Wat te doen?

27-02-2011 18:59 210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon nu sinds 3 maanden in een flat en ik ben een erg, erg leuke buurvrouw tegengekomen. Ze is iets ouder, 26, we hebben kort gepraat en ik zei dat ze het maar moest laten weten als ze behoefte heeft aan een drankje.

Maar, niks meer gehoord nu een maand of iets dergelijks, ze is vaak van huis. Ik heb wel eens aangebeld maar ze is dus vaak weg.

Is het een idee om een briefje in de bus te doen of ze nog wilt?
Laten gaan, ze heeft geen zin in een drankje
zou 't niet doen, als ze interesse had zou ze wel op je eerdere aanbod zijn ingegaan
Gooi een briefje in de bus.

Je weet nooit hoe een koe een haas vangt.
Hm, en als ze nou niet meer weet op welk nummer ik precies woon?
quote:pimz89 schreef op 27 februari 2011 @ 19:05:

Hm, en als ze nou niet meer weet op welk nummer ik precies woon?hoe kun je dan aangebeld hebben?
quote:pimz89 schreef op 27 februari 2011 @ 19:05:

Hm, en als ze nou niet meer weet op welk nummer ik precies woon?

Dan schrijf je een briefje en zet je naast je naam ook je huisnummer dr neer .

Al is mijn eerste ingeving ook dat ze geen interesse heeft in een drankje.
quote:liselore schreef op 27 februari 2011 @ 19:07:

[...]

hoe kun je dan aangebeld hebben?

Hij denkt dat de buurvrouw zijn huisnummer niet meer weet.

Hij heeft zelf bij de buurvrouw aangebeld.
quote:noa_lynn schreef op 27 februari 2011 @ 19:08:

[...]

Hij heeft zelf bij de buurvrouw aangebeld. Inderdaad. Ah, f**k it, ik ga het gewoon doen. Proberen kan altijd.
quote:noa_lynn schreef op 27 februari 2011 @ 19:08:

[...]

Hij heeft zelf bij de buurvrouw aangebeld. ai te snel gelezen
Aanbellen Pimz, dan lezen we straks (of over een minuut of 3) het resultaat!
Ik denk dat ze best zin kan hebben in een drankje, maar als TO haar niet direct uitnodigt..tja dan vind ik het niet heel gek dat ze nog niet is langs gekomen.

Jij zegt: als je behoefte hebt aan een drankje, laat je het maar weten. Ik kan me voorstellen dat ze denkt dat het misschien een beleefdheidsuitnodiging is, maar in ieder geval geen date. Je legt het initiatief totaal bij haar neer. Ik zou dus eens beginnen met een directe uitnodiging.
Heb geschreven: 'Nog zin in een drankje? *naam en huisnummer*"

Ik wilde hem onder de deur schuiven, maar er zat een tochtstrip aan de binnenkant, vraagt de buurman wat ik aan het doen ben
Gewoon aanbellen met een flesje wijn.

Een flesje wijn doet het altijd goed: Leuk en stijlvol, spontaan en toch geraffineerd!
quote:HansHier schreef op 27 februari 2011 @ 19:18:

Een flesje wijn doet het altijd goed: Leuk en stijlvol, spontaan en toch geraffineerd!
hahaha Hans
Ehm het is een beetje dubbel, ik vind het op zich wel een leuke actie als je het doet. Maar ook wel wat pusherig, gezien je weet waar ze woont en je er zelf pas woont en haar al hebt uitgenodigd voor een drankje. Als je haar nou in de kroeg tegenkomt en er dan boven op springt... begrijp ik dat wel, want je weet niet of je die persoon weer tegen zal komen. Maar in dit geval...

Je zou ook kunnen wachten tot je haar weer tegenkomt en zien wat er dan gebeurt, is wat ontspannender.

Maar goed misschien past het beter bij je om boven op je prooi te springen... zo van "kip ik heb je!"
quote:pimz89 schreef op 27 februari 2011 @ 19:16:

Heb geschreven: 'Nog zin in een drankje? *naam en huisnummer*"

Ik wilde hem onder de deur schuiven, maar er zat een tochtstrip aan de binnenkant, vraagt de buurman wat ik aan het doen ben

Onder andere hiervoor zou ik het kaartje in de brievenbus gegooid hebben.

Ik deed dat met een dankjewel-kaartje aan mijn buurman, stond ie week later aan de deur met een ijsje gehaald bij de ijssalon .

Hij mag vaker een ijsje voor me uitkiezen...

Lijkt me niet handig

En nu, afwachten.

Een flesje wijn doet het altijd goed: Leuk en stijlvol, spontaan en toch geraffineerd! wat ben je grappig!
quote:noa_lynn schreef op 27 februari 2011 @ 19:24:

[...]

Onder andere hiervoor zou ik het kaartje in de brievenbus gegooid hebben.

Ik deed dat met een dankjewel-kaartje aan mijn buurman, stond ie week later aan de deur met een ijsje gehaald bij de ijssalon .

Hij mag vaker een ijsje voor me uitkiezen...Leuke aktie een ijsje. En is het nu aan dat hij vaker ijsjes voor je mag uitkiezen?
quote:Iwannalive schreef op 27 februari 2011 @ 19:24:

Ehm het is een beetje dubbel, ik vind het op zich wel een leuke actie als je het doet. Maar ook wel wat pusherig, gezien je weet waar ze woont en je er zelf pas woont en haar al hebt uitgenodigd voor een drankje. Als je haar nou in de kroeg tegenkomt en er dan boven op springt... begrijp ik dat wel, want je weet niet of je die persoon weer tegen zal komen. Maar in dit geval...

Je zou ook kunnen wachten tot je haar weer tegenkomt en zien wat er dan gebeurt, is wat ontspannender.

Maar goed misschien past het beter bij je om boven op je prooi te springen... zo van "kip ik heb je!"

Ik laat het van haar afhangen. Als ik haar tegenkomt begint ze er of niet over, of wel en dan hoor ik het wel. Maar er staat niet bij: je bent leuk, ik wil je! Maar ik ben wel een op de kip springer ja

EDIT: ik heb het al gedaan he, het briefje.
quote:Iwannalive schreef op 27 februari 2011 @ 19:26:

[...]

Leuke aktie een ijsje. En is het nu aan dat hij vaker ijsjes voor je mag uitkiezen?

Nee helaas had ie al een vriendin, maar heb wel weer oud & nieuw gevierd bij hem thuis.

Het is wel een erg leuk exemplaar

Spreek hm ook vaak in de zomer over het balkon of gewoon bij elkaar aan de deur.

Moet denk maar is gewoon op hm afstappen en hm vragen voor een drankje als tie weer is thuis is .
Shit, had ik mn 06 erbij moeten zetten?
quote:pimz89 schreef op 27 februari 2011 @ 19:27:

[...]

Ik laat het van haar afhangen. Als ik haar tegenkomt begint ze er of niet over, of wel en dan hoor ik het wel. Maar er staat niet bij: je bent leuk, ik wil je! Maar ik ben wel een op de kip springer ja

EDIT: ik heb het al gedaan he, het briefje.Wat sowieso voor je spreekt is dat je initiatief toont. Worden de meeste vrouwen wel vrolijk van. Spannend, ga je nu de hele dag door het spionnetje in je deur kijken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven