruim een meter hoger ligt. Dus een haagje van 2 meter (wettelijke hoogte) kijken ze zo overheen..
We hadden al knotwilgen geplaatst, maar die zijn nog jong en in de herfst/ winter hebben we daar niks aan.
Iemand andere ideeën?
De buurman staat echt openbaar te kijken wat er allemaal bij ons gebeurd en ben er nu wel klaar mee. Dus ik wil graag een betere afscheiding!
Probleem is dat hun erf ruim een meter hoger ligt. Dus een haagje van 2 meter (wettelijke hoogte) kijken ze zo overheen..
We hadden al knotwilgen geplaatst, maar die zijn nog jong en in de herfst/ winter hebben we daar niks aan.
Iemand andere ideeën?
vrijdag 25 februari 2011 om 16:42
staat ie dan ook altijd zo gekleed?...brrr zou bijna denken dat hij hoopt dat hij zelf gezien wordt..
maar aan de andere kant staat hij in de typische 'nieuwsgierige senioren' houding...Ik herken hem van mijn vader, die staat als hij iets interessants ziet ook zo te kijken,ook vrij ongenegeerd, heeft ie echt niet door (maar dan niet naar de buren!!!.)
Kan je niet wat andere hoge bomen planten, ziet er ruim genoeg uit..
maar aan de andere kant staat hij in de typische 'nieuwsgierige senioren' houding...Ik herken hem van mijn vader, die staat als hij iets interessants ziet ook zo te kijken,ook vrij ongenegeerd, heeft ie echt niet door (maar dan niet naar de buren!!!.)
Kan je niet wat andere hoge bomen planten, ziet er ruim genoeg uit..
vrijdag 25 februari 2011 om 16:44
GATVER! Walgelijk toch. Ik heb altijd het idee dat het niet de meest slimme mensen zijn, die zo open en bloot gaan staan gluren. Ik zie onze overburen ook wel eens zo voor de ramen staan en vraag me dan echt af of ze niks beters te doen hebben. Je voelt ook gewoon dat ze kijken. Maar zo als hij er bij staat, daar zou ik toch wat van zeggen hoor. Niet normaal.
Laurierstruiken zijnbij een tuincentrum ook al vrij hoog te koop. Blijven ook mooi groen.
Laurierstruiken zijnbij een tuincentrum ook al vrij hoog te koop. Blijven ook mooi groen.
vrijdag 25 februari 2011 om 16:47
vrijdag 25 februari 2011 om 16:47
vrijdag 25 februari 2011 om 16:49
vrijdag 25 februari 2011 om 16:52
vrijdag 25 februari 2011 om 17:02