Iemand ervaring met Brazilian Keratin Hair Treatment ?
dinsdag 8 februari 2011 om 22:07
Nee, mijn haren zijn niet lichter geworden, zeker niet. Ik heb dun haar en met krul waaide het inderdaad alle kanten op, maar nu hangt het gewoon zoals steil haar naar beneden. Het is ook niet zwaarder geworden, maar het hangt beter in model. Weet niet zo goed hoe ik het uit moeten leggen. Het ziet er nu uit als de dame hiernaast, met de zwarte bril en blauwe jas. Je ziet dat het dun haar is, daar verander je nou eenmaal niks aan, en het is nu alweer 4 maanden geleden. Maar van een poedelkapsel is niks meer te zien.
woensdag 9 februari 2011 om 13:40
ik heb nu 2x de keratine behandeling gedaan.
eerste keer was helemaal top.
Nu 8 maanden later heb ik weer een behandeling gedaan maar bij iemand anders en met een ander merk. De choco.
Alles volgens de regels gedaan, maar mijn haar is er niet beter op.
Wel steil, maar heeeel droog. ik moest zelfs de punten eraf knippen want zag er niet uit. ( er ik had het al net geknipt )
wat is hier fout gegaan??
Ben nu opzoek naar iemand die een behandeling heeft dat je binnen 1 uur maar wassen want die vier dagen vind ik iets te veel en niet zo duur is natuurlijk...
eerste keer was helemaal top.
Nu 8 maanden later heb ik weer een behandeling gedaan maar bij iemand anders en met een ander merk. De choco.
Alles volgens de regels gedaan, maar mijn haar is er niet beter op.
Wel steil, maar heeeel droog. ik moest zelfs de punten eraf knippen want zag er niet uit. ( er ik had het al net geknipt )
wat is hier fout gegaan??
Ben nu opzoek naar iemand die een behandeling heeft dat je binnen 1 uur maar wassen want die vier dagen vind ik iets te veel en niet zo duur is natuurlijk...
woensdag 9 februari 2011 om 17:08
maandag 14 februari 2011 om 09:54
Hallo!
Heb (nog) niet alle berichten gelezen hier maar ben nu wel heel nieuwsgierig.
Zouden jullie dit ook bij kinderen doen? Mijn dochter (bijna 4) heeft pluizig kroes haar (heb afrikaanse man) en er is dus niks mee te beginnen...
Heb al zo ontzettend veel geprobeerd. Het hoeft niet glad te worden, maar die pluis mag er wel uit. Kind heeft alleen maar klitten in haar haar..
Wie geeft raad?
Widajo
Zouden jullie dit ook bij kinderen doen? Mijn dochter (bijna 4) heeft pluizig kroes haar (heb afrikaanse man) en er is dus niks mee te beginnen...
Heb al zo ontzettend veel geprobeerd. Het hoeft niet glad te worden, maar die pluis mag er wel uit. Kind heeft alleen maar klitten in haar haar..
Wie geeft raad?
Widajo
maandag 14 februari 2011 om 12:20
Volgende week maandag ga ik naar de kapper voor een keratine behandeling. (global Keratin) Nu had ik nog een vraagje aan de mensen die al ervaring hebben hier mee. Hoe is de kwaliteit van je haar als de keratine er uit is? en heb ik dan mijn eigen krullen weer terug? Hoe is je haar als de keratine er langzaam uit gaat? hoe lang duurt dit proces?
maandag 14 februari 2011 om 19:11
quote:widajo schreef op 14 februari 2011 @ 09:54:
Hallo!
Wie geeft raad?
Widajoik heb ook dat probleem, ben ook gemengd, ik gebruikte gewone olijfolie!!! na het wassen klein beetje op het natte haar. ik heb nu de bk gebruik omdat het een langere werking heeft en ik veel last van afbreken heb (gehad). ik zou het niet snel bij kinderen doen al kan het geen kwaad en het feit dat ze al op jonge leeftijd het gevoel kunnen krijgen dat hun haar niet "goed" is.
Hallo!
Wie geeft raad?
Widajoik heb ook dat probleem, ben ook gemengd, ik gebruikte gewone olijfolie!!! na het wassen klein beetje op het natte haar. ik heb nu de bk gebruik omdat het een langere werking heeft en ik veel last van afbreken heb (gehad). ik zou het niet snel bij kinderen doen al kan het geen kwaad en het feit dat ze al op jonge leeftijd het gevoel kunnen krijgen dat hun haar niet "goed" is.
maandag 14 februari 2011 om 22:49
dinsdag 15 februari 2011 om 05:38
quote:havertje schreef op 14 februari 2011 @ 22:49:
He get, ik wil het zooo graag proberen, wil dolgraag van de pluis af maar niet van mijn volume, is mijn angst na de Koreaanse straight van jaren geleden. Dat platte steile stond me voor geen meter. Maar pluisvrij is de wens van mijn leven. Wat een dubio.
Moeilijk, want mijn haar is, zeker de eerste weken, echt wel een stuk platter omdat het zo steil is. Sommigen houden een slag, maar mijn haar is volledig steil van de behandeling. Maar inderdaad: wel zonder pluis!
Ik vind het niet erg dat platte/steile en het ergste is na een paar weken weg, dan is het heel lang hetzelfde, gewoon steil, en dan komt langzaam het volume en de pluis weer terug. Ik heb het nu een maand of 4 voor het laatst gedaan en de krullen komen langzaam weer terug. Dat is dan weer het voordeel, het hoeft niet uit te groeien, na 4 maanden krijg je vanzelf je eigen haar weer terug als het je niet bevalt. Ik heb volgende week vakantie, dan ga ik weer een behandeling doen. Want steil pluisvrij en glanzend haar staat me 1000x beter dan die krullepluizebol.
Probeer het anders eens gewoon? Dan weet je het.
He get, ik wil het zooo graag proberen, wil dolgraag van de pluis af maar niet van mijn volume, is mijn angst na de Koreaanse straight van jaren geleden. Dat platte steile stond me voor geen meter. Maar pluisvrij is de wens van mijn leven. Wat een dubio.
Moeilijk, want mijn haar is, zeker de eerste weken, echt wel een stuk platter omdat het zo steil is. Sommigen houden een slag, maar mijn haar is volledig steil van de behandeling. Maar inderdaad: wel zonder pluis!
Ik vind het niet erg dat platte/steile en het ergste is na een paar weken weg, dan is het heel lang hetzelfde, gewoon steil, en dan komt langzaam het volume en de pluis weer terug. Ik heb het nu een maand of 4 voor het laatst gedaan en de krullen komen langzaam weer terug. Dat is dan weer het voordeel, het hoeft niet uit te groeien, na 4 maanden krijg je vanzelf je eigen haar weer terug als het je niet bevalt. Ik heb volgende week vakantie, dan ga ik weer een behandeling doen. Want steil pluisvrij en glanzend haar staat me 1000x beter dan die krullepluizebol.
Probeer het anders eens gewoon? Dan weet je het.
zondag 20 februari 2011 om 11:15
John Frieda introduceert de nieuwe FRIZZ-EASE® 3-day straight™ styling spray, de eerste semi-permanente styling spray in Nederland die zorgt dat je krullen veranderen in een mooie steile look tot 3 dagen lang!*
Jullie behandeling is dus niet meer nodig:D 3 dagen lang STEIL HAAR en dat voor maar 13.99 per fles;) geen vet haar meer dus gewoon PROBEREN?
Hadden ze wel wat eerder mee kunnen komen he...honderden euro s zijn sommige nu lichter
Nieuw topic dadelijk openen met onze ervaringen met dit nieuwe product, ik ga dinsdag kijken in de winkel of het al in de schappen staat!
Jullie behandeling is dus niet meer nodig:D 3 dagen lang STEIL HAAR en dat voor maar 13.99 per fles;) geen vet haar meer dus gewoon PROBEREN?
Hadden ze wel wat eerder mee kunnen komen he...honderden euro s zijn sommige nu lichter

Nieuw topic dadelijk openen met onze ervaringen met dit nieuwe product, ik ga dinsdag kijken in de winkel of het al in de schappen staat!
zondag 20 februari 2011 om 15:12
Sylvana, misschien moet dat in je nieuwe topic maar dat spul van JF heb ik al uitgetest en vind het nou niet bepaald een wonderproduct. Maar misschien ben ik geen goed voorbeeld omdat mijn haar heel makkelijk steil te fohnen/stijlen is. Dus het blijft de dag erna ook nog goed steil, zonder de JF spray. Ik vind bovendien dat het je haar erg droog doet aanvoelen, ik denk dat het komt door de alcohol die erin zit. Sowieso moet ik mijn haar om de dag wassen omdat ik het frisser vind zo, dus 3 dagen steil haal ik niet eens. Denk dat dit geen vervanging of alternatief is voor de permanente BKT die na een paar maanden uit je haar verdwijnt. In mijn beleving is het niet anders dan een (veredeld) gladmakend product zoals zo veel producten bij de drogist. Maar goed, het kan dus zijn dat het voor iemand met echt krulhaar wel goed werkt, dus ik zou de ervaringen van anderen nog even afwachten.
dinsdag 22 februari 2011 om 10:35
Ik heb bij Hem en Haar kappers een Global keratin behandeling laten doen en ben super blij met het resultaat. Mijn haar glanst, is zacht en pluist niet meer. Ik heb nog steeds krullen, maar dat was ook de bedoeling. Ik wilde alleen van die pluizebol af en dat is gelukt.
Ze waren er wel ruim 2 uur mee bezig, maar de service was top en ik heb er een keratine shampoo en conditioner bij gekregen.
Ik heb begrepen dat er ook veel schadelijk producten op de markt en internet zijn. Ik zou uitkijken met producten die je via internet koopt. Veel BN-ers gebruiken ook Global Keratin en ik neem geen risico's met mijn gezondheid.
Ik ga over 4 maanden gewoon weer terug naar de salon. het is de moeite en het geld meer dan waard. Ik kan het iedereen aanraden.
Ze waren er wel ruim 2 uur mee bezig, maar de service was top en ik heb er een keratine shampoo en conditioner bij gekregen.
Ik heb begrepen dat er ook veel schadelijk producten op de markt en internet zijn. Ik zou uitkijken met producten die je via internet koopt. Veel BN-ers gebruiken ook Global Keratin en ik neem geen risico's met mijn gezondheid.
Ik ga over 4 maanden gewoon weer terug naar de salon. het is de moeite en het geld meer dan waard. Ik kan het iedereen aanraden.
dinsdag 22 februari 2011 om 21:37
vrijdag 25 februari 2011 om 03:00
Vandaag heb ik mijn haar voor het eerst gewassen. Mijn haar is niet superstijl, ik heb nog flink wat volume en slag. Om het echt stijl te krijgen moet ik de stijltang gebruiken. (voordeel: binnen 5 minuten stijl i.p.v. 45 min.) Ik denk dat als ik mijn haar direct laat opdrogen, dat mijn haar wel wat krul heeft. Ik vind het een aanrader. Mijn haar voelt heel gezond aan. Zelf wil ik mijn haar niet zo superstijl, vind ik persoonlijk ook niet zo mooi. Ik heb de global keratin gedaan bij de kapper ( ten eerste, omdat dit de enige is die is goedgekeurd en bij kappers wordt gebruikt, ten tweede omdat ik alleen van de pluis/droogheid af wilde.
maandag 28 februari 2011 om 14:12
Ik heb van het weekend de behandeling voor de 2e keer gedaan. Maar nu heb ik hem maar 24 uur in laten zitten ipv 48 uur. Beetje dom na zoveel werk, maar ik had zondagavond een etentje en wilde niet met dat doffe plakspul in mijn haar daar naar toe. Daardoor is het effect toch net iets minder dan de vorige keer, dat wil zeggen minder stijl, wel mooi glanzend en zacht. Moet je perse een paar weken wachten om het weer te doen, of kun je het gelijk nog een keertje doen? En ik las dat je je haar gewoon voor of na de keratine kan verfen, geldt dat ook voor blonderen/highlights? Ben benieuwd of iemand me hiermee kan helpen?