Date-achtig-iets?

09-03-2011 14:35 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na het stappen kwam ik iemand tegen die ik heb verteld hoe mooi ik hem vond toen ik hem zo zijn broodje zag eten voor één of andere shoarmatent. Hij verbaasd en we raakten in gesprek. Was leuk, tot ik er achterkwam dat hij een stuk jonger is dan ik. Voelde toch een beetje ehh....vreemd. Hij geloofde mijn leeftijd niet, maar het was toch echt zo.

Ik ben weggelopen, maar vijf minuten later stond hij ineens weer voor mijn neus. "tja", zei hij, "ik twijfelde of ik het nog wel moest doen, maar ik kon je niet zo laten lopen, mag ik je tel.nr? :)"

Nu was ik verbaasd en ik vond het eigenlijk ook wel lef en lief!

Sindsdien hebben we smscontact en een paar keer gechat...en tja, er hangt wel een bepaalde seksuele spanning ja.. (voor mij in elk geval)...dit weekend hebben we afgesproken dat hij naar mij toekomt, drankje, filmpje..ach..is het erg voor de hand liggend dat dit een bepaalde kant op kan gaan? Enerzijds vind ik het heel spannend, anderzijds denk ik, waar begin ik aan?

Ben benieuwd wat jullie vinden en zouden doen! (en ja ik ben eigenlijk ook best wel zenuwachtig...!)
Hoeveel jonger is een stuk jonger?

Als het binnen de normen ligt (dat hij niet 16 is en jij bijv 33) zou ik zeggen: geniet ervan..
Wat ik zou doen? Iets leuks aan doen en van de man genieten natuurlijk!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik ben 30 en hij is 21.. Haha, jeetje, als ik het mezelf zie schrijven dan schrik ik er gewoon van.. Dus gewoon doen en maar zien hoe het loopt?
Als het je om een lekkere wip te doen is, pak je kans. Zou er verder geen verwachtingen van hebben als ik jou was.

Lekker van genieten.
Erop en erover, zeg ik Als je als met dertig nog een mooi broekkie kan versieren, ben je bijna verplicht om ervan te genieten!
Eens met caviahaar! Die kans moet je niet laten lopen. Geen relatie aanknopen, maar het gewoon die bepaalde kant op laten gaan.
quote:hallocato schreef op 09 maart 2011 @ 14:44:

Ik ben 30 en hij is 21.. Haha, jeetje, als ik het mezelf zie schrijven dan schrik ik er gewoon van.. Dus gewoon doen en maar zien hoe het loopt?Tuurlijk. De kans dat die de Man van je Leven is, is in mijn ogen niet groot (maar daar verschillen de meningen over hier op het forum), de kans dat je een spannende date gaat hebben is wel groot.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Nou doe maar hip.

Het is volgens mij hardstikke 'in' een jongere man.

http://www.zinloosgezeur.nl/?p=1318

Have fun!
Verwacht er niet teveel van...knullen 21 bakken er nog niet zo heel veel van in bed...en verder: Gewoon genieten van de aandacht.
quote:Nammma schreef op 09 maart 2011 @ 15:18:

Verwacht er niet teveel van...knullen 21 bakken er nog niet zo heel veel van in bed...en verder: Gewoon genieten van de aandacht.Nou sommige veertigers ook niet hoor Nammma
Haha, nou, aan een relatie denk ik eigenlijk ook niet zo hoor. Zie het meer als leuk en gezellig en wie weet ook heel erg lekker Als ie er niks van bakt kan ik 'm hopelijk nog wel een beetje kneden.

Oooh, spannend!!
Leuk om te lezen. Hij zal ook wel verwachtingen hebben . . . . Veel plezier!!!
Ja, ik vraag me dus af hoe hij er precies tegenaan kijkt (n**ken!!?).. ik zit al dagen steeds met hem te smsen en nu gaat het over uitslapen in het weekend en of we dat dan samen gaan doen Haha. Ik ken die gast amper!
Ja. Dat gaat neuken worden dit weekend Hallocato!
Met een gemiddelde leeftijd van 15 waarop jongeren tegenwoordig seks hebben kan hij met zijn 21 natuurlijk al behoorlijk wat ervaring hebben opgedaan. Ik zou zeggen: Geniet er van!
Oehlala..
Lekker aan de cougar! Zorg wel zelf voor condooms!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Condooms, o ja, goeie!

Nou ja, eigenlijk is mijn insteek gewoon wat te kletsen, wie weet zoenen, maar om nu direct het bed in te duiken met 'm? Da's ook weer zo goedkoop toch?!
Haal ze nu maar gewoon, dan is het een zorg minder. Hoeft niet, altijd handig toch???
Wat kunnen sommige vrouwen toch moeilijk doen.

Gewoon pakken die hap.
Vind je dit moeilijk Zam? Ik vind het spannend ja, gelukkig, anders is er ook geen zak aan toch?
quote:hallocato schreef op 09 maart 2011 @ 15:52:

Condooms, o ja, goeie!

Nou ja, eigenlijk is mijn insteek gewoon wat te kletsen, wie weet zoenen, maar om nu direct het bed in te duiken met 'm? Da's ook weer zo goedkoop toch?!Van hem ja! Inderdaad sletterig als hij dat doet. Cheap ass!
quote:hallocato schreef op 09 maart 2011 @ 15:52:

Condooms, o ja, goeie!

Nou ja, eigenlijk is mijn insteek gewoon wat te kletsen, wie weet zoenen, maar om nu direct het bed in te duiken met 'm? Da's ook weer zo goedkoop toch?!Wat is er goedkoop aan dan ? Je bent 30 en weet denk ik zelf je grenzen wel. Als jij wil neuken, en als hij wil neuken, en als jullie dan ook nog met elkaar willen neuken...Niets goedkoop aan wat mij betreft. Have fun!
Haha, ja zo is het wel natuurlijk maydanoz.... Ik wil eigenlijk dat het al weekend is.Misschien valt het wel enorm tegen! Heb hem echt ook maar zo kort gezien ook, bizar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven