Nieuwjaarsduik!

16-12-2007 14:35 117 berichten
Ik zit er over te denken om een nieuwjaarsduik te nemen op 1 januari. Maar het is zo k k k koud.......Gaat iemand meedoen. Bestaat de nieuwjaarsduik eigenlijk nog wel? Heeft iemand al eens meegedaan en zo ja hoe was het?

Goed voor je bloedsomloop denk ik.......
Alle reacties Link kopieren
@Shining, waarschijnlijk ben ik al te laat met mijn antwoord en bovendien heb ik begrepen dat je naar Scheveningen gaat, ik weet niet hoe het daar met parkeren zit. Ik doe de NJ-duik in Katwijk, daar is parkeren nooit een probleem. Mocht je dit nog lezen dan wens ik je veel plezier en ben benieuwd naar je ervaring.
Je kan wel een oorkonde krijgen, maar daar moet je voor betalen, dat doe ik nooit. Ik schrijf me ook nooit in, veel mensen doen dat niet. Heb ook geen zin om met een blik soep naar huis te fietsen. Wij gaan na de duik altijd naar de kroeg en nemen dan warme chocomel met cognac.
Shi, ben je nog gegaan? Ik ben reuze benieuwd!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Nee, niet gegaan hoewel ik wel wilde. Het was hier erg mistig gister, dus ik durfde het niet aan om in die dikke mist een paar uur te rijden, had ik er niet voor over. Volgend jaar zeker!
Ik alleen als Mleen de handdoeken ophoudt...
Ik zal er nog even 366 dagen over denken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Jammer Shining!

Had je niet bij jou in de buurt in een plas kunnen springen ofzo? Voor het idee...
hi schat,wat een kutsmoes van die mist

Zeg het maar,je was bang voor het koude water aan je poepert
Nee was echt geen smoes van de mist, ik woon in het Oostn en daar was het vreselijk mistig gisteravond, als jullie zagen hoe het verkeer reed......Je zag bijna niks. Anders was ik wel gegaan hoor, tja een plas in de buurt....dat had ook gekund, maar dan zíet niemand me. Dan ziet niemand hoe stoer ik ben. Zo ben ik dan ook wel weer.

Jaartje wachten dus.
Groot gelijk Shinning! Was inderdaad op het weerbericht[mist] en een nieuwjaars duik kun je ook een ander jaar doen toch....neem aan dat je niet bejaard bent hihih
Shining je had in Hollandscheveld een duik kunnen nemen.. Daar werd ook een nieuwjaarsduik georganiseerd (zag dat je uit Drenthe komt net als ik )
Oh, ja, bij Hoogeveen in de buurt. Wist ik niet, maar weet ik dat voor volgend jaar. Is veel dichterbij inderdaad en het heeft hetzelfde effect.
Jah Shining ze moesten alleen vandaag wel tussen de ijsschotsen duiken zie de fotosop de telegraafsite
Heb net even gekeken, inderdaad ijsschotsen ja. Mèn wat koud.
Ik ben ook niet geweest en heb daar wel een heel lullig excuus voor. Tijd verslapen!!!!! Jammer hoor, verleden jaar ging het ook al niet door.

@Shining, misschien is het een optie dat je volgend nieuwjaar bij ons logeert. Ik woon dan wel niet in Scheveningen, maar bij ons word traditioneel ook ieder jaar op nieuwjaarsdag een duik genomen. Heel gezellig, niet alleen de duik maar ook de rompslomp er om heen. Denk er nog maar over na. Alle tijd daarvoor.
Hé Raldy, das een aardig aanbod van je! Ik heb inderdaad het hele jaar nog om er over na te denken. Het gat me niet zozeer om de duik zelf, maar inderdaad de sfeer erom heen en ik heb zoiets van dat ik het een keer gedaan moet hebben. Lijkt me erg leuk!

( by the way, jouw smoes is nog ongeloofwaardiger dan die van mij )
@ Shining, hou lekker in gedachte dat aanbod. Wie weet lukt het dan wel. Zeker klinkt mijn smoes ongeloofwaardig, en toch is het echt zo. Paar dagen hard gewerkt in de kroeg, oudejaarsdag ook nog, daarna nachtdienst in het ziekenhuis, 's ochtends borrelen met collega's en toen ging ik de fout in om daarna even naar bed te gaan. Had beter in zee kunnen duiken, was ik wakker gebleven. Heb nu veel gezelligheid gemist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven