Plenty easypull (keukenroldispenser)
zaterdag 12 maart 2011 om 12:38
Vandaag kreeg ik deze keukenroldispenser thuisgestuurd om uit te gaan proberen!
Ik ben heel erg benieuwd, want tot nu toe heb ik nog geen fijne plek voor mijn keukenrol kunnen vinden. Meestal slingert hij en beetje door de keuken, hij valt een keer om, wordt nat.... niet erg handig!
Zelf ben ik iemand die niet zo gelooft in reclames op tv en liever afgaat op de ervaringen van anderen. Ik ben dan ook benieuwd wat jullie van dit apparaat vinden. Handig? Of juist niet?
Ik ga er zo eens een mooi plekje voor zoeken!
Ik ben heel erg benieuwd, want tot nu toe heb ik nog geen fijne plek voor mijn keukenrol kunnen vinden. Meestal slingert hij en beetje door de keuken, hij valt een keer om, wordt nat.... niet erg handig!
Zelf ben ik iemand die niet zo gelooft in reclames op tv en liever afgaat op de ervaringen van anderen. Ik ben dan ook benieuwd wat jullie van dit apparaat vinden. Handig? Of juist niet?
Ik ga er zo eens een mooi plekje voor zoeken!
zaterdag 12 maart 2011 om 12:43
Een paar tips: eerst de binnenkant van de rol loshalen en naar beneden trekken voordat je de rol in de houder zet. Niet de buitenkant van de rol willen afwikkelen in de houder, dit werkt niet!
Verder, ik vind het papier te dun, het neemt bijna niets op en daarbij is het wat zwak het scheurt nogal snel.
Ach, het is wel handig maar ik vond het niets voor mij.
Verder, ik vind het papier te dun, het neemt bijna niets op en daarbij is het wat zwak het scheurt nogal snel.
Ach, het is wel handig maar ik vond het niets voor mij.
zaterdag 12 maart 2011 om 12:49
zaterdag 12 maart 2011 om 12:54
zaterdag 12 maart 2011 om 12:59
quote:borderwalk schreef op 12 maart 2011 @ 12:54:
[...]
Maar je moet dus wel overal je gebruikerservaring neerplempen om mee te doen en producten te ontvangen.
Nee hoor, dat hoeft niet. Het is wel de bedoeling dat je in je omgeving 'buzzt' en daar een rapportje over schrijft.
Maar TNT heeft hem toevallig net gebracht nu ik dit stukje schrijf, dus ik ga hem nu uitpakken.
[...]
Maar je moet dus wel overal je gebruikerservaring neerplempen om mee te doen en producten te ontvangen.
Nee hoor, dat hoeft niet. Het is wel de bedoeling dat je in je omgeving 'buzzt' en daar een rapportje over schrijft.
Maar TNT heeft hem toevallig net gebracht nu ik dit stukje schrijf, dus ik ga hem nu uitpakken.
zaterdag 12 maart 2011 om 13:02
Ja, dat is de essentie van buzzen. Je mag een nieuw product gratis uitproberen en in ruil daarvoor vertel je zoveel mogelijk mensen over je ervaringen. Het is hierbij wel de bedoeling dat je zo eerlijk mogelijk vertelt over wat je van een product vindt, anders heeft het buzzen natuurlijk totaal geen zin.
@ Vlinder72 en alle andere geinteresseerden:
Ik kan er helaas geen uitdelen, maar je kan wel een kortingsbon uitprinten op onderstaande site. In plaats van 10 euro betaal je dan 5 euro voor de houder inclusief rol en bevestigingsmateriaal.
http://www.ontdekjeplentyplekje.nl/kortingsbon.pdf
@ Vlinder72 en alle andere geinteresseerden:
Ik kan er helaas geen uitdelen, maar je kan wel een kortingsbon uitprinten op onderstaande site. In plaats van 10 euro betaal je dan 5 euro voor de houder inclusief rol en bevestigingsmateriaal.
http://www.ontdekjeplentyplekje.nl/kortingsbon.pdf
zaterdag 12 maart 2011 om 13:06
zaterdag 12 maart 2011 om 13:08
http://www.heine-shop.nl/is-bin/INTERSH ... No=005375Y
vinnik persoonlijk veel makkelijker (en vooruit, minder mooi maar hij valt niet heel erg op onder de bovenkastjes)
vinnik persoonlijk veel makkelijker (en vooruit, minder mooi maar hij valt niet heel erg op onder de bovenkastjes)
zaterdag 12 maart 2011 om 13:12
zaterdag 12 maart 2011 om 13:43
Nog een klein aardigheidje voor diegenen die de Plenty Easypull wel handig, maar niet mooi vinden. Als je op onderstaande link klikt en dan naar "pimp je plenty" dan kun je een foto uploaden en krijg je een cover thuisgestuurd om de Plenty Easypull te pimpen met jouw eigen foto!
http://www.ontdekjeplentyplekje.nl/
En nu ga ik hem eerst eens zelf ophangen
http://www.ontdekjeplentyplekje.nl/
En nu ga ik hem eerst eens zelf ophangen
zaterdag 12 maart 2011 om 13:58
Ik heb hem opgehangen in de keuken. Dat is voor mij toch wel de plek waar ik er het meeste gebruik van maak. Na een rondje door de keuken heb ik een mooi plekje gevonden waar mijn kindje ook goed bij kan.
Hij hangt nu op de tegeltjes en wat dat betreft ben ik blij dat je kan kiezen tussen schroeven of plakken. Ik moet er niet aan denken om mijn tegeltjes kapot te boren dus heb hem lekker opgeplakt. Volgens de gebruiksaanwijzing moet ik nu 30 minuten wachten voor de rol er in mag.
Pimpen ga ik denk ik niet doen. Ik vind het wit wel mooi staan in mijn keuken.
Hij hangt nu op de tegeltjes en wat dat betreft ben ik blij dat je kan kiezen tussen schroeven of plakken. Ik moet er niet aan denken om mijn tegeltjes kapot te boren dus heb hem lekker opgeplakt. Volgens de gebruiksaanwijzing moet ik nu 30 minuten wachten voor de rol er in mag.
zaterdag 12 maart 2011 om 14:48
quote:duha schreef op 12 maart 2011 @ 13:58:
Ik heb hem opgehangen in de keuken. Dat is voor mij toch wel de plek waar ik er het meeste gebruik van maak. Na een rondje door de keuken heb ik een mooi plekje gevonden waar mijn kindje ook goed bij kan.
[afbeelding]
Je moet ook nooit met dat soort kleine dingen in een tegel boren.
Dat doe je in de voeg
[afbeelding]
Je moet ook nooit met dat soort kleine dingen in een tegel boren.
Dat doe je in de voeg
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zondag 13 maart 2011 om 13:04
Ik heb hem ook, paar jaar geleden gewonnen met iets. Had ook altijd een keukenrol op het aanrecht staan, en mijn keukenblad was niet erg groot... Dus dacht ideaal! En hij is ook wel handig, maar vind de rollen erg duur. Dus haalde toch maar weer keukenrollen. Dus als ik veel nodig had pakte ik keukenrol en weinig de easypull dus toch weer keukenrol op het aanrecht.
zondag 13 maart 2011 om 13:08
Ik heb er een, een paar maanden geleden gekregen.
Ik gebruik zelf geen vaatdoekjes in de keuken (ik persoonlijk vind dat vies), dus had altijd al een keukenrol + houder staan. Dit systeem is wel handig, je hebt maar 1 hand nodig om een stukje af te scheuren.
Maar idd, de rollen zijn vrij prijzig. En je kunt vanaf de buitenkant niet zien hoeveel er nog over is, daarvoor moet je het systeem telkens even openmaken.
Ik gebruik zelf geen vaatdoekjes in de keuken (ik persoonlijk vind dat vies), dus had altijd al een keukenrol + houder staan. Dit systeem is wel handig, je hebt maar 1 hand nodig om een stukje af te scheuren.
Maar idd, de rollen zijn vrij prijzig. En je kunt vanaf de buitenkant niet zien hoeveel er nog over is, daarvoor moet je het systeem telkens even openmaken.