* BBW *

07-09-2007 16:11 2052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vaarwel Viva!

Claire, wijzig even je post...

Allemaal nog een enorm gelukkig en vrolijk nieuwjaar!!!!!!!!

Miss E, wat een schattig, lieve post! Dank!

Peter R maar inschakelen voor Bila????

Hier supergezellig oud en nieuw gehad met onze beste vrienden, mijn zusje en de Playstation van de buren, alleen na 12u een beetje een domper, het zicht was hier minder dan 2 meter door de mist, dus geen vuurwerk gezien. Wel gezellig bij de buren gezeten tot 3u met z'n allen. t Vuurwerk stopte ook snel, want iedereen vond het denk ik zonde. 1 januari werd dat dus ingehaald zodra het donker werd; overal knalde toen vuurwerk, werd ook gedoogd door de politie. De buren zaten wederom hier, dus konden we nog even genieten van alles.

En Daantje heeft heerlijk door t vuurwerk heen geslapen, zalig. Werd ook laat wakker.

Afgelopen 2 dagen lekker gerommeld, gistern op school, vandaag bij mijn ouders (hulp was er).

Lief heeft morgen alweer vrij genomen, mist Daantje te erg!!!!!!!! Echt! Waren zijn eigen woorden! Kon ook niet wegkomen gisteren en had bijna de tranen in de ogen! Ach gossie! Ik heb daar toch minder moeite mee!
oja, t roken van syl; had nog een briljante opmerking toen ik je stukje las van dat je het gaat vieren (t eerste stukje, paar dagen geleden)

vier t met een sigaret! haha

nee hoor, superknap al zo lang! kan me herinneren dat we een keer in de bakkerswinkel daar over aan t kletsen waren en dat je toen al vertelde hoe je gestopt was.

ik ga koken, lief is zo thuis!
Ff snel hoi en doeg zeggen.

We hebben problemen met het draadloos netwerk thuis, dus geen internetlaptop op schoot op de bank.

Alles goed, ben met nieuwe stage begonnen en dat gaat wel redelijk.

Morgen lekker op vakantie, dus tot over 1,5 week.

PS Miss E Zyban....
fijne vakantie April!!!!! Lekker skieen!!!!
Morning!

Desrie, ik moest echt lachen om je krabbel op mn hyves! ik, schattig??

Voor de rest; ik heb op mn hyves een filmpje van mezelf als mini me staan, echt super poepig, en nu vind Desrie me dus helemaal schattig,

April, fijne vakantie!!! Ik hoop op veel sneeuw en zon voor jullie!! en rust lekker uit!!

En inderdaad... Bila?? nu ga ik me ook wel een beetje ongerust maken hoor, oud en nieuw en de bijbehorende vuurwerk drukte is toch al voorbij? Of zou daar nog een enorme nasleep van zijn? Waar is Peter R? die weet dat vast!

daank, wat schattig van je man! Als hij niet oppast is hij zo door al zn vrije dagen heen, haha.

Chrisy, jouw vakantie klinkt héérlijk! (en mn tv is inderdaad binnen, wiehoe!)
Had t niet gelezen Claire, maar je toch op tijd gebeld ha ha ha

Wil je mij de website eens mailen waar je t huis gevonden hebt bij Berlijn?

Ik heb gisteren 2 boeken doorgespit en dacht steeds: neee, niets voor ons.

Misschien toch ook ergens in Zuid Duitsland ofzo aan een meer kijken.

Cas gaat idd naar mn ouders. Dat scheelt mij de volgende ochtend weer stressen. Vanochtend moest ik Cas uit bed halen, aankleden, boterhammetje spullen pakken en naar het kdv. Duurde allemaal maar. Kwam dus erg laat aan. Schaam.....

Daank, wat lief zeg. Ik begrijp precies wat je bedoelt. Heb nu al 3 weken geen mamadag gehad en kan niet wachten tot t dinsdag is. Eindelijk weer een dagje met mn mannetje alleen!!!!!!!!!!!!!!!

Normaal alleen de ochtend pyamaochtend, lekker hangen, samen boekje lezen, fruitje eten enz. Moet al bijtijds naar de huisarts voor mezelf, dus een hele ochtend relaxen samen zit er niet in.

Miss E, wanneer staat de oplevering in de planning?
koffie, zwart graag...
Hoezo had je de laatste 3 weken dan geen mama dag syl?

De oplevering is 23 januari! Das al bijna!
1e was nieuwjaarsdag, 25e was 1e kerstdag. Dus waren we met t hele gezin thuis en waren we op die dag op bezoek bij ouders.

As dinsdag is dan de 1e dag in 3 weken dat we een dagje saampjes hebben.

Tuurlijk waren we ook dagen met zn 3en maar hadden we altijd verplichtingen.

Wow!!!! Bijna housewarmingparty!
koffie, zwart graag...
Lekker miss e bijna het huis voor jezelf!!

Wat lief zeg Daank, zou ik helemaal van weg smelten, maar inderdaad voor hem misschien wel lastig ja, ik bedoel het is natuurlijk niet fijn om je kind te missen. Wel fijn zo van ik houd heel veel van hem, maar ja het gevoel is niet fijn. Nuja je snapt me wel denk ik

Syl waarom niets voor jullie? Maar een huis in duitsland lijkt me ook lekker hoor, daar vaak ook lekker weer in de zomer.

Wij hebben de vakantie eindelijk uitgezocht en gaan vandaag boeken. We vliegen via duitsland, men wat scheelt dat veel geld.

Zo en nu ga ik mn boek uitlezen, werd gisteren wel erg spannend en aangezien mn lief nachtdienst heeft hoorde ik inmiddels ook al van alles dus ben maar gestopt.

Ik moet nog ff bedenken wat we het weekend gaan eten, iemand nog een lekker idee? Ben wel toe aan iets nieuws.
kweet nie. Bang voor t massale vreetschuurgehalte denk ik.

Als ik die resorts zie, denk ik: pfffff...

Zelfs gezien dat we bij sommige 7,50 euro pd moeten betalen voor een babybed. Reken maar uit 15 dagen x 7,50 euro. 112,50 euro!!!!!!

Daar koop je hier 2 nieuwe bedjes voor!

Dan sleep ik liever mn eigen schone bed mee ipv zo'n vies goor ding waar al honderden kinderen in hebben zitten spugen en poepen. (excuses....)

Heb 1 leuk resort gezien. niet al te groot opgezet. Is misschien wel groot, maar doet niet groot en massaal aan. Op Kos.

ha ha ha. Maye!! Ik ben al net zo'n held!!! Maar heb t meer met films dan.
koffie, zwart graag...
hmm boek uit, maar erg raar einde. Met films heb ik het helemaal erg syl, dat weet ik ondertussen, die kijk ik niet meer alleen.

Ja dat heb ik ook met die resorts, wij hebben nu wel halfpension maar geen all in. Resort lijkt me met kinderen wel handig, wil natuurlijk niet zeggend at je de hele dag op dat resort moet blijven, maar uit eten met een kindje lijkt me elke dag ook best lastig, lang wachten ed.

Ik heb stiekem ook wel het idee dat op griekenland het vreetschuur gehalte wat minder is, maar dat kan ook zijn omdat ik die resorts alleen koppel aan turkije en egypte en vroeger met mexico, toen was dat nog helemaal niet in turkije enzo. Had je mensen die helemaal naar mexico gingen(heb je ws nog steeds) en dan 2 weken in een resort gingen en daar niet uitkwamen, dat snap ik dan niet zo goed. Maar wie ben ik, iedereen heeft z'n eigen smaak en wensen. En 7,50 per nacht voor een bedje, wat raar!! Afzetters.

In welke periode willen jullie Syl?
als ik een enge film kijk, knijp ik man helemaal fijn in mn slaap ha ha ha

Heb ooit een keer gehad toen ik thuiswoonde. Gozer in de straat was heel lelijk. Echt een enge kop had hij (was wel aardig, moet toch ergens compenseren hi hi). Zat een super enge film te kijken waarbij de scene kwam dat een vrouw werd bespied door een man. Hij liep om haar huis en keek door r raam naar binnen. Vrouw helemaal over de zeik. Ik kijk naar ons raam aan de voorkant vh huis en zie dus ook een eng gezicht. Ik gillen!!!

Stond die gozer net naar binnen te gluren naar me. Wou praatje met me maken, dus niets schokkends ofzo. Nou, heb sindsdien mn gordijnen dicht s avonds ha ha ha

Verstandig gezien is t ook makkelijker als we all in gaan. Zeker als hij iets niet lust, loop je gewoon ff terug naar t buffet. T zal t ook denk ik wel worden hoor, maar ik denk geen menorca. Toch griekenland. Aan de andere kant ben ik een beetje bang dat hij daar ziek word. Nu werd hij ook ziek en konden we gelukkig naar een goed zh dichtbij met de eigen auto. Dan zit je in een land waar je de taal niet spreekt en een andere niveau qua zorg. (wij hebben nl altijd wat op onze vakantie)

Wat deed jij Chrisy toen je kids klein waren?
koffie, zwart graag...
ja dat lijkt me ook inderdaad een minpunt Syl en zeker met jullie ervaring van afgelopen zomer, daar moest ik ook aan denken. en dan is inderdaad griekenland niet zo'n fijn idee. Een vroegere vriendin van me werkt in een ziekenhuis op kreta, ik kan wel even vragen hoe het in griekenland geregeld is, maar dan nog voel je je ws met de auto gewoon mobieler.

Ik lees wel eens mee in 'het kasteel' en daar ging een van die meiden ook op vakantie naar griekenland en werd haar dochtertje ook ziek en moest naar het ziekenhuis. Misschien moet ik het niet zeggen wil je natuurlijk niet bang maken, maar dat was geen leuke ervaring geloof ik.

Misschien dan inderdaad een huisje huren in duitsland of misschien frankrijk, belgie. Dan kun je ook zelf koken en af en toe uit eten gaan. Vogezen is ook erg mooi en niet zo ver weg. Maar ligt er natuurlijk wel aan in welke periode jullie gaan, ik vond de huisjesprijzen in het hoogseizoen echt niet grappig, vooral als je dan zag dat het bijv. 3 weken eerder 400 euro scheelde. Maar misshcien is dat in duitsland anders. Lastig he.

Pfft moet ff naar beneden hoor allemaal rare geluiden, dus verdenk de kat ervan iets te doen wat niet mag. Men af en toe lijkt het alsof ik 2 kinderen heb ipv een kat en hond. Nuja thee water heeft ook gekookt. Ik ga beginnen in de weduwnaar van Kluun.
geloof me, man en ik hebben de huisarts in griekenland al getest en dat gun ik mn kind niet ha ha ha. Man op Kreta en ik op Corfu. Op Corfu was er gelukkig een nl assistente van de arts. Ikke blij!! Hoefde ik niet moeilijk uit te leggen.

Ben misschien ook gewoon een overbezorgde muts die spoken ziet hoor, misschien moeten we gewoon gaan.

als je m uit hebt, stuur je m dan naar me toen
koffie, zwart graag...
Het is hier druk, maar erg leuk! Maar heb toch even tijd gemaakt om bij te lezen. Syl, de ziekenhuizen in Griekenland schijnen inderdaad niet zo fijn te zijn. Ouders van een ex-collegaatje van mij hadden vorig jaar een ongeluk gehad op een van de Griekse eilanden en de verhalen die ik toen heb gehoord... Dan zou ik toch voor een Spaans eiland kiezen. Daar spreken ze ten minste Engels.

Ik heb thuis in mijn inbox de sites staan van het huis dat ik wil huren. Mail ik je van het weekend wel even. Maar als je gewoon googled op 'Ferienwohnung' of 'vakantiewoning' en dan de omgeving (ik had Wannsee gedaan), dan kom je er ook wel. Berchtesgaden is ook een superleuk Duits dorp, met een zwembad, supermarkt en leuke restaurantjes op loopafstand.

Uhm, verder weet ik het even niet meer. Fijn weekend alvast allemaal!
O ja, waarvoor moet je bij de dokter zijn Syl? Niets ernstigs hoop ik?
Nee, hoop ook niets ernstigs syl.

Nou syl in dat geval zou ik toch voor safe gaan, misschien gebeurt er niets maar de angst dat er wel wat gebeurt kan dan best je vakantie verpesten. Als Cas wat ouder is, is het misschien minder eng.

Fijn Caire dat het druk is en leuk, druk is meetsal goed, niet druk is saai.

Fijn ook dat je leuke collega's hebt. hoe bevalt het niet meer hoeven reizen, althans niet zo ver?? en hoe gaat het met je man, werkwise dan he
hihi, hij is van mn moeder, anders ha dik het graag gedaan. Pfft moest meteen alweer huilen, maar waren ook flashbacks van vorige boek, nu al wel weer hard moeten lachen, gaat ie mee met Luna naar balletles, wil ze niet dansen gaat ie mee doen. Maar goed het boek is weer lastig weg te leggen. Maar ben nu aan geschiedenis begonnen, mn les voorbereiding heb bijna alles af voor volgende week. zo ff koken en dan na het eten boodschappen doen.
voor de pil, niets ernstigs dus
koffie, zwart graag...
gelukkig!! fijn weekend!!
Kan de slaap niet vatten. Ik heb ijskoude voeten en zo koud als

m'n voeten zijn zo warm is m'n hoofd van alle muizenissen.

Ik was om 3.30 thuis uit van ons kroegavondje. We gingen om ongeveer 1.30 uur weg uit de kroeg en daarna nog een vriend thuis gebracht hij was eigenlijk op de fiets maar aangezien het pijpestelen regende hebben we zijn fiets achterin onze auto gedaan en hem thuis gebracht. Is wel aan de andere kant van de stad vandaar het zo laat werd. Maar vriend had het wel verdiend omdat hij als onze drankjes had betaald nog vanwege z'n verjaardag van de week. Nou ik heb niets gedronken hoor ja thee en spa rood ik was de Bob en geef verder toch niet zo veel om drank. Een andere dame in het kroegje was wel behoorlijk dronken. Ze kreeg daarom eerst ruzie met haar engelstalige vriendin omdat ze geen nederlands sprak en omdat ze alles in Engeland had opgegeven voor haar Nederlandse vriend. Dat vond de dronken dame erg stom. Anyway ze gingen af toe te keer als viswijven het was net een soap.
ga ff verder. Kerstvakantie is erg leuk maar het zal goed zijn als ik volgende week weer ga werken ik heb nu veel te veel tijd om over alles na te denken.

Gelukkig is dit pas m'n 2e slapeloze nacht deze vakantie. Vroeger sliep ik wel eens heel de kerstvakantie slecht.

Met terugwerkende kracht moet ik dan blijkbaar nog emoties verwerken. Op 1 januari hoorde ik van mijn moeder dat mijn tante in het ziekenhuis ligt. Ik heb niet echt een hele hechte band met haar maar ik mag haar wel en in vind dat ik wel iets van me moet laten horen. Maar ik zie erg tegen het ziekenhuisbezoek op de laatste keer dat ik op ziekenhuisbezoek was raakte ik daarna in een dip omdat alles wat er m'n vader is gebeurd weer boven kwam drijven. Nu ben ik bang dat het weer gebeurd.

Ik zou natuurlijk ook alleen een kaart kunnen sturen. Of eerst m'n nicht kunnen bellen en haar om advies vragen. M'n tante heeft veel kinderen en kleinkinderen en krijgt al veel bezoek. Maar m'n nicht zie of ik spreek ook bijna nooit en dan zie ik er weer tegen op om haar te bellen. Kortom zo maak ik van iedere mug een olifant.

Ga zo maar weer eens proberen te slapen eerst misschien nog even esther lezen om de gedachten af te leiden.
Knoop doorgehakt. Nicht gebeld ik ga morgen op ziekenbezoek samen met m'n moeder. Opluchting dat ik een beslissing heb genomen anders blijf ik maar malen. Dan maar een paar slapeloze nachten ik kan mezelf niet recht in de spiegel aankijken als ik niet ga.
heej lieve goose

Wat goed dat je toch gebeld hebt en dat je gaat. Kan me voortsellen dat je er tegenop ziet, maar wie weet valt het dan wel mee. Is vaak hoe meer je er tegen op ziet hoe erg het meevalt achteraf. En als je niet gaat oel je je alleen maar schuldig en belabberd.

Ik herken veel in je van muggen olifanten maken, dat kan ik ook erg goed. Ik moet me vaak streng toespreken en alles ff analyseren dan komt het wel weer goed, vaak moeten ook andere mensen me wel toespreken.

Wat een somber weer, bleeh, heb echt zin in het voorjaar. Ik kom niet vooruit deze dag. Ik zou eigenlijk naar mn oude werk gaan ff iets ophalen, geen echte afspraak, tis in mn eigen belang. Maar heb geen zin om door de regen te fietsen(kben al wel naar de bakker geweest). Kga nu eerst mn schoolwerk afmaken kan ik daarna nog wat klusjes in huis doen en lekker lamlendig doen. Kheb zo geen zin om maandag weer te beginnen en dat is vooral omdat ik zo vroeg op moet en dan ook meteen aan de bak moet. Ik moet aan zoveel dingen denken bleeeh. Het regelmatige werk valt me zoooo tegen, daar baal ik van. wie weet gaat het wel wennen.

Als het maar vast maart is dan wordt het vast al lichter en zonniger ofzo.

nuja ik ging wat zinnigs doen.
ow goose toch, dikke knuffel. Goede beslissing van je

Cas is weer flink ziek. Gisterenavond naar bed gebracht en begon te huilen.

Ff beneden op schoot en weer naar bed. Later op de avond werd hij huilend wakker. Beneden weer ff op schoot gelegen. Ik naar bed, cas in bed gelegd. Begint hij weer hysterisch te huilen. Ik m bij me in bed gelegd (2e x in zn leven dat ie bij me in bed kwam liggen dus geeft wel aan hoe erg t was). Ik moest me ff omkleden, maar begon hij al te krijsen als ik m losliet. Man wakker (die lag al op bed) en hij stopte pas met krijsen toen ik eindelijk weer bij m lag. Hij heeft een tijd gedraaid/gehuild en viel uiteindelijk weer in slaap.

Vanochtend werd hij weer huilend wakker. Nu net weer. Pffff....kon ie maar praten zeg. Zo van: mama, ik heb buikpijn of hoofdpijn oid. Nu blijft t steeds gissen. Zo maar even naar de drogist voor neusspray en hoestsiroop want hij hoest heel naar. Dat begon alweer een dag nadat de penicilline op was.

Zo nog een vriendin helpen met ruimen voor dr babykamer dus mn dag is weer vol!
koffie, zwart graag...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven