mail-vriendin

07-03-2011 11:05 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
44 jarige vrouw zoekt leuke mailvriendin om leuke en minder leuke dingen mee te delen.

Ben nieuwsgierig naar jou..
Geen behoefte, ik ben niet leuk en het 'ben nieuwsgierig naar jou...' nodigt ook niet echt uit.

Maar omdat ik in een goede bui ben: vertel wat meer over jezelf en je interesses, dan heb je grotere kans dat er wellicht iemand met je wil mailen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Goh, gezellig hier!!
quote:Ferny schreef op 07 maart 2011 @ 11:58:

Goh, gezellig hier!!

Ja he?

Ik denk dan ook dat je heel snel hier een mailvriendin zult vinden hoor.
Dat denk ik ook, zal even een berg over moeten maar dan heb je ook wat!
Himalaya... kkssssttt!!
Weet je, wat jij schrijft is erg algemeen. Als je nu iets over jezelf vertelt bijv., dan kan diegene die met jou wil mailen daarop inhaken.

Maar zomaar mailen met iemand die zo weinig vertelt, doen niet veel mensen...tenzij ze niets te doen hebben misschien!

Maar volgens mij heb je je hiervoor speciaal aangemeld, dus als je echt graag een mailvriendin wil, zul je eerst zelf (nadat je de berg over bent) over de brug moeten komen...
quote:liesse schreef op 07 maart 2011 @ 14:07:

Himalaya... kkssssttt!! W'rom?
Heb me al ruim twee jaar geleden aangemeld. Ben een tijdje niet op de site geweest en aangezien het me leuk lijkt om met iemand te mailen een berichtje geplaatst.

Kan me inderdaad we voorstellen dat het te algemeen is wat ik heb neergezet.

Wat meer over mezelf, ben een rustig type, lees graag, (thrillers, romans.) Ben graag in de natuur, af en toe bioscoop,spiritualiteit maar wel met beide benen op de grond. heb een relatie en een kind, ik werk en ben benieuwd hoe andere vrouwen in het leven staan. Wat zijn je dromen, je angsten, wat vind jij belangrijk, wat maakt jou gelukkig?

Iemand dus die het leuk vindt om dingen te delen, boeken die je hebt gelezen, films die je hebt gezien, delen van dingen die je raken..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven