***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Yannick en Luuk vind ik ook leuke namen!
Die mandarijnentip was trouwens erg goed! Ole vindt het heel raar,maar wel erg lekker!
Lievelust , beterschap voor Daan !

Poez : wat sneu dat je relatie over is, het lijkt me ook echt moeilijk om zo een langeafstandsrelatie vol te houden hoor ...

De procureur, heeft idd medebeslissingsrecht. Mijn advocaat had gezegd dat mijn psy gesteldheid het niet toeliet dat Xander alleen bij mijn ouders terechtkwam. Waarop de procureur zei dat de moeder belangerijker was dan de grootouders. Ja een rechtzaak tegen ouders is best bizar, ik had het ook liever anders gewild, maar ze lieten me geen keuze. Ik werd prompt voor het feit gezet, dat een rechtzaak hun keuze was. Plus het feit dat er zoveel is gebeurt (het feit dat ze hebben nagetrokken dat ik op het centrum zat en dat ze daar naar belden, om me zwart te spreken. Het feit dat ze zwartspraken over me tegen schoonouders en vriend en hun daarvoor nog niet excuseerden. ) Als ze die rechtzaak niet hadden aangespannen en hun hadden geexcuseerd had het allemaal niet nodig geweest.
Goedemorgen allemaal!

Fachat, we blijven in de stad, ons nieuwe huis staat 10 minuten fietsen van hier, richting het westen. Maar vanmorgen (ik was om 5 uur wakker terwijl Morris tot half 7 doorsliep in één keer) bedacht ik me ineens dat ik misschien wel naar buiten de stad wil, maar wel in de buurt. De dorpen van Amsterdam-Noord bijvoorbeeld, zoals Ransdorp of Holysloot. Lekker met een grote tuin waar de kinderen kunnen spelen. Woon jij niet ook ergens in de regio?

Door m'n ontregelde hormenen en doordat Morris ineens weer doorsliep (na een paar nachten met drie voedingen) had ik vanmorgen stuwing zoals ik die sinds de geboorte van Lars niet meer gehad heb. En dan alleen rechts, links doet niet meer echt mee. Pijn!

O, paniek!
Lievelust, beterschap voor Daan! Wat sneu voor hem en wat komt het slecht uit, nu jullie net met de verhuizing bezig zijn.

Witchke, wat een verhaal zeg, wat een gedoe allemaal, heel veel sterkte ermee!
Micha, woonde ik maar in Ransdorp, Holysloot, Oostzaan of Den Ilp.

We hadden het graag gewild, veel liever daar dan waar we nu wonen, maar helaas zijn die plekken onbetaalbaar geworden voor mensen zoals ons, met een gemiddeld inkomen..

Ik had erg graag op fietsafstand van het Twiske én van Amsterdam gewoond!

Ik woon nu ergens in Zaanstad. We (of eigenlijk vooral ik) wilden persé een huis mét (een redelijk grote) tuin in een omgeving waar de kinderen gewoon buiten in de straat kunnen spelen. En tja de meest betaalbare huizen zijn dan toch een stukje verder van A'dam. Maar goed het is 20 minuten met de trein en dan ben ik op CS. Maar.. als ik kon kiezen had ik het wel geweten.. vooral Den Ilp zou hoog op mijn verlanglijstje staan!

Zijn jullie een huis aan het bouwen soms?
heeeeej goedemorgen!

Heb weer heerlijk geslapen tot 8:30! Tommy heeft nu echt de smaak te pakken. Toch ben ik nog steeds overtuigd van dat pyama papje...Hij valt tijdens het drinken in slaap (dik papje) en slaapt er zo heerlijk op door....Toen ik laatst weer nutrilon probeerde+rijstebloem was het om 6uur weer feest! zowiezo verstoppen die rijstebloem stukjes de speen ook steeds rete irritant.

Fachat mandarijn is fun he? Ik geef T tegenwoordig een mandarijntje na zijn boterham ideaal.

