Vervelende startpagina

02-03-2011 12:17 6 berichten
Een paar dagen geleden is zonder dat het de bedoeling was start.facemoods.com mijn startpagina geworden.

En nu krijg ik m niet meer weg. Uiteraard heb ik via Extra->Opties etc geprobeerd de startpagina anders instellen, diverse andere sites geprobeerd. Maar wat ik ook doe... die facemoods blijft staan.

Heeft iemand dit ook gehad? En liever, hoe krijg ik m weg?
Alle reacties Link kopieren
Heb je hier wat aan? 't Is wel in het Engels.
Je hebt bij internetopties al gekeken, begrijp ik. Mss helpt het om (als je dat niet al gedaan hebt):

- Je internetbrowser te herstarten en te kijken of hij de gewijzigde instellingen heeft meegenomen desnoods compu herstarten (waarom dat soms werkt weet ik ook niet maar soms helpt het).

- Eerst voor een blanco startpagina te kiezen of een van de andere opties (huidige pagina als startpagina kiest).

- Je kan je virusprogramma een check laten doen of Ad Aware (van Lavasoft) installeren en draaien om te zien of er spyware is geinstalleerd

- Je kan proberen cookies etc. te verwijderen

Meer weet ik nu even niet....
Niet direct een oplossing, maar zelfde probleem alleen dan search.qu en enórm hardnekkig, mozilla loopt erdoor vast, kan soms geen afbeeldingen opslaan etc etc. dus ik lees mee voor tips!
Ik heb even gegoogled en het zou ook malware kunnen zijn, je zou je computer daarop kunnen checken. Ik heb nu dus ontdekt dat bij mij "Clickpotato" de boosdoener is. Heb ik per ongeluk geïnstalleerd in de veronderstelling dat het een codec voor het kijken van films was en verklaart ook mijn andere problemen met mijn laptop.
Bedankt voor de reacties.

Ik heb het inmiddels verholpen (sorry als iemand voor niks gereageerd heeft )

Ik heb via configuratiescherm bij programma's gekeken en daaruit bleek dat facemoods een programmaatje is dat zichzelf geïnstalleerd had. Ik heb t verwijderd en nu heb ik er zo te zien geen last meer van.

Zelfde wat jij zegt denk ik, Eefje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven