zomerjassen 2011
zondag 13 maart 2011 om 23:03
Kan iemand mij wat inspiratie geven met plaatjes voor een mooie jas nu het weer wat warmer wordt en de winterjas bijna opgeborgen kan worden. Ik voelde mij afgelopen week zo ongelukkig in mijn donkere dikke winterjassen toen de zon scheen:-)
Korte jacks zoals spijkerjas, colbertje, leren jack, heb ik nog wel liggen, zoek meer een iets meer nette, maar geen truttige jas.. ik zie voornamelijk trenchcoats, heb al wel wat aardige modellen gezien maar allemaal van die lelijke kreukstof... de kleuren beige en wit staan mij niet en budget max. 200 e.
Hopelijk komt er nu wat inspiratie via dit topic.....
Korte jacks zoals spijkerjas, colbertje, leren jack, heb ik nog wel liggen, zoek meer een iets meer nette, maar geen truttige jas.. ik zie voornamelijk trenchcoats, heb al wel wat aardige modellen gezien maar allemaal van die lelijke kreukstof... de kleuren beige en wit staan mij niet en budget max. 200 e.
Hopelijk komt er nu wat inspiratie via dit topic.....
zondag 13 maart 2011 om 23:26
Ik zag laatst een leuke trenchcoat van het merk Milestone, die was 'mosgroen' en gemaakt van een glimmende stof. Ik heb zelf voor een kort model van Milestone gekozen in diezelfde stof. Vind het een fijne kleur omdat deze met zoveel andere kleuren gecombineerd kan worden! Sorry heb er geen digitaal plaatje van...... Was wel uit de collectie van vorig jaar geloof ik.
maandag 14 maart 2011 om 11:21
quote:Murdoch schreef op 14 maart 2011 @ 00:42:
Weet je waar ze dat spul verkopen Borderwalk? Of kan je dat alleen bestellen op buitenlandse sites? Ik word hebberig!Ik heb die trits kleurige plaatjes van asos.com gehaald. Helaas is het meeste asos eigen merk, dus niet los in de winkel te koop (asos heeft tegenwoordig wel gratis verzending). Dat het is eigen merk is voor de portomonnee dan wel weer fijn. Daar liggen tussen 55 en 80 pond. Ik vind nl die rode die met lichtblauw is afgezet heel cool maar die is helaas van Boutique by Jaeger en 260 pond.
Weet je waar ze dat spul verkopen Borderwalk? Of kan je dat alleen bestellen op buitenlandse sites? Ik word hebberig!Ik heb die trits kleurige plaatjes van asos.com gehaald. Helaas is het meeste asos eigen merk, dus niet los in de winkel te koop (asos heeft tegenwoordig wel gratis verzending). Dat het is eigen merk is voor de portomonnee dan wel weer fijn. Daar liggen tussen 55 en 80 pond. Ik vind nl die rode die met lichtblauw is afgezet heel cool maar die is helaas van Boutique by Jaeger en 260 pond.
maandag 14 maart 2011 om 11:31
quote:borderwalk schreef op 14 maart 2011 @ 11:21:
[...]
Ik heb die trits kleurige plaatjes van asos.com gehaald. Helaas is het meeste asos eigen merk, dus niet los in de winkel te koop (asos heeft tegenwoordig wel gratis verzending). Dat het is eigen merk is voor de portomonnee dan wel weer fijn. Daar liggen tussen 55 en 80 pond. Ik vind nl die rode die met lichtblauw is afgezet heel cool maar die is helaas van Boutique by Jaeger en 260 pond.
En verloopt de betaling dan via creditcard? Die heb ik nl. niet
(Ik heb mijn zinnen op de donkerblauwe of evt. groene gezet).
[...]
Ik heb die trits kleurige plaatjes van asos.com gehaald. Helaas is het meeste asos eigen merk, dus niet los in de winkel te koop (asos heeft tegenwoordig wel gratis verzending). Dat het is eigen merk is voor de portomonnee dan wel weer fijn. Daar liggen tussen 55 en 80 pond. Ik vind nl die rode die met lichtblauw is afgezet heel cool maar die is helaas van Boutique by Jaeger en 260 pond.
(Ik heb mijn zinnen op de donkerblauwe of evt. groene gezet).
maandag 14 maart 2011 om 11:39
quote:Murdoch schreef op 14 maart 2011 @ 11:31:
[...]
(Ik heb mijn zinnen op de donkerblauwe of evt. groene gezet).ook via paypal geloof ik. Ik vind jassen trouwens zelf te lastig om via internet te kopen. Ik vind sommige modellen al gauw strak rond de schouders zitten, dat heb ik ook een beetje met jasjes.
[...]
(Ik heb mijn zinnen op de donkerblauwe of evt. groene gezet).ook via paypal geloof ik. Ik vind jassen trouwens zelf te lastig om via internet te kopen. Ik vind sommige modellen al gauw strak rond de schouders zitten, dat heb ik ook een beetje met jasjes.
maandag 14 maart 2011 om 11:51
quote:SeptemberGirl schreef op 14 maart 2011 @ 11:40:
Krijg je commissie van Asos ofzo?
Ik zie ook overal die gekreukelde trenchcoats, why?!
Ik zeg toch net nog dat er er zelf geen jas zou kopen
Ik knip/plak idd wel vaak van de asossite. Ze hebben er 1290 jurkjes, dus als weer een help ik heb een bruiloft, wat moet ik aan topic wordt geopent, dan is het lekker makkelijk.
Ik vind die trenchcoats wel leuk, past goed bij de vrouwelijke mode van nu.
Krijg je commissie van Asos ofzo?
Ik zie ook overal die gekreukelde trenchcoats, why?!
Ik zeg toch net nog dat er er zelf geen jas zou kopen
Ik knip/plak idd wel vaak van de asossite. Ze hebben er 1290 jurkjes, dus als weer een help ik heb een bruiloft, wat moet ik aan topic wordt geopent, dan is het lekker makkelijk.
Ik vind die trenchcoats wel leuk, past goed bij de vrouwelijke mode van nu.