Maagband/verkleining
maandag 12 januari 2009 om 11:13
maandag 14 maart 2011 om 22:09
Brenda.......
Hoezo heb jij al 218 blz in dit boek.
Ik heb er echt maar 131 hoor.
@Lauw
Excuses als ik je beroer over je moeder, was niet mijn bedoeling om je pijn te doen. Pfffftttt, is niet niks om zo jong al zonder je moeder te moeten leven....... zal zeker niet meevallen.
Is het recent gebeurd, of al langere tijd gelee?
Ik merk overigens wel dat er vele hier al met een volgestopt rugzakje rondsjouwen........... en allemaal durven en kunnen we er hier over praten. Zegt eig wel wat over ons groepje.
28, wat een leeftijd nog.
Was ik die nog eens, wat een tijd geleden alweer.......
Hoezo heb jij al 218 blz in dit boek.
Ik heb er echt maar 131 hoor.
@Lauw
Excuses als ik je beroer over je moeder, was niet mijn bedoeling om je pijn te doen. Pfffftttt, is niet niks om zo jong al zonder je moeder te moeten leven....... zal zeker niet meevallen.
Is het recent gebeurd, of al langere tijd gelee?
Ik merk overigens wel dat er vele hier al met een volgestopt rugzakje rondsjouwen........... en allemaal durven en kunnen we er hier over praten. Zegt eig wel wat over ons groepje.
28, wat een leeftijd nog.
Was ik die nog eens, wat een tijd geleden alweer.......
maandag 14 maart 2011 om 22:12
nou nou wat een nieuws hier he? die brenda geeft wel heel weinig door !!!
Limburger lief dat jullie ook willen wachten als ik aan de beurt ben, voorlopig is dat nog 18 april. ik heb het denk ik mooi voor elkaarm want we komen de 14e terug uit spanje, dus een beetje rommelen met kleding opruimen (vooraf ziekenhuistasje klaarzetten) en dan op maandag richting ziekenhuis. dankzij die bijeenkomsten ben ik er helemaal klaar voor. en ja, ik hoop ook dat ze me bij het wakker worden even in een hoekje zetten, dwz niet kunnen horen dat ik om ijs vraag of zoiets. verder ben ik nogal agressie en trek alle slangen eruit.....maar daar bedenken ze wel wat op. iets langer slapen bv. hihi. ben nu ook weer net wakker, kval zo af en toe gewoon in slaap als ik te moe ben. dus dadelijk weer verder, een mens moet wat. maar het lijkt mij ook dat het nog wel even duurt voor er bericht komt. laten we eerlijk zijn, we staan niet bovenaan de bellijst van haar man.die zal allang blij zijn dat het goed is afgelopen. want ook die zullen in spanning zitten (die van mij kijkt er nu al tegenop) .maar da's altijd zo he? je kunt maar beter zelf e patient zijn dan moeten wachten, hoewel, kzou niet graag gaan bevallen....
we wachten dus maar gewoon af......komt allemaal goed.
Limburger lief dat jullie ook willen wachten als ik aan de beurt ben, voorlopig is dat nog 18 april. ik heb het denk ik mooi voor elkaarm want we komen de 14e terug uit spanje, dus een beetje rommelen met kleding opruimen (vooraf ziekenhuistasje klaarzetten) en dan op maandag richting ziekenhuis. dankzij die bijeenkomsten ben ik er helemaal klaar voor. en ja, ik hoop ook dat ze me bij het wakker worden even in een hoekje zetten, dwz niet kunnen horen dat ik om ijs vraag of zoiets. verder ben ik nogal agressie en trek alle slangen eruit.....maar daar bedenken ze wel wat op. iets langer slapen bv. hihi. ben nu ook weer net wakker, kval zo af en toe gewoon in slaap als ik te moe ben. dus dadelijk weer verder, een mens moet wat. maar het lijkt mij ook dat het nog wel even duurt voor er bericht komt. laten we eerlijk zijn, we staan niet bovenaan de bellijst van haar man.die zal allang blij zijn dat het goed is afgelopen. want ook die zullen in spanning zitten (die van mij kijkt er nu al tegenop) .maar da's altijd zo he? je kunt maar beter zelf e patient zijn dan moeten wachten, hoewel, kzou niet graag gaan bevallen....
we wachten dus maar gewoon af......komt allemaal goed.
maandag 14 maart 2011 om 22:15
maandag 14 maart 2011 om 22:17
maandag 14 maart 2011 om 22:20
Eeuhm ik weet het niet..ik heb wel altijd veel gepraat met me moeder over leven na de dood..en zij geloofde daar sterk in..wat ik ook wel deed eigenlijk..dus ik weet zeker als ze contact kon leggen dan zou ze dat doen..omdat ze er zelf zo ingeloofde zeg maar.. Maar op de ochtend dat ze overleed en ik ernaast zat en haar de laatste adem zag nemen en dr hart zag stoppen in dr keel..nee het was leeg..niks..heel gek.. Maarja toen me oma overleed werd ik wel wakker snachts omdat ik merkte dat ze bij me ,en ik me moeder bellen van is oma er nog en toen was ze net overleden paar minuten terug.. Dus oma voelde ik wel maarja me moeder tot nu toe nog niet.. Ik ga er gewoon vanuit dat ze er is ook al voel ik dr niet..
maandag 14 maart 2011 om 22:20
Maaike en familie weten niet eeens het bestaan van ons af op dit moment. Het zou natuurlijk leuk zijn om iets te horen, maar echt verwachten doe ik het niet.
Maaike is rond 14.00 uur naar OK gegaan en pak daar een dik uur opereren aan dan is het 15.30 door voordat ze de OK weer afgaat.
Laat ook maar lekker slapen, dan ben je na de operatie eig het beste af. Geen hoofdpijn, geen misselijkheid, niks noppes nada.
Ik zoek ook langzaam aan de badkamer op...lekker douchen en dan naar bed.
Morgen werken, morgen tijdens het werk naar de huldiging van mijn teamleider.....40 dienstjaren jajaja....... en smidddags een werkoverleg met aansluitend een overleg over gedragsstoornissen bij ouderen. Was ik zelf ook al niet oud en ook een tikkeltje gestoord???????
Slaaappp lekker allemaaal.
Enneeee......MAAAAAAAAAAIIIIIIKE...... wakker worden!!!!
Maaike is rond 14.00 uur naar OK gegaan en pak daar een dik uur opereren aan dan is het 15.30 door voordat ze de OK weer afgaat.
Laat ook maar lekker slapen, dan ben je na de operatie eig het beste af. Geen hoofdpijn, geen misselijkheid, niks noppes nada.
Ik zoek ook langzaam aan de badkamer op...lekker douchen en dan naar bed.
Morgen werken, morgen tijdens het werk naar de huldiging van mijn teamleider.....40 dienstjaren jajaja....... en smidddags een werkoverleg met aansluitend een overleg over gedragsstoornissen bij ouderen. Was ik zelf ook al niet oud en ook een tikkeltje gestoord???????
Slaaappp lekker allemaaal.
Enneeee......MAAAAAAAAAAIIIIIIKE...... wakker worden!!!!
maandag 14 maart 2011 om 22:22
@kimi29 ik ga wel naar de dokter om info aan te vragen over borstverkleining of verfraaing enz..maar of ik het ook doe weet ik nogniet..maar kan maar beter wat info alvast gaan vragen dacht ik.. Ik moet toch een week na de operatie al heen om de hechtingen eruit te laten halen dus ik ga het gelijk dan vragen.. Wil jij iets dan denk je?
maandag 14 maart 2011 om 22:23
maandag 14 maart 2011 om 22:26
@ Iniminy ja hoor ik ben er aan gaan geloven Heidi2861980
Mag ik me even voorstellen ik ben Heidi en heb geen vlechtjes lol.
@ Lauw, ten eerste weet ik niet goed hoe te reageren wbt je moedere, ik bedoel dat niet vervelend.
Ik denk dat ik eerst maar eens moet afwachten wat mijn lijf allemaal gaat doen, maar ja de buik welllicht en misschien de voorgevel op goede hoogte laten zetten en/of verkleinen. Maar dat is nog zover in de toekomst kijken. Eerst dit maar ondergaan en dan zie ik het wel verder.
Wel prettig dat ik niet de enige ben die het alleen door gaat staan. En hier alles neerschrijven is wel prettig, maar wil ook niet tot last zijn.
Mag ik me even voorstellen ik ben Heidi en heb geen vlechtjes lol.
@ Lauw, ten eerste weet ik niet goed hoe te reageren wbt je moedere, ik bedoel dat niet vervelend.
Ik denk dat ik eerst maar eens moet afwachten wat mijn lijf allemaal gaat doen, maar ja de buik welllicht en misschien de voorgevel op goede hoogte laten zetten en/of verkleinen. Maar dat is nog zover in de toekomst kijken. Eerst dit maar ondergaan en dan zie ik het wel verder.
Wel prettig dat ik niet de enige ben die het alleen door gaat staan. En hier alles neerschrijven is wel prettig, maar wil ook niet tot last zijn.
maandag 14 maart 2011 om 22:30
maandag 14 maart 2011 om 22:34
Ooow ja me moeder en ik keken altijd van die programma's over afvallen..en operaties haha..altijd lekker 'roddelen' erover zeg maar..en ze wist dat mijn gewicht altijd een probleem zou blijven.. Ze zou compleet achter me staan nu dat weet ik zeker..alleen jammer dat ze het niet kan zien he maarja dat blijft je leven lang zo met dingen..trouwen..kinderen..etc..etc.. Ik ga nu tukkie doen..me ogen worden zwaar hihi.. Tot morgen dan maar hihi..