Luuk is zeker een leuke naam! zo heet mijn broer!

Dropneus al een smoes bedacht voor je baas?

ow de verloskundige praktijk begint weer! net5 laterrr
Haaaai!

Drop, ik zou een dagje vrij nemen als ik jou was! Zo kan je ontspannen naar je sollicitatie toe en weet ik zeker dat je de baan krijgt!

Hoe geven jullie mandarijn? Ik ben van plan om straks mandarijntjes te kopen, maar ik word zelf al onpasselijk van al die velletjes!

Wij hebben ook nog aan Luuk gedacht! Wij vonden alleen de combinatie Steijn - Luuk niet mooi. (Hugo en Luuk was niet eens een optie)
Muis, Grindelwald? Wanneer?
Ik bijt het mandarijntje doormidden en geef een stukje aan Ole, je kan ook de bovenkant van het partje aftrekken, zodat het partje openvalt. Ik probeer wel eerst zelf een stukje of hij niet erg zuur is, of er geen pitjes in zitten en of de velletjes niet erg stug zijn.
Xaal, we moeten nog boeken (zijn rijkelijk laat!), maar we hebben het plan om de laatste week van januari te gaan. A. moet vrij kunnen krijgen dan!

Ik zat net te denken dat we best een omweggetje kunnen maken en dan bij jullie langs wippen! (als het uitkomt, tenminste!)
Xaloy, ik heb nu A. aan de telefoon en we gaan de vijftiende of de zestiende FEBRUARI vertrekken! A. kan niet eerder vrij krijgen, vandaar!
aangezien ik niet op elk moment zin in een manderijn heb geef ik het zo:

Ik snij van elk partje het witte draadje eraf.(gebruik scherp mesje) De mandarijn valt dan open zeg maar...dan snijd ik het in 2of 3 partjes.
Dat kan natuurlijk ook :-) de omweg is niet eens zo groot, en de weg die je dan rijdt is duizend keer mooier als de weg via Bern.. :-)

Ik hoor het wel tzt! Laatste weekend van januari is trouwens carnaval, dat wordt hier uitgebreid gevierd..
Oh, februari dus! Nou, dat komt hier wat beter uit, gezien carnaval :-)

Heb je al een huiske?
A. heeft net een hotel met daycare geregeld. Lijkt me ideaal: we kunnen van een berg scheuren, terwijl de jongens vermaakt worden. Hee, zo maar een ideetje, hebben jullie anders geen zin om ook een paar dagen te komen?
Spitsmuis, wat een relaxte vakantie wordt dat! Lekker hoor.

Fachat, nee, we laten geen huis bouwen. Het is een nieuwbouwproject, en het zou eigenlijk in december opgeleverd worden. Uiteindelijk wordt het nu zo'n beetje juni.

Die dorpen zijn inderdaad wel vrij duur om te wonen. En ik wil eigenlijk niet dat ook nog erbij hebben nu. Een verhuizing, een zwangerschap en een zieke moeder is al heftig genoeg. Huis verkopen en weer op zoek naar een nieuw huis wordt echt te veel. Dat doe ik liever als alles weer een beetje rustiger is.
Muis- zin wel, geld niet. Daarnaast kan ik vanwege reuma niet echt meer skieen (tenminste, ik neem aan dat dat jullie plannen zijn?) Maar we/ik kom/en graag een dagje buurten in een weekend. Of willen jullie elke dag gaan skieen? Dat zou ik namelijk wel willen als ik jullie was.. :-)
Ik snij de partjes mandarijn gewoon doormidden en Fleur eet ze dan prima op. vanochtend heeft ze wel tot half 8 geslapen, dus ik was erg happy!!!! dat was lang geleden!

Ik heb trouwens ook een tijdje in de buurt van A'dam gewoond. Ik noem liever geen plaatsen ivm herkenbaarheid. Maar ik moest toen met het pontje het Y over. Was wel dicht in de buurt van het Twiske.

Ik heb inmiddels besloten dat ik morgen gewoon ga werken. Ik heb geen zin om een onzinverhaal te gaan houden om vrij te krijgen. Mijn collega gaat de afspraken gewoon alleen doen en zal telefonisch contact met mij hebben. Ik ga lekker thuis mijn administratie bijwerken en klanten bellen. 's middags hebben we om 15.00 een nieuwjaarsborrel op de zaak, maar daar ga ik dus niet naartoe. Beetje onzinnig om in totaal 5 uur in de auto te zitten om mijn collega's 1 uurtje te zien (voor de kerst ben ik ook al 2 keer in een week op kantoor geweest) Ik besteed mijn tijd liever nuttig aan mijn werk.
Wow, ik heb zomaar even een uurtje geslapen net, lekker! De kleintjes sliepen tegelijk.

Heb toch even op Funda zitten kijken en Landsmeer is misschien ook wel leuk. Ik zag een mooi huis aan de rand van het dorp, dus grenzend aan de natuur, zag er goed uit! Jij hebt dus ook in die buurt gewoond Dropneus, grappig!

Wij gaan morgen trouwens een weekje weg, huisje bij het Lauwersmeer.

Zo, nu ga ik Morris ook eens een mandarijntje geven.
Ja Landsmeer is mij wel bekend Leuke omgeving daar!
En ik ben er weer, leuk geshopt vandaag , teveel gekocht om op te noemen voor mij en X. Ga het zo eens in de kasten leggen.
Wat is het hier rustig geweest vandaag!

oh ja Landsmeer is ook geweldig!'

We hebben dus op een schip in Schellingwoude gewoond, ook een supermooie omgeving daar (Durgerdam enzo).

Fachatman belde om een uur of 5 (hij moest wat accu's van hety schip halen), dat onze hele huiskamer en slaapkamer onder water stonden, er zit dus ergens een lek!!!! Hij was er dinsdag nog geweest en toen was alles nog droog. Echt ontzettend balen! Hij is nu alles aan het leegpompen en hoopt dat hij dan het lek kan vinden zodat hij hem kan repareren. Gelukkig dat hij toevallig even langsging vandaag anders was het veel erger geweest! Maar goed, het wordt nog lstig om het lek te vinden, we hebben een oude houten boerderij-vloer liggen die er waarschijnlijk uitgehaald moet worden en dan moet hij hem dus nog gaan dichten en dat allemaal vanavond nog! Het is dan ook nog maar te hopen dat hij het lek kan vinden, anders moet hij er ook nog bij blijven om water te blijven pompen! Ik hoop echt dat het snel is opgelost en dat Fachatman weer snel naar huis kan komen!

Heel veel succes morgen Dropneus, ik zal voor je duimen!
Oh ja veel plezier in je huisje Micha! (zou er ook wel zin in hebben!)
Ik heb ook geshopt in de lunchpauze :-) Werk echt midden in de stad, en nu uitverkoop.. dus... ik moest nog even wat nette kleren hebben in mijn huidige maat (heb nu nette kleren in werkelijk elke maat van de afgelopen anderhalf jaar, dat gaat van 38 naar 44 en nu weer terug naar de 40... doodvermoeiend!) ik hou helemaal niet zo van shoppen, maar ga steeds naar de H&M, daar hebben ze altijd wel nette pakjes voor wèinig hangen, ik hoef ze daar niet eens te passen. Als de 42 te groot is haal ik nieuwe in maat 40 :-) en die past dan automatisch weer. Als ik naar een andere winkel zou gaan zou ik wel moeten passen maar daar heb ik geen zin in. Zelfs in Zwitserland zijn het precies dezelfde maten. Heb dus nu een nieuw donkergrijs pak met streeppies. Harstikke mooi. Dus.

Zat daar nou iemand op te wachten? Mijn H&M verhaal? Nee he? :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven