Entertainment alle pijlers

Dr Phil

11-01-2008 12:28 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk zo af en toe naar zijn programma, verder niks op aan te merken, maar dan het eind.

Zijn vrouw?, die zit werkelijk elke show in de zaal en loopt dan met hem weg als hij de studio verlaat.

Waar slaat dat op?, of ben ik nu de enige die die wel zo raar vind, of nemen jullie allemaal je man of vrouw mee naar jullie werk?
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Hahaha ! Ja, dat moeten dan zijn oude tandjes zijn! Nou, dan vind ik die nieuwe toch wel een stuk beter hoor.

Dr. Phil is best een goeie peer natuurlijk, hij doet goede dingen voor de mensheid.
jeetje zit iemand ook te kijken?
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 07 maart 2011 @ 17:07:

jeetje zit iemand ook te kijken?Ik heb niet gekeken, maar je maakt me nu wel nieuwsgierig.
Ik vind dit filmpje zo grappig van Dr Phil.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 07 maart 2011 @ 17:07:

jeetje zit iemand ook te kijken?

Nee, want?

Ik kijk ook al een poos niet meer omdat ik de onderwerpen niet boeiend meer vind.

Was het nu wel wat?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ging het over die sex offenders?
zit het nu te kijken gaat over een man en vrouw waarvan de man nogal bazig is en de vrouw te veel drinkt. Zit er iemand anders ook te kijken?

PS: niks voor mij om niet te reageren op vragen denk dat ik dit topic vergeten was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven