doorgeefvraag

donderdag 3 januari 2008 om 19:59
quote:badmeester schreef op 03 januari 2008 @ 19:14:
Nee
Heb je je weleens laten slaan op je kont(je)* tijdens doggy style?
*doorstrepenwatnietvantoepassingis
Ehhh wat moet ik doorstrepen badmeester? Of mijn kont groot of klein is.... tsja, ik stel voor: jij eerst vertellen!
Maar ik laat me soms graag op mijn achterste slaan tijdens doggy style
Besneden of onbesneden?
Nee
Heb je je weleens laten slaan op je kont(je)* tijdens doggy style?
*doorstrepenwatnietvantoepassingis
Ehhh wat moet ik doorstrepen badmeester? Of mijn kont groot of klein is.... tsja, ik stel voor: jij eerst vertellen!
Maar ik laat me soms graag op mijn achterste slaan tijdens doggy style
Besneden of onbesneden?

donderdag 3 januari 2008 om 22:18
De heel spannende fantasieen vielen allemaal niet tegen, sterker nog: het was alleen maar leuker dan ik gedacht had. De regular fantasie die ik ooit had, namelijk anale penetratie, die viel wel tegen.
Met hoeveel mensen zou jij WILLEN dat je het gedaan had (een aantal dus) EN hoeveel (in + of -) verschilt dat met je werkelijke getal?
Met hoeveel mensen zou jij WILLEN dat je het gedaan had (een aantal dus) EN hoeveel (in + of -) verschilt dat met je werkelijke getal?
donderdag 3 januari 2008 om 22:30
Nah wat is betrapt?
Ik heb wel eens mensen gezien die aan het neuken waren maar of ze wisten dat ze betrapt konden worden en vonden dat niet erg of ze wisten het niet en dan hield ik het maar zo.
Geen face to face vervelende confrontaties zeg maar
Wat is de meest sexy outfit tijdens seks om te dragen? (neeee niet Adam/Eva-kostuum)
Ik heb wel eens mensen gezien die aan het neuken waren maar of ze wisten dat ze betrapt konden worden en vonden dat niet erg of ze wisten het niet en dan hield ik het maar zo.
Geen face to face vervelende confrontaties zeg maar
Wat is de meest sexy outfit tijdens seks om te dragen? (neeee niet Adam/Eva-kostuum)
donderdag 3 januari 2008 om 22:37