Wat een pech, berichtje weg?

27-02-2011 10:06 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb ik na 2 dagen meelezen moed verzameld om te reageren, wil ik kijken of daar al reacties zijn, kan ik het hele topic niet meer vinden........

Het was op dat topic over die baby op de bruiloft. Kijk ik er overheen ofzo?
nee hoor dát topic heb ik heel vaak langs zien komen..... ik ga even zoeken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Help?! Baby van 8 weken op onze bruiloft?

Bedoel je dit topic? (er is hier ook een zoekfunctie )
Hij staat op thuis.
Help?! Baby van 8 weken op onze bruiloft?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ja, die bedoel ik... O, de zoekfunctie had ik nog niet ontdekt, sorry.

Dank jullie wel vor de moeite
Ik had eigenlijk alleen maar op de kinderpijler gezocht (schaamsmiley)
Ah ok mosterd ! Succes met plaatsen van je berichtje. Heb je werkelijk twee dagen nagedacht of je wel of niet gaat reageren?
Niet direct voor dat topic hoor Enn, maar t was mn 1e reactie op dit forum, vandaar.
Nu niet meer! Aangenaam Enn is de naam..... stoer dat je gelijk als eerste bericht een eigen topic opent!
Nee, dat eerste bericht was op dat topic.

Maar er waren nog geen reacties op TO, dus je kan nog even opgelucht ademhalen.
Hoi, ik JansenenJanssens Ja, ik ben behoorlijk stoer dat wel
Hahahahaha Celeone, het was wel een duck&cover actie, dat wel, hahhahahaaa. Snel plaatsen en wegwezen LOL
Als je op het loepje klikt onder je avatar zie je gelijk alles waar je op gereageerd hebt
Hé verhip dat had ik ook nog niet gezien Maar ik kon t topic niet vinden dus dat loepje ook niet natuurlijk, hahahahahhhaaa
Inderdaad even op je eigen loepje klikken en dat in je favorieten zetten, dan heb je altijd de topics waar je zelf op hebt gereageerd bij elkaar.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven