Vriendinnen Den Haag

24-02-2011 11:24 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden,

Ik ben in januari vanuit Utrecht naar Den Haag verhuisd en zou het leuk vinden een leuke groep meiden hier te leren kennen om wat te drinken, naar het strand te gaan, filmpje kijken, gezellig kletsen als het maar leuk is!

Zelf ben ik 25 jaar en woon samen met mijn vriend.

groetjes!
-
Hoi Jien en Melissa,

Klinkt leuk! Ik ben 22 jaar, en in februari vanwege mijn baan naar Den Haag verhuisd, dus ook ik ken nog niet zoveel mensen hier! Lijkt me gezellig om via deze weg een groep meiden in de stad te leren kennen

Groetjes!
Haihai,

Leuk dat jullie gereageerd hebben. Het lijkt me gezellig wat af te spreken binnnenkort! Weten jullie hoe je hier priveberichten kunt sturen? Dan kunnen we elkaars emailadressen uitwisselen en een datum plannen!

groetjes Jorien
Hey

Ik zie dat jullie een maand geleden voor het laatst iets gepost hebben, dus ik hoop dat ik niet te laat ben.

Ik ben Sharon en woon in leeuwarden. Vanwege het werk van mn vriend ben ik bijna elk weekend in Scheveningen. Helaas ken ik daar niemand en lijkt het me juist leuk om ook daar juist leuke mensen te kennen. (De boulevard heb ik na een jaartje wel een keer gezien). Ik ken Den Haag ook nog helemaal niet, dus misschien willen jullie me daarmee een beetje bekend maken?

XX Sharon
Hej meiden

ik ben shar (sharon) en 21 jaar en ik woon in den haag ik zoek gezellige meiden (vanaf18jaar)

Om gezellige dingen mee te doen zoals shoppen, beautymiddag, theedrinken, filmskijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven