Date-achtig-iets?

09-03-2011 14:35 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na het stappen kwam ik iemand tegen die ik heb verteld hoe mooi ik hem vond toen ik hem zo zijn broodje zag eten voor één of andere shoarmatent. Hij verbaasd en we raakten in gesprek. Was leuk, tot ik er achterkwam dat hij een stuk jonger is dan ik. Voelde toch een beetje ehh....vreemd. Hij geloofde mijn leeftijd niet, maar het was toch echt zo.

Ik ben weggelopen, maar vijf minuten later stond hij ineens weer voor mijn neus. "tja", zei hij, "ik twijfelde of ik het nog wel moest doen, maar ik kon je niet zo laten lopen, mag ik je tel.nr? :)"

Nu was ik verbaasd en ik vond het eigenlijk ook wel lef en lief!

Sindsdien hebben we smscontact en een paar keer gechat...en tja, er hangt wel een bepaalde seksuele spanning ja.. (voor mij in elk geval)...dit weekend hebben we afgesproken dat hij naar mij toekomt, drankje, filmpje..ach..is het erg voor de hand liggend dat dit een bepaalde kant op kan gaan? Enerzijds vind ik het heel spannend, anderzijds denk ik, waar begin ik aan?

Ben benieuwd wat jullie vinden en zouden doen! (en ja ik ben eigenlijk ook best wel zenuwachtig...!)
Mijn moeder was 7 jaar ouder dan mijn vader. ("was" want vader is er niet meer).

Mijn beste vriendin is 4 jaar ouder dan vriend.

Om over Demi en Ashton maar te zwijgen...

Go for it!
Nope
quote:hallocato schreef op 09 maart 2011 @ 15:52:

Condooms, o ja, goeie!

Nou ja, eigenlijk is mijn insteek gewoon wat te kletsen, wie weet zoenen, maar om nu direct het bed in te duiken met 'm? Da's ook weer zo goedkoop toch?!Tuurlijk
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 09 maart 2011 @ 16:32:

[...]

Tuurlijk Oeps...
Heb ik ook gehad; een vriendje van 21 toen ik 30 was. Tegenvallende prestaties in bed maar vreselijk veel lol.
Ohh echt Littlemiss, waar had je hem opgeduikeld dan en hoe ging dat contact??
By the way; die tegenvallende prestaties in bed waren niet per sé leeftijdsgerelateerd; hij was niet onervaren.
Maar zoals eerder al werd gezegd betekent ouder zijn ook niet automatisch heet in bed. In tegendeel..
Heb je het nu over jezelf???

En heet zijn is voor mij iets anders dan ervaring hebben....

Een knul van 16 is ook heet, maar kan zich amper inhouden denk ik!
Lees even het topic van Snyggin. Die is 29 en neukt de komende 9 dagen de sterren van de hemel met een 22 jarige! en, ohja, dat is nu dus een relatie Helemaal leuk dus!!
Nee, ben nooit met mezelf naar bed geweest Namma, jij wel?

16 jaar, da's een kind! En daar gaat het gelukkig niet over.
Oh echt Hanneke? Ik had dat topic al gelezen, maar globaal blijkbaar, want wist niet wat hun leeftijden waren. Cool
Spannend hallocato! Ik zou ook zenuwachtig zijn!

Maar het wordt vast hartstikke leuk!
Lekker van genieten! :-D
quote:hallocato schreef op 09 maart 2011 @ 14:35:

...dit weekend hebben we afgesproken dat hij naar mij toekomt, drankje, filmpje.....Heel even offtopic hoor, ik ben misschien van een andere generatie, maar wat is dat toch steeds met dat "filmPJE kijken" tijdens een date? Ik lees en hoor dat om de haverklap. Betekent dat serieus dat je iemand op bezoek hebt, in je mooiste jurk, hem gezellig een drankje aanbiedt, kaarsjes aan, de hele kermis, en dan de TV aanzet?? Wat is daar de toegevoegde waarde van, aangezien je ook alleen een film kan opzetten?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:hanneke000 schreef op 09 maart 2011 @ 16:59:

Lees even het topic van Snyggin. Die is 29 en neukt de komende 9 dagen de sterren van de hemel met een 22 jarige! en, ohja, dat is nu dus een relatie Helemaal leuk dus!!Ik als 42 jarige doe het al sinds 2006 met een 30-jarige, die me het liefst vandaag nog eeuwige trouw zou beloven als het aan hem lag.
quote:Very Cherry schreef op 09 maart 2011 @ 18:11:

[...]

Ik als 42 jarige doe het al sinds 2006 met een 30-jarige, die me het liefst vandaag nog eeuwige trouw zou beloven als het aan hem lag.Handig zo'n vriend die nooit ouder wordt dan 30
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zo las ik het ook quote:nouschi schreef op 09 maart 2011 @ 18:38:

[...]

Handig zo'n vriend die nooit ouder wordt dan 30
quote:nouschi schreef op 09 maart 2011 @ 18:38:

[...]

Handig zo'n vriend die nooit ouder wordt dan 30 Ik heb de LOI-cursus Mummificeren Kan Iedereen Leren gevolgd Nous
Maar Cherry, ze kunnen toch ook een DVDtje opzetten.
Ik zeg doen
Tja, dat hele "filmpje opzetten" wordt natuurlijk gewoon een beetje voor de vorm genoemd he. Alsof ik een film wil zien als dat lekkere joch naast me op de bank zit!

Very Cherry, vey nice!
quote:Very Cherry schreef op 09 maart 2011 @ 19:46:

[...]

Ik heb de LOI-cursus Mummificeren Kan Iedereen Leren gevolgd Nous Cursus is besteld
Vrijdag! Aarghh, ben gewoon zenuwachtig!
Lekker van genieten :-)
Ik voel een nieuw sappig verhaal opkomen hier....

leuk HAllocato, geniet ervan morgen en het zzou heel leuk zijn als je ook nog even uitgebreid verslag komt doen hier !!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven