waterschade?
dinsdag 8 maart 2011 om 17:09
Wij hadden vanochtend een waterballet in de douche, er zat een gat in een slangetje onder de wasbak en door de grote druk die was ontstaan stond de badkamer in notime blank, met als gevolg dat het de gang in drupte en zo door het plafond heen . Gelukkig waren we er redelijk op tijd bij en volgens mij hebben we de schade wel kunnen beperken, maar mijn vraag is of je altijd duidelijk kan zien of er waterschade in/boven het plafond is? Zo op het oog is er nauwelijks iets te zien, maar wel wat bruine druppeltjes van het water wat er langs liep maar verder zie je niks. Kunnen we er zelf achterkomen of er toch iets van schade is, of moet daar echt iemand naar kijken?
dinsdag 8 maart 2011 om 17:14
dinsdag 8 maart 2011 om 17:16
Het water drupt langs de wand naar beneden, het is niet dat je hele plafond nu gevuld is met water ofzo.
Je kan nog even een nachtje wachten om te kijken hoe het er uit ziet als alles goed is opgedroogd, maar meer schade hoef je volgens mij niet te verwachten.
Een huis kan ook wel wat hebben hoor, als het om een eenmalige lekkage gaat, die meteen wordt verholpen.
Verzekering al gebeld?
Je kan nog even een nachtje wachten om te kijken hoe het er uit ziet als alles goed is opgedroogd, maar meer schade hoef je volgens mij niet te verwachten.
Een huis kan ook wel wat hebben hoor, als het om een eenmalige lekkage gaat, die meteen wordt verholpen.
Verzekering al gebeld?
dinsdag 8 maart 2011 om 17:47