Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf klaar met sparen, maar krijg net nog een milnercode van mijn moeder. Wie kan ik daar blij mee maken?

Mail maar naar ladyphoxy@live.nl
quote:LadyPhoxy schreef op 14 maart 2011 @ 19:15:

Ik ben zelf klaar met sparen, maar krijg net nog een milnercode van mijn moeder. Wie kan ik daar blij mee maken?

Mail maar naar .....Je hebt mail!
Semper ubi sub ubi
quote:thee schreef op 13 maart 2011 @ 19:44:

[...]

Ik weet niet meer of ik 't hier al eens gepost heb, de blog van http://eenvoudigleven.blogspot.com is verrekte interessant. Soms wat te ver gaand in mijn ogen, maar met 10 kinderen moet je wel creatief zijn. Echt zwaar respect voor blogster en haar gezin!

Ik heb nu alles van 2010 en 2011 gelezen en het zet me regelmatig met beide benen op de grond Hier nog een volger van de blog. Via deze blog ook een site gevonden waar ik allerlei zaden kon aanschaffen voor een redelijk prijs. Toch handig zo'n blog.
Ik ben een stille meelezer van dit topic en heb hier al veel nuttige tips vandaan gehaald.

Ik heb nog 3 blond-codes liggen. Wie interesse heeft kan me mailen op carlijnws@hotmail.com.

Zelf ben ik nog op zoek naar 2 milner-codes. Dus mocht iemand nog een code over hebben...
ik heb trouwens nog steeds een code voor Brinta-bakjes liggen. Niemand die ze spaart?
Starshine: hoewel ik ze wel geinig vind, is het niet echt een vrekactie helaas.

Met 2 actiecodes onderop de Brinta-verpakkingen 500 gram en bijbetaling van ¤ 3,49 (plus ¤ 2,49 verzendkosten) bestel je zo'n unieke kom.

Dat is waarschijnlijk de reden dat ik er nog niemand over gehoor heb.
Voor ¤ 3,49 kun je zo ook wel een leuke kom kopen.

Die Milner bordjes, zijn die van plastic? Ik hoorde gisteren ineens dat het buiten ontbijtbordjes zijn. Als ze van plastic zijn, hoef ik ze ook niet.
Ja, ze zijn van Plastic die milnerbordjes (Melamine)
quote:Supersoulfighter schreef op 15 maart 2011 @ 07:32:

Starshine: hoewel ik ze wel geinig vind, is het niet echt een vrekactie helaas.

Met 2 actiecodes onderop de Brinta-verpakkingen 500 gram en bijbetaling van ¤ 3,49 (plus ¤ 2,49 verzendkosten) bestel je zo'n unieke kom.

Dat is waarschijnlijk de reden dat ik er nog niemand over gehoor heb.

je hebt gelijk hoor, maar als iemand ze per ongeluk toch spaart heb ik er een.

Zo'n pak brinta gaat ook veel te lang mee om serieus zegels te sparen.
Action heeft kommen genoeg, en ook nog leuke.

Helaas staat mijn servieskast vol.
de milner bordjes zijn Idd van plastic , voor de mensen die nog codes hebben en de bordjes niet willen, ik heb ze graag heb nog 4 codes nodig!
Ik eet altijd wel Milner, als ik weer codes heb dan geef ik ze door.
Oe, wel jammer van die bordjes van Milner. Ik had dat idee al, aangezien ze zeggen dat ze "geschikt zijn voor buitengebruik". Dat is gewoon een mooiere manier op te zeggen "ze zijn van plastic". Ook is het zo dat je op de website iemand een tafel hoort dekken, waarbij de borden wel degelijk als stenen borden klinken. In combinatie met dat "geschikt voor buitengebruik" voelde ik de bui al een beetje hangen

Rare spaaractie van de Brinta idd..

Djiezus, er zijn mensen die serieus die Milner codes op marktplaats te koop zetten voor 3 euro. Hoe kansloos..
op MP?

Ik ga de bordjes toevoegen aan mijn vakantieuitrusting. Gezellige bordjes voor op de camping :-D
Verbazingwekkend is dat he, op Marktplaats? Alle soorten codes worden daar te koop aangeboden, Milner, Slankie, Blond.

Ook heb ik wel eens gezien dat de zakjes dressing die bij een Knorr Wereldgerecht zitten te koop werden aangeboden. Verkoper gebruikte die nooit en dacht er zo nog wat aan terug te verdienen.

Ik vind dat toch een beetje doorslaan hoor.
Bij de supermarkt lagen eens metershoge stapels plastic Unox-bordjes. "Graag zo veel mogelijk mee te nemen, we willen ze kwijt"

Unox had gedacht dat mensen met veel plezier drie rookworsten zouden kopen voor 1 plastic bordje, en de supermarkt bleef zitten met stapels troep.

Ik heb een flinke stapel meegenomen, ideaal met een kind op scouting.
Wie maak ik blij met 2 kortingsbonnen van lekker in het leven?

Eukanuba hondenvoeding 7 euro korting

Iams kattenvoeding 7 euro korting
Misschien niet heel vrekkerig om naar een musical te gaan maar wil iemand met een 2e kaartje gratis naar Mary Poppins? Daar is AH nu mee begonnen, dus ik heb al 1 kaart vol. Ik wil ze met alle liefde opsturen als mensen het leuk vinden.

Nog een ander ding: ik heb bij het opruimen 2 autostoeltjes gevonden, maxi cosi type 2. Ik heb weinig zin om ze met veel moeite op marktplaats te zetten als ik er ook iemand een plezier mee kan doen die het wat minder heeft. De ene is wel intensief gebruikt, de 2e amper (was 2e stoeltje voor zoon 2). Als ik er iemand een plezier mee kan doen, dan hoor ik het graag!
Voor de filosofen/filosofieliefhebbers onder ons: ik heb een code voor vijf euro korting op toegangskaarten voor de Filosofie Nacht (8 april, Felix Meritis, Amsterdam). Kaarten kosten zo 30 in plaats van 35 euro. Interessante sprekers en programma.

Heb je belangstelling, geef dan maar even een piep. Dan mail ik je de code.
Tetter, ik ben helaas nog niet toegekomen aan de kleding. Hoop dat dat donderdag lukt. Ik laat per mail wel even van me horen.
Ik vraag me echt af hoe iemand met heel veel kinderen überhaupt nog tijd vindt om naar het toilet te gaan (als dat al vrij is).

Ik heb een tijdje geleden contact gehad met een moeder die haar 7de kind verwachtte. Ik las een tijd geleden op internet dat ze inmiddels nummer 8 heeft. Misschien wel 9 nu. En dan deed ze ook nog vrijwilligerswerk.

En nee, ze gingen niet naar de kerk.

Onvoorstelbaar.
kweenie Moppetoet, maar vroegah waren dat soort aantallen vrij gangbaar.

Ik kom zelf uit een gezin van 5 en mijn moeder zegt altijd dat ze het juist wel lekker makkelijk vond. We hielden elkaar wel bezig. En dat is ook zo. Ik herinner me vakanties dat we als enige gezin bij een boer kampeerden, maar we verveelden ons nooit, er was altijd wel iemand om mee te spelen.

Ik heb er maar 2, dus als er 1 geen zin heeft, is de ander ook alleen en die gaat dan bij mij aandacht vragen.
Denk dat je gelijk hebt, Starshine. Een vriendin van mij komt ook uit een groot gezin en de kinderen hielden elkaar vrijwel altijd bezig.

*Probeert zich ondertussen vergeefs een beeld te vormen van het wasgoed dat negen kinderen produceren en de lunchtrommels die 's ochtends moeten worden klaargemaakt*
Vorig jaar was er een gezin in het nieuws met 16 kinderen.

Ik heb medelijden met die vrouw, 16 keer in het kraambed !!!

Mijn oma komt overigens uit een gezin van 12, en mijn opa uit een gezin van 9.

Moppekind is alleen, en die vermaakt zich juist prima, ook thuis.
vandaar het gezegde: veel(ver)wekken betekent vrekken??

Mijn oma's hadden 14 en 12 kinderen, gezellig grote familie. Ben zelf het 32 kleinkind, mijn dochter het 48ste achterkleinkind. Oma's zijn 88 en 98 geworden!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven