Het theehuis
dinsdag 1 januari 2008 om 22:59
Zo, ben helemaal uitgenieuwjaard. Laat het gewone leven maar beginnen. (Zit alleen nog wel met 2 kerstbomen in huis die pas weg kunnen als Lunaman vrij is, dus zaterdag. Nadeel van echte bomen in je hut, onhandig opruimen.)
Vish, heb je de plee nog nodig?
Pep, lig je al in je nest?
Inad, virtueel gezopen. Kan ook lekker zijn. Hoest met Chica?
Kess, ben je ook aan de drank vandaag. Mens, wat een typfouten zeg.
Eow, eerste echte uitje met Juno geslaagd. Hoe bevalt het nu zo met 2 kinderen? En hoe vindt Juna het? (Heb je vast wel al verteld,maar schrijf het nog maar eens voor deze zeef. )
Star, haai!
Dier, wo bist du?
Vish, heb je de plee nog nodig?
Pep, lig je al in je nest?
Inad, virtueel gezopen. Kan ook lekker zijn. Hoest met Chica?
Kess, ben je ook aan de drank vandaag. Mens, wat een typfouten zeg.
Eow, eerste echte uitje met Juno geslaagd. Hoe bevalt het nu zo met 2 kinderen? En hoe vindt Juna het? (Heb je vast wel al verteld,maar schrijf het nog maar eens voor deze zeef. )
Star, haai!
Dier, wo bist du?
dinsdag 1 januari 2008 om 23:59
Luna, haai, hoest met Ben?? Hier staat de boom ook nog, omdat ik nog geen onderdak gevonden heb Ik denk nu aan ilegaal planten Of, toch maar op het balkon en dan volgend jaar weer gebruiken als ie dan nog te verslepen is. Waarom kan ik em niet gewoon weggooien?
Chica net weer hele nare hoestbui, ze werd er wakker van en moest zo huilen. Lekker geknuffeld, ze kroop bijna in me zo stevig knuffelde ze me. En in slaap gevallen met haar armpjes om me heen, moest nog aan Kess en Vito denken
Baal nu dat morgen werk weer begint. Zou bijna thuisblijven voor Chica, maar ze was overdag wel vrolijk en heeft geen koorts en ik ben de hele week voor Kerst al met haar thuis gebleven. Plus moet loonsverhoging en contract nog regelen. Morgen gesprek over.
Truste allemaal
Oja, Star, wat ben jij een sjurlockert, geweldig
Chica net weer hele nare hoestbui, ze werd er wakker van en moest zo huilen. Lekker geknuffeld, ze kroop bijna in me zo stevig knuffelde ze me. En in slaap gevallen met haar armpjes om me heen, moest nog aan Kess en Vito denken
Baal nu dat morgen werk weer begint. Zou bijna thuisblijven voor Chica, maar ze was overdag wel vrolijk en heeft geen koorts en ik ben de hele week voor Kerst al met haar thuis gebleven. Plus moet loonsverhoging en contract nog regelen. Morgen gesprek over.
Truste allemaal
Oja, Star, wat ben jij een sjurlockert, geweldig
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

woensdag 2 januari 2008 om 09:11
quote:Inad schreef op 01 januari 2008 @ 21:32:
[...]
Ik clusterpost
Vish, ja das vast Kinderbijslag dan ipv Opvangtoeslag.
Kinderbijslag blijft toch gewoon per kwartaal? En er staat dus in de omschrijving Kinderopvangtoeslag maand januari.
Ik ga zo wel even bellen. Gedoe altijd.
[...]
Ik clusterpost
Vish, ja das vast Kinderbijslag dan ipv Opvangtoeslag.
Kinderbijslag blijft toch gewoon per kwartaal? En er staat dus in de omschrijving Kinderopvangtoeslag maand januari.
Ik ga zo wel even bellen. Gedoe altijd.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

woensdag 2 januari 2008 om 09:38