***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Rufus, geweldige naam!!!
Robbie ligt nu al 3 kwartier met één speeltje te spelen. Ongelovelijk, wat een geduld heeft die jongen! Het is een speeltje van 2 dunne lagen plastic, met 4 verschillende draaidingetjes ertussen. Hij zit dus de hele tijd aan die dingen te draaien, met duim, wijsvinger en middelvinger. Heel precies, heel rustig, op zijn rug. Dan geeft hij er een zwieper aan met zijn wijsvinger en kijkt hoe dat dingetje dan snel ronddraait. En dan de volgende zwieper. Ik sta versteld van zijn concentratievermogen!
Rufus vind ik dus trouwens echt een hondennaam!
Wat schattig dat hij zo lief aan het spelen is! Relaxed ook voor mama.

Die associatie had ik eerst ook! Vriendje van Lars heet namelijk zo, maar ik ging de naam steeds leuker vinden, en nu vind ik hem echt geweldig! Hij stond zelfs op de lijst voor Morris, maar we vonden het voor een Nederlands kind toch niet zo leuk als voor een Engels kind (jochie is Engels).
ach arme ruubje....en je kan niet gericht wat doen hè? lastig! iig genoeg laten drinken!

Xaloy ik dacht eerst Rufus wat leuk! En toen kwam jij met de hondennaam en nu vind ik dat ook! Zo grappig hoe je voorstelling door een associatie kan vertroebelen....

Als ik mij verveel ga ik ook altijd even naar de winkel kan altijd wel iets verzinnen wat we nodig hebben balen dat ie dicht was! Zijn er verder nog leuke winkels in de buurt?

Wat betreft dat spelen grappig wat je zegt of dat vingerwerk van Robbie. Tommy is de laatste tijd ook veel precieser aan het spelen. Ik merk het aan zijn activity center...Eerder ramde hij alleen op de grote knoppen, en nu begint ie met zijn vingertjes klepjes om te klikken. Ze maken echt even een nieuwe fase door lijkt het wel!

Oja, en dat Tommy nog steeds zo vreselijk actief is op 1endezelfde activity center verbaast mij ook dagelijks...

Fachat Luca vind ik ook leuk!

Ben ook blij dat jullie Bjorn,Boris,enFilip bijna allemaal leuk vinden...altijd leuk om te horen!

PHilip doet mij weer teveel denken aan Philips!

We zitten aardig op 1lijn hier volgens mij...

Witch nog geen nieuws?
Heb nieuws, zaak is nog altijd niet uitgesproken, waarschijnlijk zal een uitspraak volgen op het einde van de maand. De procureur is er niet voor Xander alleen bij mijn ouders te laten achterlaten. Wschlk als ze omgangsrecht zouden krijgen , zou dit zijn in een centrum voor algemeen welzijn. Waar ik ook niet voor ben, want stel dat ik zou werken en mijn vriend werkt ook wanneer moeten we dat dan regelen.
aaaaaahhhhhgggg, volgens mij heeft Kaj vanmorgen een kopje suiker gegeten, hij is wel zo ontzettend aan het stuiteren. ik word er echt helemaal gek van... en nu is zijn vriendje er ook en wordt dat vriendje ook helemaal aangestoken door Kaj.... aaaaaaahhhggg! Wil iemand ruilen...alstjeblieft???

ik vind Rufus ook een hondennaam!

Tjee, Witchke, weer wachten dus....

Filip vind ik trouwens wel leuker dan Phillip!
Zo even de jongens naar buiten gestuurd, wij hebben buiten een serre en daar staa Kaj's racebaan opgebouwd en zijn sjoelbak, kunnen ze daar even spelen.. even rust hier binnen...
Vandaag heerlijk 2 uurtjes eerder naar huis omdat het zo belachelijk rustig is op mijn werk dat ik van narigheid 2 kerstbomen heb afgetuigd en opgeruimd (en dat stelde ik nog zelf voor)

Helaas heb ik niet zo heel veel dagen over dus ik moet een beetje oppassen.

Spitsmuis ik vond het ook wel een hele goeie die voorspellingen van jou! Ik hoop echt dat ze uitkomen

Witchke nog steeds geen duidelijke uitspraak dus, het blijft spannend..

Icke beterschap voor Ruben. Het is zo zielig zo'n ziek kindje, ik hoop dat hij snel weer opknapt.

Ik ben eerlijk gezegd wel blij dat mijn moeder op Kieran past. Hij is nog geen een keer echt ziek geweest (even afkloppen).

En ik hoor zo vaak dat kindjes op een KDV om de haverklap ziek, zwak of misselijk zijn. Is natuurlijk wel goed om hun weerstand op te bouwen, maar ik vind het wel prettig dat Kieran het dan maar wat rustiger opbouwt.

Mijn vriend is nog steeds niet van plan om naar NL te komen. Maar daar hoop ik al geeneens meer op.

Ik vind het best zo. Mijn vriend ziet Kieran nu ongeveer 1x in de 2 weken. En af en toe gaan we naar hem toe.

Voor mij is mijn relatie wel gedaan.

Framboos ik ben heel benieuwd wat het gaat worden en welke naam jullie kiezen. Je wilt zeker weer niet weten wat het wordt van tevoren?

Ik denk dat ik me bij een eventuele tweede weer niet zou kunnen beheersen, ik ben gewoon te nieuwschierig .

Met een jongens naam kan ik je niet echt van dienst zijn, ik was zelf al blij dat we een jongensnaam hadden, en dat vind ik nog steeds de enige leuke

Lara jij bent al weg, maar in ieder geval nog veel plezier!

Xaloy wat heerlijk dat Robbie zo lang zoet kan zijn met 1 speeltje. Lief gezicht is dat altijd als ze zo geconcentreerd met die kleine garnalenvingertjes bezig zijn.

Kieran pakt een boekje al echt als een boekje vast, ook vaak met foldertjes. Dan lijkt het net of hij het echt aan het lezen is.
Poez : dat is wel een voordeel dat je moeder op Kieran past, idd er zijn sneller ziektes als kindjes naar een kdv gaan. Xje is hier ook wel vaak ziek hoor, maar het gaat gelukkg meestal snel over.
Poez, Steijn en Hugo doen dat ook! Hugo heeft sowieso een heel goede fijne motoriek. Steijn speelt weer aandachtiger met zijn speeltjes (Hugo is meer "all over the place) en zo lijken ze dus helemaal niet op elkaar! (ben ik erg blij mee)

Bedoel je met "de relatie is gedaan" dat je relatie over is? Lijkt me moeilijk, vooral omdat jullie samen een kindje hebben en hij niet echt om de hoek woont. Lieve Poez, ik ben zo blij dat je weer post! Ik vond het altijd zo gezellig met je en heb je echt gemist de afgelopen tijd!

Witch, he bah! Nog een aantal weken wachten! Ben je niet op van de zenuwen? Ik weet niet hoe het zit in Belgie, maar is het zo dat de procureur de eis stelt, net als de officier van justitie in Nederland? Ik wist trouwens niet dat grootouders omgangsrecht mogen eisen! Het lijk me sowieso bizar om tegen je eigen ouders in een rechtzaak verwikkeld te zijn...

Xaal, ik was het nog vergeten te vragen, maar woon je toevallig een beetje in de buurt van Grindelwald? Wij gaan daar eind van de maand naar toe met de jongens en het lijkt me gezellig om wat af te spreken als het niet te ver voor je is! (ik heb niet echt de kaart van Zwitserland in mijn hoofd zitten) Weet je ook of het in de buurt is van Swis?
Icke, beterschap voor Ruben! Ik hoop dat hij niet 'raar'gaat doen hoor, die koorts moet gewoon weer zakken en dan is Ruben weer zijn vrolijke (z)elfje!

Grappig die namen die jullie bedenken, Flip & Boris zijn namen van mijn katten! Helaas is Flip degene die een paar maanden geleden in de auto vastzat en overleden is. Ik heb ook een poes en haar naam is Leyla en ik had ook een andere kater waarvan we eerst dachten dat het een poes was (broertje van Boris) en die heette Lola.

Ik had Jip ook op mijn lijstjes staan voor een jongen, maar kan ook voor een meisje. Ik vind Puk ook heel leuk voor een meisje. Af en toe kijk ik op het namentopic om inspiratie op te doen, vind ik wel leuk. Ik ben blij dat ik nog niet zwanger ben, want dan begint dat gezoek naar die namen weer, aangezien lief en ik totaal niet dezelfde smaak hebben is het heel moeilijk.
Zo was ik dus gewoon vergeten de laatste pagina te lezen!

Poez, ik ben ook blij dat je hier weer post, hoop dat je nu wat vaker tijd hebt. Jammer dat je relatie over is, jullie hebben toch zo'n mooi kindje samen, maar ik kan me voorstellen dat zo'n lange-afstandrelatie moeilijk is, zeker als je samen een kindje hebt. Fijn dat je moeder oppast, mijn moeder gaat binnenkort ook op de donderdagen oppassen, tot eind maart 1 x per 2 weken en daarna iedere donderdag tot het kdv weer plaats heeft op donderdag. Ik ben benieuwd hoe ze het vindt. (en wij ook natuurlijk) Ik vind het ziek zijn van Zahra tot nu toe best meevallen, ze is pas 1 x echt ziek geweest met koorts en verder een paar verkoudheidjes maar dat is normaal. Ik las laatst ergens dat je kind in het eerste jaar tot 18 x ziek / verkouden kan zijn.

Witch, wat balen dat er nog geen uitspraak is, maar het is toch wel positief dat de procureur je ouders niet alleen met X wilde laten toch?

Xaloy, schattig is dat hè als ze zo geconcentreerd aan het spelen zijn. Zahra heeft van die labeldoekjes en zit daar ook heel vaak aan te friemelen,als ze moe is geef ik haar haar doekje en dan valt ze vanzelf in slaap. (in bed of in de wagen)
Grindelwald is voor mij ongeveer een uur en een kwartier rijden Muis. Swissie kan daar nog een uur bij op tellen. Wanneer ben je daar precies en heb je een kamer over? Grindelwald is leuk!
muis ben je nu al eens bij de huisartsenpost op tv geweest? nee hè? komt zo weer...
hohoi.... heb de balen in over mijn sollicitatiegesprek. Ik heb het met veel moeite en leugentjes tussen mijn werkafspraken kunnen plannen. Hebben ze het verdorie ineens een uur vervroegd. Hierdoor kan ik ineens net niks meer helemaal doen. Loop nu te twijfelen of ik niet gewoon een dag vrij zal nemen en de boel de boel ga laten.

Overigens was de reden van het vervroegen dat er een aantal sollicitanten af hebben gezegd. een rekensommetje leerde mij dat ze nu nog maximaal 4 kandidaten hebben. Dat is dan wel weer mooi....

Even ego dus.... ben een beetje moe... morgen vrij dus dan meer!
Komt goed Dropneus, zeker als er mensen hebben afgezegd! Neem lekker een dag vrij (van je werk bedoel je neem ik aan?), anders wordt het zo'n gestress. En nu lekker uitrusten!

Framboos, ook leuk: Collin/Colin, Linus (heeel schattig, stond hoog bij mij, vriend dacht aan computerbesturingssysteem), Pjotr.
Hey meiden, even heel kort hoor;

Daan heeft buikgriep en is erg zielig, al 3 dagen aan het overgeven en heeft sinds vandaag ook diarree.

Wij zijn druk aan het inpakken, want we gaan zaterdag verhuizen. Ik ben denk ik even een paar dagen uit de lucht. Het hele verhaal volgt nog!

Dikke kus voor jullie allemaal!
ohh lievelust dus toch buikgriep! Die arme Daan en jullie! Ik vind buikgriep echt vreselijk! Zo zielig voor je kindje dat spuugen, en lastig voor jou dat verschonen de hele tijd...Sterkte!!!

Mich kindje van mijn vriendin heet al colin..tis mij ook iets te amerikaans...
Poez vind het knap dat je de zorg van kieran helemaal alleen doet! bedoel je dat je relatie nu echt over is? (muis vroeg het ook al...) hoe voel jeje eronder?

heb je behoefte aan een nieuwe relatie?

Layla jij hebt mooie namen bedacht voor je katten! hihihi

Dropneus houdt de moet erin!
Wanneer is je gesprek dan Dropneus? Je kansen zijn nu wel een stuk vergroot! Ik zou idd ook lekker een dag vrij nemen. Dan zit je ook veel relaxter op je gesprek!

Arme Daan! Buikgriep is zo vervelend en zo zielig! Al drie dagen zeg! Hopelijk knapt hij snel weer op! Heel veel succes met de verhuizing! Jullie gaan nu toch naar het huis van je vader?

Mich, waar gaan jullie nu eigenlijk naartoe verhuizen?

Layla, Puk (maar dan Puck) was/is ook 1 van mijn favoriete meisjesnamen!
Net gezien:

Op Woensdag 16, 23 én 30 januari speelt de huisartsenpost op tv zich af in G.

Spitsmuis wordt niet als onderwerp genoemd, maar wie weet...

19.25u Ned 1.
quote:fachat schreef op 02 januari 2008 @ 22:28:

Net gezien:

Op Woensdag 16, 23 én 30 januari speelt de huisartsenpost op tv zich af in G.

Spitsmuis wordt niet als onderwerp genoemd, maar wie weet...

19.25u Ned 1.wat goed van je! Allemaal even noteren!
Thanx voor de steun..... Ik heb nu vrijdag mijn gesprek. Morgen ook al vrij, dus moet nog even nadenken hoe ik dat ga verkopen aan mijn werkgever. Of ik ga gewoon een dagje thuiswerken. Moet nog een boel informatie inwinnen over klanten (telefonisch) dus daar ben ik de rest van de vrijdag wel zoet mee (stond eigenlijk voor een weekje later gepland, maar wat maakt het uit)

Even nadenken over mijn favoriete namen:

Laura

Birgit

Bregje

Iris

Imke

Thijmen

Caspar

Stijn (ik ken ook meisjes die zo heten)

Niek

Sjoerd

Timo

Huhm, dit was ons lijstje van voor Fleur. Ik weet niet of ik alles nog steeds even leuk vind. Ik weet wel dat er echt een tweede moet komen want anders wordt Fleur een erg verwend kindje!!!! Ik heb echt marktplaats ontdekt en ben nu op zoek naar zo'n leuk houten speelkeukentje voor later. En we gaan zelf dus een echte boomhut bouwen in onze achtertuin. Ik zie haar al helemaal rondbanjeren in haar tuinbroekje met bloemetjeslaarzen :-)

Goede verhuizing Lievelust en beterschap voor Daan
Goeiemorgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven