Mode & Beauty alle pijlers

Iemand ervaring met Brazilian Keratin Hair Treatment ?

23-03-2010 02:54 1205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg om bij mezelf een Brazilian Keratin Hair Treatment te doen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik doe het nu al bijna 3 jaar zelf thuis, zo 2/3 maandelijks en ik ben er nog steeds dolblij mee!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-06-2014 12:24
Reden: Spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het een paar jaar geleden gedaan, en ik doe het nooit meer. Ik was eerst heel erg tevreden, maar na het 3 keer te hebben gedaan niet meer. Mijn haar werd er enorm vet van, moest om de 2 dagen mijn haar wassen. Er zat ook totaal geen volume meer in. Toen ik besloot. er mee te stoppen waren m'n krullen heel lelijk geworden en op sommige plekken heb ik helemaal geen krul meer. Nu dat het na ong 1,5 jaar er bijna geheel uitgegroeid is komt m'n krul weer terug.. gelukkig
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo een goed resultaat behaald met mijn keratinebehandeling!! Ik ben echt zo happy! Ik heb het door iemand laten doen die aan huis komt. Precies waar ik op hoopte, want ik ben echt kritisch! Ik hoorde al goede verhalen over haar, dus ik dacht laat ik een afspraak maken en het zelf maar ervaringen. Ze is ook nog eens leuk en lief, ook niet onbelangrijk, want de behandeling duurt 3 uur.



Overwegen jullie een keratinebehandeling doe het dan bij haar. Je kan haar mailen voor een afspraak: keratinebehandelingen@hotmail.com



Ik heb eerder bij een Nederlandse kapper een keratine behandeling gedaan, nou nooit meer! Is gewoon te vergelijken zoals het nu is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven