Werk & Studie alle pijlers

Help, mijn collega zingt vals!!!!

01-03-2011 12:17 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie dit?

Mijn collega (behoorlijk jonger dan ik) heeft sinds gister de radio "ingepikt" en op haar favoriete zender gezet. Op zich geen moeite mee, want het is een leuke zender, alleen zingt ze de hele dag ontzettend vals mee.... Om gek van te worden!

Voorheen hadden we altijd radio Veronica aanstaan en daar kon zij de meeste liedjes niet van meezingen maar nu dus alles....

Moet ik er nou wat van zeggen? Het is verder een aardige meid hoor, maar dit is zo irritant!
Gewoon vragen of ze niet wil meezingen omdat je je niet kan concentreren.

Kun je niet zeggen dat het "gezang" je verschrikkelijk uit je concentratie houdt en of ze daar rekening mee kan houden?
Ik weet niet wat voor werk je doet... maar ik vind een radio op de kantoorwerkvloer echt belachelijk. Om dit soort dingen die TO schetst, en omdat het voor anderen (mij!) heeeel moeilijk is om te concentreren met de radio aan.
Mosterd dus
@septembergirl. Zowel mijn collega en ik hebben geen last van de radio die aanstaat, heeft voor mij geen gevolgen voor mijn concentratie. Alleen nu ze zo vals zingt wel...

Ik zal het eens voorzicht proberen te brengen....
Of gewoon zoals het is: Jeeezus, wat zing jij vals!
Dan fake je toch dat het haar gezang is wat je uit je concentratie haalt?

Gewoon zeggen dat als je de liedjes kent, je er geen last van hebt, totdat iemand die met zn eigen stem lekker gaat lopen aanvullen..
laten inschrijven voor Idols, dan hoort ze het eens van een ander.
Overigens, ik zing niet 'vals', ik zing best leuk, en dan nog zou het zwaar irritant zijn als ik mee ging zingen. Ook als Celine Dion mee zat te hummen, zou het irritant zijn. Snappie?
Kom je hier je hart luchten!

Kleine en grote irritaties uit het dagelijks leven
Gewoon lachen erom mischien gaat ze zoch wel schamen of kwel gewoon mee
en anders een heeeeel vilein sinterklaasgedicht??

(moet je nog wel bijna een jaar naar haar gezang luisteren)
Ik zou het wel gewoon zeggen.

Iets als: ' Joh, prima dat je deze zender hebt opgezet en ik vind de muziek echt leuk. Maar je zingt nou niet bepaald zuiver en dat vind ik irritant. Zou je je misschien wat in kunnen houden?'

Gewoon op een aardige manier dan wel.
Gewoon zeggen. Niet dat ze vals zingt, wel dat je het vervelend vindt dat ze de hele dag door zingt.
Een stuk tape op de mond plakken. Dan komt de boodschap wel over denk ik.
Pfoe... Lastig als je niet tegen kritiek kunt...

Net voorzichtig, doch vriendelijk gevraagd of ze wat minder mee zou willen zingen: Zou je alsjeblieft wat minder met de radio mee willen zingen, want ik kan me daardoor niet concentreren...

Ik geloof dat het hele kantoor nu op de hoogte is van het feit dat ik (blijkbaar) een onbehoorlijke vraag heb gesteld... Ze werd me toch een partij kwaad! Pfff....

Denk dat ik morgen maar oordopjes mee ga nemen, of een baksteen, om de radio te vernielen...
Maakte ze echt zo'n heisa om je vraag?

Leuke collega
Bazinga!
Yep... Ze is sowieso niet zo goed met kritiek... Heb al wel eerder wat akkefietjes met haar gehad, maar nooit zo explosief als nu...
Vinden je andere collega's het ook zo irritant?
Ipod op je knar en nog harder mee gaan brullen me je eigen muziek. Wie weet volgen je andere collega's je voorbeeld, dat wordt pas gezellig!!
@Flugel1979

Wat een klein kind zeg. Zit je samen met haar op kantoor? Zo ja, radio per direct afschaffen. Zo niet, doe dan je deur dicht. Dat doe ik ook wanneer een van mijn collega zo nodig zijn zangkwaliteiten (ahum) moet laten horen.
quote:Flugel1979 schreef op 01 maart 2011 @ 15:26:

Pfoe... Lastig als je niet tegen kritiek kunt...

Net voorzichtig, doch vriendelijk gevraagd of ze wat minder mee zou willen zingen: Zou je alsjeblieft wat minder met de radio mee willen zingen, want ik kan me daardoor niet concentreren...

Ik geloof dat het hele kantoor nu op de hoogte is van het feit dat ik (blijkbaar) een onbehoorlijke vraag heb gesteld... Ze werd me toch een partij kwaad! Pfff....

Denk dat ik morgen maar oordopjes mee ga nemen, of een baksteen, om de radio te vernielen...Nee yo met oordopjes ga je de passieve agressie in. Morgen nog een keer benoemen, niet voorzichtig, dat het zingen je afleidt bij je werk. Over vals of niet vals zou ik helemaal niet beginnen trouwens.
Het probleem is dat we in totaal met 4 personen zijn, en ik deel met haar de kamer waar we zitten. In de andere kamer zitten de baas (die er vandaag overigens niet is) en zijn secretaresse. Zij hebben er dus geen last van, horen het niet...

Ik zal het morgen nog eens voorzichtig vragen (en nee, ik meld haar niet dat ze vals zingt) of ze wil stoppen met zingen omdat ik me niet kan concentreren... T zal mij benieuwen...
Oh, hahahaha! Het is morgen woensdag, ik ben morgen vrij....

Wat een rust....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven