Lichte pakken , vanaf wanneer?
vrijdag 11 maart 2011 om 10:50
"vroeger"was dat altijd met Pasen, maakte niet uit of het een vroege of late was, sneeuw of zon, dan kreeg je nieuwe kleren, en gingen de mannen in colbert naar de kerk.
Maar dat is allemaal niet meer zo strak tegenwoordig.
Ik zou gewoon naar het weer kijken, op een sombere koude dag (die krijgen we vast nog wel ben ik bang) staat lichte kleding nogal armoedig/ kouwelijk, en kun je beter wat donkerders aan
Maar dat is allemaal niet meer zo strak tegenwoordig.
Ik zou gewoon naar het weer kijken, op een sombere koude dag (die krijgen we vast nog wel ben ik bang) staat lichte kleding nogal armoedig/ kouwelijk, en kun je beter wat donkerders aan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
vrijdag 11 maart 2011 om 11:03
vrijdag 11 maart 2011 om 11:03
Hmm, Ligt bij mij echt aan het weer.
een seizoen kan je er niet aan ophamgen, want maart roert zijn staart. Gisteren vond ik het echt geen lichte pakkendag, maar als de zon doorbreekt, en de kwik boven de 15 graden komt kan het weer. Maar ja dat is mijn persoonlijke grens, en die is nergens op gebaseerd...
een seizoen kan je er niet aan ophamgen, want maart roert zijn staart. Gisteren vond ik het echt geen lichte pakkendag, maar als de zon doorbreekt, en de kwik boven de 15 graden komt kan het weer. Maar ja dat is mijn persoonlijke grens, en die is nergens op gebaseerd...