Gratis hosting?

07-03-2011 17:09 11 berichten
Als ik op google zoek naar gratis hosting (+domeinnaam) krijg ik vele hits. Maar elke keer als ik op zo'n site kijk en een paar dingen aanklik, blijkt het toch geld te kosten.

Waar het om gaat?

Ik heb een site gemaakt voor een vereniging. Ik wil de site graag online zetten om te kijken of alles functioneert en zodat ook anderen de site kunnen bekijken.

Dit is echter het concept, nog niet de definitieve site. Die gaat over een aantal weken 'de lucht in' met een domeinnaam die door de vereniging al gebruikt wordt.

Ik wilde dus eigenlijk tussendoor de site ook al ergens hosten, domeinnaam doet er weinig toe (mag dus ook best van een eilandje in de zuidzee zijn).

Weet iemand of dit mogelijk is?
Alle reacties Link kopieren
Heeft niemand in je omgeving een site waar je tijdelijk even wat pagina's kunt plaatsen?

Als je er daarna toch niets meer mee doet lijkt me dat de makkelijkste en goedkoopste optie.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Voor zover ik weet kun je nog steeds een gratis .tk domein aanvragen.

Meer info op www.dot.tk

Voor wat jij wilt zou het voldoende moeten zijn, het is nl niet reclame vrij, maar om te testen maakt dat denk ik niet zoveel uit.
Kun je een op de plek waar de site nu draait een map aanmaken waarin je de site tijdelijk plaatst. Zo staat deze los van de huidige site en kun je de site meteen op de goede server testen (ook wel prettig)
1x=genoeg
Ik heb wel eens voor een schoolopdracht een website moeten maken via google...
Ik denk juist dat het geld kost omdat je ook een domeinnaam wilt.

Je hebt wel gratis hosts met gratis domeinnamen maar die eindigen nooit op bijvoorbeeld .com , .nl etc want die kosten geld (ik betaal 8 euro per jaar)

Hier heb je nog een lijstje met gratis domeinnamen: klik
De site zal uiteindelijk toch gehost moeten worden. Waarom regel je nu niet alvast alles?

Mijn zakelijke site loopt via mijndomein.nl
Elynn, alles is geregeld, er is een . nl domeinnaam. Nu draait daarop echter de oude site.

De nieuwe site bevat informatie die nog even niet algemeen bekend mag worden.

Keroppi, ik heb het verkeerd geschreven. Domeinnaam mag dus alles zijn.

Gwendolyn, bedankt voor de tk-tip.
Moonlight, waarom niet de map op de huidige server? Die is dan niet algemeen toegankelijk.
Parkeer het op de hosting die je provider biedt. Alleen jij weet daarvan de URL dus komt niemand achter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven