Woudrichem,is het wat?

27-02-2011 17:04 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een leuk huis gezien in Woudrichem,wie woont daar of is daar bekend?Is het leuk daar,heb je er een gezellige dorpskern bv.En hoe zit het met scholen bv.Kortom wie heeft er informatie over Woudrichem?
Haha nee, iets verder weg. Richting Ael haha
Maar ik stook nooit hoor haha
Ael Andel!!

Maar je kids dan in Woerkum op school? Hoezo niet in t eigen durrep dan?
Liefde is als sinterklaas, je moet erin geloven, anders word het niks!
Alvast om te oefenen: Ploat Woerkums

Gekenhôôgspringeengekenlââgspringemarkzijutniemeeoeééns

Dasnounieomteenofander

Heddegijuthokskeoputportjegedaon
quote:PixieisBack schreef op 27 februari 2011 @ 18:05:

Ael Andel!!

Maar je kids dan in Woerkum op school? Hoezo niet in t eigen durrep dan?Ik heb geen kids. En ik rijd ook geen mercedes haha. Welke kant woon jij op?
Oh verwar ik je met iemand anders op t topic.

Ik heb der ooit gewoond, nu niet meer gelukkig . Kom nooit meer in Woerkum.
quote:PixieisBack schreef op 27 februari 2011 @ 18:06:

Alvast om te oefenen: Ploat Woerkums

Gekenhôôgspringeengekenlââgspringemarkzijutniemeeoeééns

Dasnounieomteenofander

Heddegijuthokskeoputportjegedaondaseedegij, marikgeleuferniksvan
quote:PixieisBack schreef op 27 februari 2011 @ 18:08:

Oh verwar ik je met iemand anders op t topic.

Ik heb der ooit gewoond, nu niet meer gelukkig . Kom nooit meer in Woerkum.Ben je er geboren? Want je kunt nog goed dialect, of woon je er wel in de buurt?
Ik kom er ook niet vaak hoor, alleen als er een leuke aanbieding bij lidl is. Of als ik naar m'n nicht ga.
quote:PixieisBack schreef op 27 februari 2011 @ 18:05:

Ael Andel!!

Maar je kids dan in Woerkum op school? Hoezo niet in t eigen durrep dan?Mijn kids zitten in Woerkum op school omdat daar de enige openbare school staat in de omtrek
Staat alleen daar een openbare school? Dacht in Sleeuwijk ook, weet het niet hoor, ik kom van de andere richting.
TO zijn je kinderen al wat groter, of zijn ze nog heel klein?
quote:lieveke79 schreef op 27 februari 2011 @ 18:10:

[...]

Ben je er geboren? Want je kunt nog goed dialect, of woon je er wel in de buurt?

Ik ben er idd geboren. Woon nu heel ergens anders. Ik vind het te klein en te dorps. Je hebt er niet eens een middelbare school daarvoor moet je al naar Sleeuwijk of Gorinchem. Ook qua winkels is er geen klap te doen. Ik vind t een te rustig dorpje. Maar verder wel mooi qua ligging en historie.

Ik praat zelf niet plat hoor haha, heb dit van een website. Maar ik versta het natuurlijk nog wel gewoon .
Oh Sleeuwijk zal best een openbare school hebben, maar is voor ons verder. Dus ik kom ook van de andere richting.

En Sleeuwijk ligt weer in een andere gemeente.

Almkerk heb je er ook eentje, maar die is mega-klein.
Haha ja dat is knap dat je het nog kunt verstaan. Ik weet niet beter, ben hier opgegroeid, en woon er m'n hele leven al. Maar ik snap wel dat het te rustig voor je is.
quote:Nicky40 schreef op 27 februari 2011 @ 18:26:

Oh Sleeuwijk zal best een openbare school hebben, maar is voor ons verder. Dus ik kom ook van de andere richting.

En Sleeuwijk ligt weer in een andere gemeente.

Almkerk heb je er ook eentje, maar die is mega-klein.Ja, in Almkerk is ie heel klein. Bij ons hebben ze wel een openbare school.
Woudrichem is harstikke leuk! Ik woon er vlakbij.. Is er niets te doen in Woudrichem dan is er wel wat leuks te doen in de dorpjes erom heen. Vooral in de zomer is het erg gezellig.. Lekker naar het strand!

Succes!
Ik persoonlijk snap niet zo goed waarom het zo belangrijk is dat er veel te doen is in je woonplaats (ik woon in een superklein dorp)

Je gaat toch niet iedere dag winkelen, of uit eten of naar een concert oid???

Wel moet ik erbij zeggen dat een auto belangrijk is, ook voor boodschappen ed, maar 1x in de week boodschappen doen went ook hoor....

En wat versta je onder bekrompen, dat mensen weten wie je bent en je groeten? Of er op me gelet wordt, ik zou het niet weten want het interesseert me niet...
quote:lieveke79 schreef op 27 februari 2011 @ 18:24:

TO zijn je kinderen al wat groter, of zijn ze nog heel klein?mijn dochters zijn 13 en 19 jaar,dus niet zo klein meer.De oudste heeft haar rijbewijs al,maar kan ook makkelijk met het openbaar vervoer natuurlijk,de jongste zal in de buurt naar een middelbare school moeten.Heb er zo.n zin in.
quote:janna2 schreef op 27 februari 2011 @ 20:00:

Ik persoonlijk snap niet zo goed waarom het zo belangrijk is dat er veel te doen is in je woonplaats (ik woon in een superklein dorp)

Je gaat toch niet iedere dag winkelen, of uit eten of naar een concert oid???

Wel moet ik erbij zeggen dat een auto belangrijk is, ook voor boodschappen ed, maar 1x in de week boodschappen doen went ook hoor....

En wat versta je onder bekrompen, dat mensen weten wie je bent en je groeten? Of er op me gelet wordt, ik zou het niet weten want het interesseert me niet...Helemaal mee eens
quote:dirtsa41 schreef op 27 februari 2011 @ 20:29:

[...]

mijn dochters zijn 13 en 19 jaar,dus niet zo klein meer.De oudste heeft haar rijbewijs al,maar kan ook makkelijk met het openbaar vervoer natuurlijk,de jongste zal in de buurt naar een middelbare school moeten.Heb er zo.n zin in.Middelbare scholen zijn er genoeg: Sleeuwijk, Andel, Gorinchem. No problem. Alleen... zij/hij zal een stukje moeten fietsen.
Woon ook in een een dorpje vlakbij Woerkum. Gezellig die visserijdagen en wnadelen langs de buitenrand, ik kom er regelmatig. Je moet idd wel van het dorpse leven houden. Ben zelf vertrokken van een plaats vlak onder r'dam naar hier en al merk ik altijd dat 'ik niet van hier ben' want het is wel echt ook op die manier dorps, toch voel ik me er super thuis!
quote:Nicky40 schreef op 27 februari 2011 @ 23:10:

[...]

Middelbare scholen zijn er genoeg: Sleeuwijk, Andel, Gorinchem. No problem. Alleen... zij/hij zal een stukje moeten fietsen.Ja maar dat fietsen is ze al gewend,ze fietst nu ook 13 km naar school en weer terug!!!
Sleeuwijk is 5 km fietsen en voor Gorinchem kan je kind of met de pont met een abonnement of met de fiets over de brug. Beide goed te doen. In Andel is volgens mij alleen de landbouwschool toch? Sleeuwijk is iig vmbo, havo en vwo en in Gorinchem ook.

Moekie waar woon jij dan?
quote:PixieisBack schreef op 28 februari 2011 @ 11:08:

Sleeuwijk is 5 km fietsen en voor Gorinchem kan je kind of met de pont met een abonnement of met de fiets over de brug. Beide goed te doen. In Andel is volgens mij alleen de landbouwschool toch? Sleeuwijk is iig vmbo, havo en vwo en in Gorinchem ook.

Moekie waar woon jij dan?5 km fietsen,zo dat zal dan een makkie voor haar worden..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven