hulp bij downloaden/uploaden
woensdag 9 maart 2011 om 11:40
Ik ben met Vuze series aan het downloaden. Dat gaat prima! Alleen het uploaden duurt inmiddels dagen en dagen... en ik snap er niets meer van! De eerste paar keer ging het vrij rap (uurtje ofzo) maar nu staat bij seeders; 0 of 3200 (of dergelijk hoog getal.) en ben ik al een week bezig met één aflevering.
Ik doe iets verkeerd maar heb geen idee wat... Is er iemand die me dit , simpel, kan uitleggen??
Ik doe iets verkeerd maar heb geen idee wat... Is er iemand die me dit , simpel, kan uitleggen??
woensdag 9 maart 2011 om 11:47
Hoe hoger het getal bij seeders of leechers, des te beter. Dat betekend namelijk dat er veel mensen zijn die die bestanden (gedeeltelijk) op hun pc hebben staan, en daar kun jij dan weer van downloaden.
Als je bezig bent met het downloaden van een stuk, en bij seeders en of leechers staat 0, dan betekend dat, dat dat stuk op dit moment niet beschikbaar is, en je het dus niet kunt downloaden.
Als je bezig bent met het downloaden van een stuk, en bij seeders en of leechers staat 0, dan betekend dat, dat dat stuk op dit moment niet beschikbaar is, en je het dus niet kunt downloaden.
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
woensdag 9 maart 2011 om 12:03
woensdag 9 maart 2011 om 12:04
woensdag 9 maart 2011 om 12:06
Uploaden blijft vrijwel altijd doorgaan. Dit betekend dat andere mensen het van jou computer weer downloaden.
Dus je hoeft niet te wachten tot het klaar is met uploaden, want dat zal nooit gebeuren (tenzij niemand het meer wilt downloaden).
Als het klaar is met downloaden kan je de aflevering gewoon gaan kijken.
Dus je hoeft niet te wachten tot het klaar is met uploaden, want dat zal nooit gebeuren (tenzij niemand het meer wilt downloaden).
Als het klaar is met downloaden kan je de aflevering gewoon gaan kijken.
woensdag 9 maart 2011 om 12:20
Dank voor de snelle reacties! Ik wil ze niet opde computer kijken maar op mijn iPod...
En ik bedoel dat het Downloaden snel gaat maar het echt dagen duurt voordat de aflevering in iTunes staat... en de seeders vrijwel continu op 0 staan...
Dus eigenlijk is mijn vraag ; hoe krijg ik de serie van de Libraru naar iTunes?? (dat deed ie voorheen automatisch maar nu niet meer en als ik het handmatig verplaats geeft ie een foutmelding...)
Owja en ik haal de series (grey's anatomy in dit geval van pirate bay)
En ik bedoel dat het Downloaden snel gaat maar het echt dagen duurt voordat de aflevering in iTunes staat... en de seeders vrijwel continu op 0 staan...
Dus eigenlijk is mijn vraag ; hoe krijg ik de serie van de Libraru naar iTunes?? (dat deed ie voorheen automatisch maar nu niet meer en als ik het handmatig verplaats geeft ie een foutmelding...)
Owja en ik haal de series (grey's anatomy in dit geval van pirate bay)
woensdag 9 maart 2011 om 12:30
mm dat weet ik helaas ook niet, doe je dat met blue tooth? Kun je niet op de download klikken en dan iets van "verplaatsen naar" of zoiets kiezen? Pirate bay is prima. Isohunt verzamelt daar ook van. Maar ik snap nog steeds niet wat je bedoelt met dat downloaden snel gaat maar dat er geen seeders zijn. Want dan zou het downloaden ook op 0 moeten staan namelijk.
woensdag 9 maart 2011 om 12:40
Ik ga naar pirate bay, druk op downloaden, vervolgens is de aflevering met een minuut of 15 in mijn bibliotheek. Vervolgens gaat ie uploaden en dat duurt dagen... en doet ie ook automatisch.... verder weet ik het ook niet. Toen ik gisteren uit pure wanhoop het hele vuze gedeinstaleerd en weer geinstaleerd had, had ik inene 2 afleveringen ik mijn iTunes staan... ik doe dus iets fout maar weet niet wat (zo frustrerend!)
(hey kaz; virus is weg!!!)
(hey kaz; virus is weg!!!)
woensdag 9 maart 2011 om 12:43
Dan is het dus gedownload en blijft vervolgens het bestand aanbieden ter upload. Deze upload moet je onderbreken/stoppen en de torrent verwijderen uit Vuze.
Daarna kun je het bestand verplaatsen naar Itunes. Als het bestand nog gebruikt wordt voor uploaden naar andere gebruikers dan kun je het bestand niet verplaatsen.
Daarna kun je het bestand verplaatsen naar Itunes. Als het bestand nog gebruikt wordt voor uploaden naar andere gebruikers dan kun je het bestand niet verplaatsen.
woensdag 9 maart 2011 om 13:53
Once device support is turned on in Vuze, users can drag and drop downloaded video onto their device of choice. Vuze will then convert the video into the appropriate format and add it to the device’s library.
For iTunes, Vuze will import the video into your iTunes library so it can be transferred to your iPhone, iPod or Apple TV. For the PS3 and Xbox 360, Vuze will stream the videos from your PC or Mac directly to your game console.
Dit vond ik nog: Heb je device support aanstaan? Want dan zou het dus moeten lukken.
For iTunes, Vuze will import the video into your iTunes library so it can be transferred to your iPhone, iPod or Apple TV. For the PS3 and Xbox 360, Vuze will stream the videos from your PC or Mac directly to your game console.
Dit vond ik nog: Heb je device support aanstaan? Want dan zou het dus moeten lukken.
woensdag 9 maart 2011 om 14:06