contact verbroken met ouder

05-03-2011 09:53 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een moeilijk periode achter de rug waarin ik afstand heb gedaan van mijn vader..

ik hoop hier met de tijd mijn verhaal kwijt te kunnen...

maar ik vroeg me eerst af, zijn er hier meiden die dit ook hebben..
Ik kan niet meepraten over je verhaal, maar wil je adviseren een andere naam te gebruiken. Je bent nu namelijk heel herkenbaar en makkelijk te vinden op internet. Er lezen veel mensen mee op het Viva-forum en niet iedereen heeft goede bedoelingen.

Ik wens je verder veel sterkte.
Dat is volgens mij al eerder tegen haar gezegd...
Ja, ik ben hier al eens meer op aangesproken,

maar het maakt me niet zoveel uit..
Ow dat wist ik niet. Nou ja dan hoop ik dat je je bewust bent van de risico's.

Nogmaals sterkte.
Misschien maakt het je nu niet zoveel uit, maar over een paar jaar wel. Dan staat het nog wel steeds op het internet.
Zou je niet eerst je eigen verhaal doen, voor je verwacht van anderen dat ze hun hele hebben en houwen hier op tafel gooien?
668, the neighbour of the Beast
nou Marels,

dat vind ik dus een beetje eng..

ik praat niet zomaar over mijn gevoelens..

ik hoopte juist dat jullie me een beetje op weg konden helpen...
Ik heb ook geen contact meer met mijn vader. Nu zo'n 9 jaar. En dat bevalt prima.
Ik zie/spreek mijn vader ook al 10 jaar niet meer.

Had het er heel moeilijk mee aan het begin, maar nu voel ik niks meer voor hem. Alles went..
Ja ervaring mee en bevalt goed.

Kun je iets meer vertellen over jezelf voor je van anderen de persoonlijke ervaringen wilt horen?
Computer says nooooo
Hier ook. Soms is het beter om los te laten dan altijd geconfronteerd te worden met iets dat je eigenlijk niet wilt.

Hier zo'n 6 jaar geen contact en ook geen gevoelens (niet negatief of positief). Prima zo.
nellebelletje wijzigde dit bericht op 05-03-2011 11:10
Reden: typefoutje, staat zo slordig
% gewijzigd
nou dat van mij is nu een jaar ongeveer..

dus nog best wel vers en moeilijk..

ik zit dus nog echt in de periode van de eerste kerst zonder.. eerste verjaardag zonder.. en dat soort dingen..

Maar het begon naar de scheiding van mijn ouders.. toen heeft hij mij volledig laten vallen..
Als je bewust het kontact heb verbroken met je vader zal het niet voor niets zijn.

Ik hoop dat je meer rust vind.

Blijf bij je gevoel.
ik weet het..

het was mijn keuze maar het was overduidelijk dat hij mij niet meer wou en daar vind ik niet echt rust in
Ik heb zo goed als het contact verbroken met mijn moeder en mijn twee zusjes en het heeft me heel veel rust gegeven.
Ik begrijp dat het niet makkelijk is, heb er zelf ook veel pijn van gehad. Mijn pa wilde mij ook niet meer. Nu wel, heel graag zelfs.

Maar nu hoef ik hem niet meer. Nooit meer. Geef jezelf tijd, Annabel. En voor je het weet denk je niet meer aan hem..

Sterkte hiermee!
*zucht..*
Tja Annabel, de tijd heelt alle wonden, zeggen ze. Ik weet niet of dat zo is. Maar ik weet wel dat sommige wonden kunnen genezen maar gewoon erg veel tijd nodig hebben. Kennelijk is dat bij jou ook zo.

Het is niet niks als je pa je laat barsten. Je vader of moeder zijn namelijk normaal gesproken wel de laatsten op de hele wereld die dat zouden doen.

Helaas zijn niet alle ouders zo en dat is dan een hard gelag voor een kind.

Richt je op degenen die er WEL voor je zijn. Anders ga je dadelijk nog denken dat je niet de moeite waard bent en dat is onnodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven