Juli 2011 #
woensdag 29 december 2010 om 13:03
naamlftuitg.
datumafspraak
echo/vk/gynbijzonderhedenEs288 julibij 32 wkn echo ivm ligging placenta
jongen!
tijdens pretecho lekker bewegelijk, veel gapen, een keer zelfs met zijn handje voor zijn mond!
Vakantie: meivakantie Belgische kustCowvanjou3913 juli22 apr gyn, 24 mei gyn+echojongen!
cursus "zwanger actief" en "baby op komst".
kan mini lekker vaak bewonderen op dvd!
Asjemenou4014 julijongen!
dochter ('09)
naar New York verhuisd voor 2,5 mnd!Vlinder2516 juliverrassing!
zoon (’08) en dochter (’10)
begonnen met "zwangerschapszwemmen".
Vakantie: eind apr weekendje weg met man,
mei weekje Belgie/Ned
Vera3516 juli9 mei echo+gynjongen!
cursus "mensendieck".
berry in 3D gezien, hij is moooooi!Do3121 julimeisje!
dochter (aug '09)Lieselotje3923 juliverrassing!
1e symptomen van zwangerschapsdementie
4e kindje
Vakantie: begin mei IbizaNolleke2825 juli25 apr controle gyn, 28 apr 3D-echomeisje!
mama van Sam*
kamertje bijna klaar, dan kunnen de meubeltjes komen2jongens3527 julimeisje!
heeft 2 kinderen van 7 en 4
promotie gemaakt, erg druk op werk.
mevrouw wilde niet echt meewerken tijdens 3D-echo, lag met gezichtje tegen placenta aan. klein eigenwijsje dus
Vakantie: meivakantie Center Parcs
Verlof: 11 juniShootingstar2527julijongen!
het is een wildebras!
denkt dat buik niet groeit, maar de foto's zijn het bewijs
Mari3430 julibij 32 wkn liggingsecho ivm placentameisje!
nog een eigenwijsje! voetje bij haar mooie volle lippen tijdens 3D-echo.
Verlof: 1 juli
Leeuw2831 juliverrassing!
handjes en voetjes voelbaar!
druk met inpakken en school
Ik heb een aantal mensen die lang niet hebben geschreven uit de tabel gehaald om het overzichtelijk te houden. Als je weer mee wilt schrijven, laat het dan weten!
datumafspraak
echo/vk/gynbijzonderhedenEs288 julibij 32 wkn echo ivm ligging placenta
jongen!
tijdens pretecho lekker bewegelijk, veel gapen, een keer zelfs met zijn handje voor zijn mond!
Vakantie: meivakantie Belgische kustCowvanjou3913 juli22 apr gyn, 24 mei gyn+echojongen!
cursus "zwanger actief" en "baby op komst".
kan mini lekker vaak bewonderen op dvd!
Asjemenou4014 julijongen!
dochter ('09)
naar New York verhuisd voor 2,5 mnd!Vlinder2516 juliverrassing!
zoon (’08) en dochter (’10)
begonnen met "zwangerschapszwemmen".
Vakantie: eind apr weekendje weg met man,
mei weekje Belgie/Ned
Vera3516 juli9 mei echo+gynjongen!
cursus "mensendieck".
berry in 3D gezien, hij is moooooi!Do3121 julimeisje!
dochter (aug '09)Lieselotje3923 juliverrassing!
1e symptomen van zwangerschapsdementie
4e kindje
Vakantie: begin mei IbizaNolleke2825 juli25 apr controle gyn, 28 apr 3D-echomeisje!
mama van Sam*
kamertje bijna klaar, dan kunnen de meubeltjes komen2jongens3527 julimeisje!
heeft 2 kinderen van 7 en 4
promotie gemaakt, erg druk op werk.
mevrouw wilde niet echt meewerken tijdens 3D-echo, lag met gezichtje tegen placenta aan. klein eigenwijsje dus
Vakantie: meivakantie Center Parcs
Verlof: 11 juniShootingstar2527julijongen!
het is een wildebras!
denkt dat buik niet groeit, maar de foto's zijn het bewijs
Mari3430 julibij 32 wkn liggingsecho ivm placentameisje!
nog een eigenwijsje! voetje bij haar mooie volle lippen tijdens 3D-echo.
Verlof: 1 juli
Leeuw2831 juliverrassing!
handjes en voetjes voelbaar!
druk met inpakken en school
Ik heb een aantal mensen die lang niet hebben geschreven uit de tabel gehaald om het overzichtelijk te houden. Als je weer mee wilt schrijven, laat het dan weten!
vrijdag 25 februari 2011 om 14:00
vrijdag 25 februari 2011 om 14:10
Vera, dat klinkt als een gezellige avond! Leuk zeg.
Over het kamertje, ik denk dat allebei de kamertjes voor beide geslachten kunnen, zeker met juist blauwe of roze aankleding.
Ik vind het 2e kamertje eigenlijk ook leuker dan de eerste, maar ik ben ook meer van het strakke en deze vind ik iets strakker. Maar als je daar juist niet van houdt, is de eerste weer leuker. Moeilijk he, haha.
Mari, wat goed dat jullie de ongeboren vrucht (klinkt romantisch he, haha) aangegeven hebben.
Dat moeten wij ook nog regelen. Wij zijn geregistreerder partners en ik heb ook de achternaam van mijn vriend/man/geregistreerd partner aangenomen, maar dan moet hij het kindje toch nog erkennen.
Wij waren van plan om weer hetzelfde kamertje te kopen als we bij Sam hadden besteld, maar nu heb ik op internet bij dezelfde winkel nog 2 leuke kamertjes gezien.
Dus we gaan na de 20 weken echo toch even kijken, ik in de rolstoel, want op een foto kan ik niet gaan beslissen.
Dit zijn de kamertjes waar we tussen twijfelen (de eerste hadden we dus de vorige keer besteld):
Over het kamertje, ik denk dat allebei de kamertjes voor beide geslachten kunnen, zeker met juist blauwe of roze aankleding.
Ik vind het 2e kamertje eigenlijk ook leuker dan de eerste, maar ik ben ook meer van het strakke en deze vind ik iets strakker. Maar als je daar juist niet van houdt, is de eerste weer leuker. Moeilijk he, haha.
Mari, wat goed dat jullie de ongeboren vrucht (klinkt romantisch he, haha) aangegeven hebben.
Dat moeten wij ook nog regelen. Wij zijn geregistreerder partners en ik heb ook de achternaam van mijn vriend/man/geregistreerd partner aangenomen, maar dan moet hij het kindje toch nog erkennen.
Wij waren van plan om weer hetzelfde kamertje te kopen als we bij Sam hadden besteld, maar nu heb ik op internet bij dezelfde winkel nog 2 leuke kamertjes gezien.
Dus we gaan na de 20 weken echo toch even kijken, ik in de rolstoel, want op een foto kan ik niet gaan beslissen.
Dit zijn de kamertjes waar we tussen twijfelen (de eerste hadden we dus de vorige keer besteld):
vrijdag 25 februari 2011 om 19:07
zondag 27 februari 2011 om 11:02
maandag 28 februari 2011 om 12:34
hoi allemaal!
ik had jullie discussie al eerder gezien maar eigenlijk nooit gereageerd, maar dat wilde ik nu wel doen.
mag ik nog mee doen met jullie overzicht?
ik ben 25 jaar en ben 27 juli uitgerekend van de eerste en het is een jongetje!
we hebben 1,5 week geleden een pretecho gehad en het was overduidelijk
hij is ook heel erg wild, maar ik voel eigenlijk nog niks of soms denk ik dat het voel maar weet ik het niet zeker. misschien nog maar even blij mee zijn dat ik nog niks voel want de verloskundige zei ook al dat hij wild is
ben dus erg benieuwd.
Het lijkt me erg leuk om met jullie mee te schrijven!
groetjes
shootingstar
ik had jullie discussie al eerder gezien maar eigenlijk nooit gereageerd, maar dat wilde ik nu wel doen.
mag ik nog mee doen met jullie overzicht?
ik ben 25 jaar en ben 27 juli uitgerekend van de eerste en het is een jongetje!
we hebben 1,5 week geleden een pretecho gehad en het was overduidelijk
hij is ook heel erg wild, maar ik voel eigenlijk nog niks of soms denk ik dat het voel maar weet ik het niet zeker. misschien nog maar even blij mee zijn dat ik nog niks voel want de verloskundige zei ook al dat hij wild is
ben dus erg benieuwd.
Het lijkt me erg leuk om met jullie mee te schrijven!
groetjes
shootingstar
maandag 28 februari 2011 om 14:23
maandag 28 februari 2011 om 14:41
Hoi,
Vera heel leuk kamertje!!! Shootingstar welkom!
Ik ben nu 18 weken en vandaag zat ik op mijn werk in gesprek en ik voelde af en toe een plopje helemaal onderin mijn buik. Ik denk dat het het kindje was. Heb wel last van mijn darmen ook maar dat zit hoger. En borrelt dan meer. Het gebeurde een paar keer. 100% zeker weet ik het dus niet maar ik denk wel dat dit het was.
Verder een rotdag gehad en alleen maar in bed liggen slapen. HAd twee dagen feest ivm mijn moeders 60e verjaardag. Laat naar bed en veel gestaan en gisteren was de koek op. Daarnaast erg druk op het erk. Vandaag ook ochtend naar werk gegaan terwijl ik normaal thuiswerk. Nu lekker relaxt op de bank.
Vera heel leuk kamertje!!! Shootingstar welkom!
Ik ben nu 18 weken en vandaag zat ik op mijn werk in gesprek en ik voelde af en toe een plopje helemaal onderin mijn buik. Ik denk dat het het kindje was. Heb wel last van mijn darmen ook maar dat zit hoger. En borrelt dan meer. Het gebeurde een paar keer. 100% zeker weet ik het dus niet maar ik denk wel dat dit het was.
Verder een rotdag gehad en alleen maar in bed liggen slapen. HAd twee dagen feest ivm mijn moeders 60e verjaardag. Laat naar bed en veel gestaan en gisteren was de koek op. Daarnaast erg druk op het erk. Vandaag ook ochtend naar werk gegaan terwijl ik normaal thuiswerk. Nu lekker relaxt op de bank.
dinsdag 1 maart 2011 om 09:21
Shootingstar, welkom. Ik heb je in de tabel gezet. Wil je data als de 20 wkn echo en andere dingen die erin wil hebben vetgedrukt in je post zetten. Leuk zo'n druktemaker. Die gaat je straks niet met rust laten
Nog een jongen erbij, leuk Asjemenou! Apart gevoel he, die schopjes. Ik voel het nog niet iedere dag heel sterk, maar het komt steeds meer.
Mari, zo begon het met mij ook. Eerst twijfelde ik ook of het mijn darmen waren, maar toen ik het weer voelde wist ik zeker dat het anders was. Bijzonder he.
Vlinder, veel plezier vandaag! Ben benieuwd wat het is.
Roosje, Tes en Cow hebben inmiddels ook de 20 wkn echo gehad. Schrijven jullie nog mee??!!
Gister met de gyn mijn harde buik tijdens het zwemmen besproken. Ze zegt dat als ik er last van blijf houden ik er dan mee moet stoppen. Zou jammer zijn, want het ging zo lekker. Ik wil graag blijven sporten. Op de crosstrainer gaat het gelukkig nog steeds lekker. Dan maar wandelen of fietsen. Sporten jullie eigenlijk nog?
Nog een jongen erbij, leuk Asjemenou! Apart gevoel he, die schopjes. Ik voel het nog niet iedere dag heel sterk, maar het komt steeds meer.
Mari, zo begon het met mij ook. Eerst twijfelde ik ook of het mijn darmen waren, maar toen ik het weer voelde wist ik zeker dat het anders was. Bijzonder he.
Vlinder, veel plezier vandaag! Ben benieuwd wat het is.
Roosje, Tes en Cow hebben inmiddels ook de 20 wkn echo gehad. Schrijven jullie nog mee??!!
Gister met de gyn mijn harde buik tijdens het zwemmen besproken. Ze zegt dat als ik er last van blijf houden ik er dan mee moet stoppen. Zou jammer zijn, want het ging zo lekker. Ik wil graag blijven sporten. Op de crosstrainer gaat het gelukkig nog steeds lekker. Dan maar wandelen of fietsen. Sporten jullie eigenlijk nog?