Mode & Beauty alle pijlers

Iemand ervaring met Brazilian Keratin Hair Treatment ?

23-03-2010 02:54 1205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg om bij mezelf een Brazilian Keratin Hair Treatment te doen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Dus als ik het goed heb zijn je krullen met de global keratine nog gewoon zichtbaar maar pluisvrij?
En met de andere producten zoals sunliss en choco pluisvrij en steil?
Choco is van Sunliss. Je moet hier eens terug lezen, er zijn ook een hoop meiden die met Sunliss hun slag/krul hielden. Ik denk dat het met je eigen haar te maken heeft, niet zozeer met het merk.
Van Global keratine zijn drie varianten. In Nederland mag alleen de light tame formule gebruikt worden. Formalhyde is de stof die het haar stijl maakt en die stof is in de andere varianten wel aanwezig. De kapper vertelde mij dat je krullen iets minder kunnen worden, maar dat het niet bedoeld is om het haar stijl te maken. Ik heb nu gewoon mijn krullen nog, maar dan gezond en pluisvrij. Je moet het zien als een soort masker dat ongeveer 3 maanden in je haar blijft zitten en langzaam verdwijnt. Maar het effect zal inderdaad per persoon verschillen, omdat iedereen weer ander haar heeft.
Oke moi 95 dat lijkt op wat ik graag wil. Waar heb jij het laten doen. Woon in de buurt van Amsterdam. En is het errug duur???
O ja moi 85 vergeet nog te vragen of je de zaak uitging met supersteil haar wat na het wassen weer krulde of zaten er zowiezo nog krullen in toen je de zaak verliet?
@toots, je verlaat de kapsalon met 'supersteil haar' (vond het persoonlijk erg plat zitten, maar dat komt door het gebruik van de stijltang. Ik heb de behandeling in haarlem laten doen. Op de site wiewathaar.nl las ik dat je ook een masker van Global Keratin kan laten doen bij de kapper. Hiermee krijg je ongeveer een week het effect van een keratine behandeling. (Is veeel goedkoper en je kunt zien wat het effect zal zijn.) de behandling kost minimaal 210 euro, erg prijzig dus.
oja, na het wassen komt de krul weer terug.... maar het is twee dagen afzien.....
Oke moi, thanx dat ga ik es even bekijken, lijkt me reuze interessant zo'n keratinemasker. Dan hoef ik waarschijnlijk nog niet met plat haar de zaak uit neem ik aan.
Moi, denk je dat zo'n masker ook kan bij de zaak waar jij het hebt laten doen? Hoe heet de zaak, want ik wil daar naar toe naar jou goede verhaal. Neem aan dat je de naam wel mag noemen toch? Anders laat je de laatste letter weg, die moet ik dan maar raden haha maar dan staat de naam er niet helemaal.
Ik blijf vragen stellen Moi, hope u don't mind, maar op die site wiewathaar kan ik dat stukje ove die keratinebehandeling die een week blijft niet vinden. Wel veel goeds over de Global. Kun je mij nog vertellen waar dat stukje staat over die 1 week-keratine?

Mijn dank is groot.
Hoi toots,

De kapsalon waar ik ben geweest is 2thepoi...laatste twee letters weggelaten haha, daar doen ze het masker volgens mij niet. Bij een andere kapper wel...die naam is T&G. Persoonlijk zou ik eerst voor het masker kiezen, maar vooral, omdat ik het nogal een uitgave vind (de behandeling zelf).
Oke moi, thanx again! Ik ga informeren bij T&G voor het masker.
Hai Moi85, vandaag gebeld naar T&G Haarlem maar ze kennen het masker niet?! Althans de kapster had er niet van gehoord.

Dus ik denk vraag nog ff aan jou welke T&G jij bedoelt. Wil dolgraag dat masker doen, mijn hoofd kan echt niet meer zo, dus help.
Hoi Toots,

Ik heb nog even voor je gekeken op wiewathaar.nl

Dit is een bericht van iemand op het forum:

"Heb een masker van Global Keratin gehad bij FNDH in Den Haag. Als het goed is, heb ik ongeveer een week het resultaat van een keratine behandeling. Dank jullie voor deze hele fijne behandeling".

het was dus niet T&G

Succes!!
Oke fijn moi ik ga daar even informeren.
Zo, me het afgelopen weekend door dit toppic heen geworsteld! haha heb besloten om ook sunliss te gaan bestellen. Wel op de usa site. Ik heb geen haast. je bent omgerekend met verzendkosten 65 euro er voor een starterskid kwijt. Helemaal niet veel.

Ik heb dun haar met een lichte slag, tot op mijn bh bandje op m'n rug. Kan ik 2x doen met een starterskit of maar 1 keer?

Ik ben trouwens nog wel erg benieuwd naar meer before and after foto's. Dus mochten ze er zijn, please post hem!
quote:moi_85 schreef op 04 maart 2011 @ 21:10:

Hoi Toots,

Ik heb nog even voor je gekeken op wiewathaar.nl

Dit is een bericht van iemand op het forum:

"Heb een masker van Global Keratin gehad bij FNDH in Den Haag. Als het goed is, heb ik ongeveer een week het resultaat van een keratine behandeling. Dank jullie voor deze hele fijne behandeling".

het was dus niet T&G

Succes!!Klopt. ik heb geinformeerd naar de prijs.. prijs valt mee 200 euro. Maar ik doe het liever zelf aangezien dat echt scheelt in prijs!
Ik zit er ook over te denken om het zelf thuis te doen. Ik vroeg me alleen af, blijft je haar in het model zitten zoals je het bij de behandeling hebt gestyled? Soms draag ik namelijk mijn pony naar voor en soms naar achter.

Het klinkt wel echt super trouwens, heerlijk lijkt me het om geen pluizig haar meer te hebben!
Goh, dit lijkt me wel wat.. Ik ga ff verder lezen en kijken wat ik het beste kan doen..

Heb t filmpje op internet al gezien.. Dit moet zelf wel lukken, geen probleem.. (en anders vraag ik mijn moeder :-) )

Alleen nu al het genot dat ik straks niet meer 45 minuten mijn haar hoef te föhnen na elke wasbeurt.
Hallo!

Tijdje geleden, maar heb nu een aantal foto's van de weken erna. Heb geprobeerd steeds een foto te maken van hoe het natuurlijk is opgedroogd. Is me niet elke week gelukt, maar jullie kunnen nu iniedergeval zien hoe het er na 9 wasbeurten uit ziet. Het is niet meer zo stijl als in het begin, maar als je de laatste met de eerste vergelijkt is er alsnog veel verschil. Het pluist echt bijna niet en het is heel handelbaar. Hiervoor moest ik 7-8 keer over 1 pluk heen gaan om het stijl te krijgen, nu is het met 1-2 keer stijl. Was vorige keer maar 12 minuten kwijt voor me hele haar (voorheen 45 min), geweldig!

Wat ik zelf een groot nadeel vind is dat mijn haar heel snel vet wordt. Het wordt echter wel steeds iets minder snel vet heb ik het idee, maar de twee weken na de behandeling was het binnen 1-2 dagen al heel vet. Met de shampoo kreeg ik het ook niet goed schoon, tenzij ik de halve fles gebruikte. Nu is dat dus wel minder.

Bij mij is het dus zo dat mijn haar veel mooier is als het krult. Alleen het stijlen gaf bij mij voorheen mooier resultaat, omdat me haar toen wat minder vet was en het er niet na 1- 2 dagen slierterig uitzag. Nu, anderhalve maand later, wordt het resultaat wel mooi na het stijlen omdat het minder vet is.

Ben er wel heel tevreden over, en ga de behandeling deze week herhalen.

Hier de foto's:

Als de fotos te klein zijn op dit forum (volgens mij kan je hier t bijschrift niet lezen) hier de link:

Keratine behandeling vervolg

Na twee keer wassen lijkt het stijler dan na 1 keer wassen, maar dit komt omdat ik er toen een nachtje mee had geslapen.

Groetjes!
Hoi Aliciaxxx,

Vraagje:

Laat je nu gewoon je haar opdrogen?
Afgelopen weekend dit topic doorgelezen. Sindsdien krijg ik het niet meer uit mijn hoofd, Ik-wil-ook!!
Ja, gewassen en door de lucht laten drogen.
@ Alicia Ik vind je haar op de onderste rij foto's het mooist!! Hele mooie krullen.!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven