Weegschaal-mannen
zaterdag 12 maart 2011 om 18:44
quote:BWitched schreef op 12 maart 2011 @ 18:10:
Ik zou vooral geen man willen die mij op basis van mijn geboortedatum allerhande eigenschappen toedicht. Wat een afknapper.
Zo bedoel ik het ook weer niet.
Maar ik had me weleens een tijdje verdiept in karaktereigenschappen van sterrenbeelden en ik vind ze erg kloppen.
En de weegschaal-man is niet altijd de makkelijkste. (vind ik)
Ik zou vooral geen man willen die mij op basis van mijn geboortedatum allerhande eigenschappen toedicht. Wat een afknapper.
Maar ik had me weleens een tijdje verdiept in karaktereigenschappen van sterrenbeelden en ik vind ze erg kloppen.
zaterdag 12 maart 2011 om 18:44
Mijn enige ex en mijn man zijn allebei weegschaal. Ze hebben hun verschillen en overeenkomsten, maar ik vond/vind ze allebei juist helemaal niet veranderlijk. Ze zijn standvastig en doelgericht, en emotioneel stabiel. Wel hebben ze allebei soms wat moeite met het maken van een keuze, maar als ze eenmaal gekozen hebben blijven ze daarbij.
Of dat hun sterrenbeeld is, of gewoon mijn smaak in mannen, ik zou het niet weten... maar in ieder geval herken ik jouw beschrijving dus niet.
Of dat hun sterrenbeeld is, of gewoon mijn smaak in mannen, ik zou het niet weten... maar in ieder geval herken ik jouw beschrijving dus niet.
zaterdag 12 maart 2011 om 19:17
quote:pinkgun schreef op 12 maart 2011 @ 18:44:
[...]
En de weegschaal-man is niet altijd de makkelijkste. (vind ik)Welk sterrenbeeld heb jij zelf?
[...]
En de weegschaal-man is niet altijd de makkelijkste. (vind ik)Welk sterrenbeeld heb jij zelf?
Only dead fish go with the flow
zaterdag 12 maart 2011 om 19:48
quote:zomerfreak schreef op 12 maart 2011 @ 17:32:
[...]
Je man is schorpioen? En? Wat zijn typische schorpioen-kenmerken bij je man? Mijn exvriend is ook schorpioen.
En dat is de enige man waar ik echt mee klikte. Het was best een aardige combinatie. Jammer dat het over is.
Geen idee wat typische schorpioenkenmerken zijn eigenlijk.
Mijn man is een vrij rustig persoon... ik niet, dus dat heft elkaar lekker op.
Ik ben wel een kletskous (een ouwehoer?? ) en hij is meer de stille...
Wij zijn al ruim 10 jaar bij elkaar en het gaat nog steeds prima.
[...]
Je man is schorpioen? En? Wat zijn typische schorpioen-kenmerken bij je man? Mijn exvriend is ook schorpioen.
En dat is de enige man waar ik echt mee klikte. Het was best een aardige combinatie. Jammer dat het over is.
Geen idee wat typische schorpioenkenmerken zijn eigenlijk.
Mijn man is een vrij rustig persoon... ik niet, dus dat heft elkaar lekker op.
Ik ben wel een kletskous (een ouwehoer?? ) en hij is meer de stille...
Wij zijn al ruim 10 jaar bij elkaar en het gaat nog steeds prima.
zondag 13 maart 2011 om 10:12
Pinkgun,
Waar het eigenlijk om draait is dat jij de man in je leven een moeilijk persoon vindt, die jou aantrekt en afduwt (afgaande op je eerdere posts). Als je dat niet prettig vindt - wat ik me goed kan voorstellen - onderneem dan actie door dat aan hem duidelijk te maken.
Het uitpluizen van zijn sterrenbeeld en je daarop richten (alsof hij er niets aan kan doen) heeft geen zin.
Waar het eigenlijk om draait is dat jij de man in je leven een moeilijk persoon vindt, die jou aantrekt en afduwt (afgaande op je eerdere posts). Als je dat niet prettig vindt - wat ik me goed kan voorstellen - onderneem dan actie door dat aan hem duidelijk te maken.
Het uitpluizen van zijn sterrenbeeld en je daarop richten (alsof hij er niets aan kan doen) heeft geen zin.
Only dead fish go with the flow
zondag 13 maart 2011 om 11:57
quote:pinkgun schreef op 12 maart 2011 @ 18:44:
[...]
Ooit waren er mensen die "vonden" dat de aarde plat was. Er waren mensen die "vonden" dat je beter werd door aderlaten. Men vond zoveel door de eeuwen heen en nog steeds.
Dat iets logisch lijkt wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk waar is.
[...]
Ooit waren er mensen die "vonden" dat de aarde plat was. Er waren mensen die "vonden" dat je beter werd door aderlaten. Men vond zoveel door de eeuwen heen en nog steeds.
Dat iets logisch lijkt wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk waar is.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
zondag 13 maart 2011 om 12:07
Of het perse aan het Sterrenbeeld ligt weet ik niet, maar ik heb ook nogal een gecompliceerde relatie met een Weegschaal. Continue twijfel. Hij wil ervoor gaan, en als hij mij dan 'over de beg heeft' lijkt hij weer te gaan twijfelen. Ik werd er eerst gek van, nu ben ik er relaxter in. T is geen haevy relatie ( ik betrek de kids er niet in, bijv), dus denk nu regelmatig ' Zak maar weer even in de....' en dan komt hij natuurlijk weer altijd terug met zijn gedrag waarin hij wel weer moeite gaat doen.
zondag 13 maart 2011 om 13:06
quote:amarisa schreef op 13 maart 2011 @ 12:07:
Of het perse aan het Sterrenbeeld ligt weet ik niet, maar ik heb ook nogal een gecompliceerde relatie met een Weegschaal. Continue twijfel. Hij wil ervoor gaan, en als hij mij dan 'over de beg heeft' lijkt hij weer te gaan twijfelen. Ik werd er eerst gek van, nu ben ik er relaxter in. T is geen haevy relatie ( ik betrek de kids er niet in, bijv), dus denk nu regelmatig ' Zak maar weer even in de....' en dan komt hij natuurlijk weer altijd terug met zijn gedrag waarin hij wel weer moeite gaat doen.
Ja, zo bedoel ik het ook ja.
Het is niet dat ik HET NIET MEER AANKAN.
Maar ik kan hem soms gewoon moeilijk begrijpen.
Ja, zo bedoel ik het ook ja.
Het is niet dat ik HET NIET MEER AANKAN.
Maar ik kan hem soms gewoon moeilijk begrijpen.
dinsdag 15 maart 2011 om 11:24
Mijn meest gestoorde ex is een weegschaal (ik moest het even opzoeken want ik ken eigenlijk alleen sterrenbeelden van een aantal mensen, dus heb niet alle data in mijn hoofd). En zijn gedrag komt mijn inziens voort uit trekken van een persoonlijkheidsstoornis, niet uit zijn sterrenbeeld. Hij was overigens nogal veranderlijk, extreem dominant, zwart in stemming en houding en lulde alles recht wat krom was. Hij kon je ook het gevoel geven dat je de enige op aarde was en dat alles geweldig was samen.
Overigens ben ik zelf een steenbok en zou ik dus berekend en moeilijk te leren kennen moeten zijn en gericht op uiterlijk. Herken ik mezelf niet in.
Overigens ben ik zelf een steenbok en zou ik dus berekend en moeilijk te leren kennen moeten zijn en gericht op uiterlijk. Herken ik mezelf niet in.
woensdag 16 maart 2011 om 07:58
Hier een weegschaal(vrouw).
Ik ken genoeg andere weegschalen en die zijn precies zoals ik,lees net zo geweldig.
Zonder een grapje te maken;
Ik kan niet tegen ruzie en ga best wel ver om het te vermijden.
Ik ben een binnenvetter emoties houd ik voor mezelf, en ik pik ook best veel van mensen. Tot dat ik het zat ben, dan ontstaat er een explosieve situatie.
Ik twijfel 75% van de tijd aan mijn eigen keuzes.
Volgens mijn moeder ben ik een echte weegschaal, maar volgens mij ben ik gewoon lekker mezelf met mijn eigen persoonlijkheid die niks te maken heeft met sterrenbeelden.
Ik ken genoeg andere weegschalen en die zijn precies zoals ik,lees net zo geweldig.
Zonder een grapje te maken;
Ik kan niet tegen ruzie en ga best wel ver om het te vermijden.
Ik ben een binnenvetter emoties houd ik voor mezelf, en ik pik ook best veel van mensen. Tot dat ik het zat ben, dan ontstaat er een explosieve situatie.
Ik twijfel 75% van de tijd aan mijn eigen keuzes.
Volgens mijn moeder ben ik een echte weegschaal, maar volgens mij ben ik gewoon lekker mezelf met mijn eigen persoonlijkheid die niks te maken heeft met sterrenbeelden.