Wat te doen?

27-02-2011 18:59 210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon nu sinds 3 maanden in een flat en ik ben een erg, erg leuke buurvrouw tegengekomen. Ze is iets ouder, 26, we hebben kort gepraat en ik zei dat ze het maar moest laten weten als ze behoefte heeft aan een drankje.

Maar, niks meer gehoord nu een maand of iets dergelijks, ze is vaak van huis. Ik heb wel eens aangebeld maar ze is dus vaak weg.

Is het een idee om een briefje in de bus te doen of ze nog wilt?
Ik begrijp de sceptici eigenlijk wel van Jenny, als het iets wordt en daarna niet, heb je toch een probleem.
quote:Spoken schreef op 02 maart 2011 @ 20:46:

[...]

Nou nee ik heb al een relatie.

Ik heb gewoon mijn bedenkingen dat is alles.
Al die mensen die nu reageren van het is zo leuk.Let op mijn woorden.dit wordt niks !
quote:jennygirl schreef op 02 maart 2011 @ 20:53:

Al die mensen die nu reageren van het is zo leuk.Let op mijn woorden.dit wordt niks !Nou ja, steun jou niet zozeer, hoop dat het leuk is, en blijft.
quote:campari schreef op 02 maart 2011 @ 20:49:

Ik begrijp de sceptici eigenlijk wel van Jenny, als het iets wordt en daarna niet, heb je toch een probleem.

Precies je kunt beter niets ondernemen en zuur in je eigen huisje zitten afwachten of er misschien nog iets op tv komt ofzo. Krijg je ook geen problemen van.

Wat ik net al zei: ik heb liever spijt van dingen die ik deed, dan van de dingen die ik niet heb gedaan. Pimz ook en dat waardeer ik in mensen.
Hoe kan jij nou bepalen of het niks wordt? Misschien krijgen ze geen relatie ofzo, maar worden ze gewoon goede vrienden/buren? Ze leren elkaar nu toch juist net kennen.
quote:jennygirl schreef op 02 maart 2011 @ 20:53:

Al die mensen die nu reageren van het is zo leuk.Let op mijn woorden.dit wordt niks !Wat wil je zeggen met deze post? Dat je een glazen bol hebt? Of projecteer jij het een beetje te veel op jezelf. Voor jou zou het inderdaad niks geworden zijn. Jij houdt niet van dit soort opdringerigheid. Prima, maar gelukkig is niet iedereen zo.
Nogmaals ik heb een relatie.Dus nee ik hoef niks met mijn buurman.

Ik zeg er maar beter niks over dit.We wachten het wel af.
Nou ben ik benieuwd!
Ik ben in extase! Net terug.Ik belde aan, ze deed open en we liepen naar de woonkamer. We hebben wat wijn gedronken en gepraat.

Ze vond het nogal apart dat ik een briefje in de bus deed maar ze vond het toch wel leuk. We hebben gepraat over haar reizen, studie, over die van mij.

Ze kwam steeds dichter bij me zitten en ik dichter bij haar. Voordat ik het wist zaten we tegen elkaar aan op de bank en ging het niet meer om praten maar om het gevoel. We draaide ons hoofd naar elkaar toe en we zoende. Hmm, heerlijk!

We zijn iets verder gegaan dat dan eigenlijk, maar kan ik dat zo wel zeggen hier?

Ze moet morgen vroeg op, vandaar dat ik hier vroeg reageer, maar verdomme, wat een vrouw!

@jennygirl ik spreek je op 2 april
Oh wat leuk!
Lieve Pim, je kunt hier altijd ALLES vertellen. Wat leuk!
-
@Toffifee: poging 2 Ik heb je net gehyved, wil je even kijken?
The time is now
Ok ok, het is net alsof ik dit tegen vriendinnen van mij vertel.

We waren aan het zoenen, heerlijk. Vervolgens lagen we op de bank, tegen elkaar aan, pakte elkaar stevig vast. Ze fluisterde, kunnen we dit voortzetten in de slaapkamer? (oeh, net als in de film)

Ik begon wat onzeker te worden maar we liepen richting de slaapkamer. We waren beide wat onwennig. Ik nam het initiatief door het bed in te duiken met de woorden, hmm, lekker zacht.

Ze kwam zonder iets te zeggen bij me liggen en hetgeen wat op de bank gebeurde ging verder. Naja, we hebben heerlijk gevreeën. Echt heel fijn, geen lust, gewoon affectie.

Ze schrok een beetje van de tijd omdat ze op tijd op moet staan morgen. Ik heb haar nog even gezoend en gevraagd wanneer ik haar weer zou zien. Morgen was het antwoord.

Ik zit helemaal te glimlachen hier wauw. Ik weet niet waarom ik dit vertel.
*smelt*
Wat eten we vanavond?
quote:Banba schreef op 02 maart 2011 @ 22:08:

@Toffifee: poging 2 Ik heb je net gehyved, wil je even kijken?Gezien! Ik heb je teruggehyved? (is dit een woord?)
Ik ben verliefd
Ik word helemaal blij van dit topic!

Leuk voor je Pim!
Ik zou nog even wachten met het haar vertellen. Je zou mij de stuipen op het lijf jagen na één avondje samen. Ik had altijd even tijd nodig om te wennen zeg maar. Aan elkaar, aan de gevoelens.
quote:toffifee schreef op 02 maart 2011 @ 22:34:

Ik zou nog even wachten met het haar vertellen. Je zou mij de stuipen op het lijf jagen na één avondje samen. Ik had altijd even tijd nodig om te wennen zeg maar. Aan elkaar, aan de gevoelens.

Dat weet ik wel.

Hm, m'n maanvissen hebben hun eitjes opgegeten, dat gebeurt vaak bij nieuwe koppels. Laat het geen graadmeter zijn.

Maar echt, argh! Hmmmmm, wat een fijn gevoel!
Nou ja zeg...wat een leuk topic!

Net mijn belastingaangifte zitten doen en daar word ik altijd een beetje nukkig van (ben niet zo van de cijfertjes)

Maar net in 1 ruk dit topic uitgelezen en nu met een grote glimlach op de bank!

YOU GO BOY!!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 02 maart 2011 @ 22:39:

Nou ja zeg...wat een leuk topic!

Net mijn belastingaangifte zitten doen en daar word ik altijd een beetje nukkig van (ben niet zo van de cijfertjes)

Maar net in 1 ruk dit topic uitgelezen en nu met een grote glimlach op de bank!

YOU GO BOY!!!!

Gedeeld geluk is? bedankt!

Nu mezelf inhouden om niet terug te gaan.

High on love.
Nee niet terug gaan gek!!!

nog maar een paar uurtjes en dan zie je haar weer!

Even met beide beentjes op de grond blijven hoor.

Rustig aan hoor....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 02 maart 2011 @ 22:44:

Nee niet terug gaan gek!!!

nog maar een paar uurtjes en dan zie je haar weer!

Even met beide beentjes op de grond blijven hoor.

Rustig aan hoor....

Eens!!!!

Maar wat heerlijk! Geniet ervan, en hou je ons op de hoogte? Een smeuiig liefdesverhaal doet het altijd erg goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven