Carnaval....

04-03-2011 11:10 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat er carnavallen dit jaar?! En als wat ga je verkleed?

Ik ga morgen de optocht kijken in het lampengat :-D

Verkleed als bloemetje.
Life is a fairytale told by an idiot
Maastricht zegt ze toch?
Morgen naar de optocht kijken bij mijn zoon in Tullepetaonestad.

Vroeger hebben we trouwens bij kenissen in Maastricht carnaval gevierd,het is er inderdaad anders maar ontzettend leuk!

Ik heb het er onwijs leuk naar mijn zin gehad en nee ik ben drinker dus zelfs als nuchter mens leuk om mee te maken.
Ik ben drie dagen in Breda en Prinsenbeek, elk jaar gezellig!

ik word via hyves en facebook al een paar weken platgegooid met dit liedje en ik moet zeggen.. hij is leuk!:) Blijft nogal in je hoofd hangen en voor de komende dagen is ie perfect haha! ik neem aan dat jullie 'm ook al gehoord hebben?

http://www.youtube.com/watch?v=PsjGdNqrG40

Dit mag de kraker van dit jaar wel worden, wat mij betreft.

Zin zin zin!
Maastricht bedoel ik inderdaad.
Ik ben één keer gaan carnavallen en was om 23.00 uur al thuis.

Terwijl ik normaal meestal het licht overal uit doe.
Was wel in Den Haag, dus misschien ligt het daar aan.....
Zit in Rio de Janeiro - stad staat compleet op z'n kop. En ik zit thuis. Samen met m'n baby
quote:_69_ schreef op 04 maart 2011 @ 20:30:

carnaval is een feest van verbroedering; dus je mag ook komen ronniemi'tchel De vierdaagse is ook een feest der verbroedering en een heel stuk gezelliger.
quote:_69_ schreef op 04 maart 2011 @ 20:28:

[...]

Jemig zeg, wat loop jij af te geven op carnaval. Beetje behoorlijk buiten proporties. Dat je t niet leuk vindt okee, dat kan. Maar om iedereen aso te noemen en ouders die hun kinderen uit t oog verliezen en ga zo maar door gaat echt nérgens over!

ik ga morgen lekker een biertje pakken en lol maken ipv hier te zitten zuurpruimen, alaaf! Zuurpruimerij?, als de kinderbescherming hier zou rondlopen tijdens carnaval,zouden ze zo goed als alle kinderen het huis uit plaatsen, maar praat jij het maar goed als jij je daar beter bij voelt.
Carnaval is stom. Ik vind het echt het meest infantiele feest dat er is. Volwassen mensen, die verkleed door de straat lopen en keihard: Alaaaaaaaaaaaafffff roepen..
Correctie: het Nederlandse carnaval is stom Het lijkt me dan wel weer leuk om op gepassioneerde Braziliaanse muziek en met een verentooi door de straten van Rio de Janeiro te dansen.
quote:ronniemitchel schreef op 05 maart 2011 @ 12:30:

[...]

Zuurpruimerij?, als de kinderbescherming hier zou rondlopen tijdens carnaval,zouden ze zo goed als alle kinderen het huis uit plaatsen, maar praat jij het maar goed als jij je daar beter bij voelt.

Haha, inderdaad zuurpruimerij. Je gaat een beetje off topic Ronnie. Maar geef jij je maar af op carnaval als jij je daar beter bij voelt. Ik heb gisteren een hele gezellige carnaval gehad. Zowel jong en oud liep er rond. En ook ik heb mijn leukste jeugdherinneringen aan carnaval met mijn ouders.

Ik weet niet waar jij woont maar hier geen aso gedrag. Dat gezeik altijd over carnaval.
quote:ronniemitchel schreef op 05 maart 2011 @ 12:28:

[...]

De vierdaagse is ook een feest der verbroedering en een heel stuk gezelliger.En bij de vierdaagse zit iedereen aan de spa blauw met hun kinderen ondergebracht bij opa en oma.
quote:mocy schreef op 05 maart 2011 @ 01:33:

Was wel in Den Haag, dus misschien ligt het daar aan.....Wat is er joh!
Met stijgende ergernis heb ik de bijlage bij de Viva gelezen die vanmorgen in de winkel lag, die gaat over carnaval.

Wat ontzettend jammer dat de carnavalsverhalen die erin staan alleen maar de vooroordeelbevestigende zijn. Ik vier ook carnaval, al heel lang en niet onder de rivieren en ik voel mij onvriendelijk aangesproken door de bijlage. In mijn dorp is carnaval een echt dorpsfeest waar het heel erg gezellig is. En nee, ik ben nooit vreemdgegaan tijdens carnaval, en ook geen soa opgelopen of een kind verwekt gekregen om die reden of met een vrouw gezoend (deze verhalen staan in de Viva). Daar gaat bij ons carnaval helemaal niet om. Het is hier meer een combi tussen Koninginnedag en aprés ski en het heeft niets te maken met het beeld wat in de Viva geschetst wordt.
anoniem_18629 wijzigde dit bericht op 10-03-2011 17:33
Reden: tikfout
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven