***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Tuurlijk wel Xaloy, prima H&M-verhaal hoor!

Fachat, wat ongelooflijk balen van die lekkage zeg, wat een hoop geregel...

Dropneus, heel veel succes morgen!

Ik probeer nog even dag te zeggen morgen, als het niet lukt ben ik er over een week weer. Nu ga ik slapen.
Goedemorgen!

Een heel fijne vakantie met zijn 5jes Michasha!

Xaloy, tuurlijk willen wij je H&M verhaal horen. Ik schrijf zelf ook altijd van dat soort verhalen hihi. Ik heb nog wel een Prénatal/Ikea verhaal van gisteren, maar dat laat ik maar zitten.

Dropneus, succes met je sollicitatiegesprek!

Fachat, wat erg van dat lek in het schip, was Fachatman nog thuisgekomen gisteren?

Witchke, lekker geshopt? De solden is begonnen bij jullie hè.

Spitsmuis, dat klinkt als een luxe vakantie, jullie lekker skiën en de muisjes in de daycare. Lekker hoor!

Ik ga ff met Zahra spelen, tot later!
Xaloy, passen de pakjes nog?

Mich, heel veel plezier deze week!

Fach, wat balen van die lekkage! Jullie hadden het toch al verkocht? Wat ga je nu doen?

A. is jarig vandaag! Negentwintig hele jaartjes is die kwiebus geworden! De jongens en ik hebben vanochtend een mooie trui gegeven en morgen gaan we samen uit eten. De mannetjes gaan voor het eerst uit logeren en ik vind het zo spannend. Ze slapen bij mijn ouders (zij hebben er helemaal zin in!) en ik hoop dat het goed zal gaan. Nou ja, als het niet goed gaat is het ook geen ramp. Mijn ouders wonen dicht bij ons in de buurt en we kunnen ze dan zo weer ophalen. Als alles goed gaat kunnen we voor het eerst in negen maanden weer samen uitslapen!
Drop, ik vergeet jou helemaal! (sufferd die ik ben!)

SUCCES! Zet 'm op en sleep de baan binnen!
Buitenmeisje, hoe is het met je? Is de uitvaart van je opa al geweest?
Dropneus veel succes vandaag !
Spitsmuis, gefeliciteerd met A.! Spannend morgen, het zal vast goed gaan hoor, ben alleen benieuwd of het echt van uitslapen komt. Volgens mij zit het zo ingebakken om er vroeg uit te gaan dat je dat nu weer doet. En volgens mij sta je dan gelijk bij je ouders op de stoep om je muisjes weer op te halen.
muis, gefeleciteerd met A !! Idd spannend dat de kleintjes voor het eerst uit logeren gaan, het zal best wel meevallen.
Tot over een week lieve digidinnetjes! Dikke knuffel voor jullie allemaal en voor de kleintjes.

Icke, ik zie jou en Ruubske van de week, leuk!!

Daaaaag!!!
Spitsmuis, gefeliciteerd met A! Ga jullie v andaag ook nog iets leuks doen of komt er misschien bezoek?

Het is goed afgelopen met het schip, Fachatman was rond 24.00 uur thuis. Hij heeft met een paar buren en 5 pompen het schip leeggepompt. Uiteindelijk bleek dat de afsluiter van de wc niet goed divht zat en doordat het de afgelopen dagen flink is gaan dooien is de buis geknapt! Dit was gelukkig vrij gemakkelijk te repareren. Gewoon een stommiteit dus! De buren hebben tenminste nog niet gebeld, dus waarschijnlijk is het goed! We hebben natuurlijk wel best wat schade. Alles is natuurlijk nat geworden (elektrisch gereedschap, motor, koelkast, etc.). Ik ga vandaag maar eens achter de verzekering aan, kijken of we nog iets terug kunnen krijgen.

We hebben het schip trouwens nog niet verkocht, maar onze oude buurman wil hem nog steeds kopen. Na gisteravond hebben we helemaal zoiets dat dat maar snel moet gaan gebeuren! We moeten binnenkort maar even langs!

Hé over Ikea, weten jullie of ze daar ook kinderzitjes in de wagentjes hebben? (Layla jij bent daar gisteren geweest????)
pff het werk zoeken gaat toch niet zo simpel dan ik dacht ... al die eisen die ze stellen .. maar kom ooit moet het lukken !!
Hoi Digidinnetjes,

Ik ben weer digitaal. Afgelopen tijd heel veel bij mijn oma geweest. Gisteren is mijn opa begraven. Het was bijzonder en mooi. Er waren heel veel mensen en dat is hartverwarmend. We hebben het met zijn allen mooi afgesloten. Koen is ook overal bij geweest. Hij was echt heel lief. Bijzonder om te zien hoe zo'n klein mannetje troost kan bieden zeker ook voor mijn oma. Wel is hij helemaal uit zijn ritme maar dat komt vast wel weer terug.

Mich: ZWANGER! Gefeliciteerd. Wat leuk zeg. Nu word ik wel een klein beetje jaloers hoor. Misschien toch ook maar 'aan de slag' gaan. Zou eigenlijk eerst wel een betere nachtrust willen maar misschien is dat een illusie

Framboos: ff over namen. Het zoontje van een vriendin van mij heet Felipe. Erg leuk en net ff anders. Verder vind ik namen echt moeilijk.

Dropneus: Succes vanmiddag met je gesprek.

Poez: Gezellig dat je er weer bent. Wel lastig zo'n latrelatie of wat er nog van over is.

Lara, Mich, Swissie.: Hoop dat jullie een fijne vakantie hebben.

Verder weet ik het ff niet meer. Ga nu weer gezellig meekletsen.

xx
Buitenmeisje : fijn dat je op een mooie manier hebt kunnen afscheid nemen van je Opa

Mich : fijne vakantie !!

Hehe , het uitzendkantoor gaat me voorstellen bij een Amerikaans bedrijf in de buurt, ben eens benieuwd of ik uitgenodigd wordt.
Drop, succes vandaag! Toi toi toi. U can do it!

Fachat, zit je ook niet op te wachten he, zo'n "waterramp". Bah! Succes emt repareren, schoonmaken en het verzekeringsgedoe!

Mich, als je het nog leest veel plezier komende week en tot ziens op onze minimeet.

Witch, komt allemaal goed met dat werk. Niets gebeurt zonder reden, dus ook niet de moeite die je nu doet om de perfecte job te vinden, echt! Succes!

Muis, gefeliciteerd met muisman. Jij hebt dus ook een jongere vent, haha, ik ook:) Spannend, de muisjes uit logeren he? Ik heb er tegenwoordig minder moeite mee dan voorheen, hij is nu niet meer heel erg baby, daar komt het door denk ik. Veel plezier met jullie dinertje morgen, enne, over een week of 4 geen babynieuws van muis, toch?!:) Als de muisjes van huis zijn dan dansen papa en mama muis, iets in die trant?

Xaloy, man, maatje 40 vind ik helemaal mooi voor jou lengte. Had je het erover dat je nog moest afvallen naar 68 kilo?En jij bent een meter langer dan ik.....Shame on me want dat ik ook zo'n beetje mijn streefgewicht (voor zwangerschap woog ik 63 door de blindedarmontsteking, daarvoor 68 ongeveer, dus 68 is " mooi genog")

Hier ziekenboeg Icke; Ruben heeft twee ontstoken oortjes en al drie dagen koort, varierend van 38.3 tot 40.1. Heel zielig. Oordruppen krijg ik er met moeite in, Antibiotica wil ik nog zo lang mogelijk uitstellen (maar vanavond koorts = starten met de AB) Paracetamol verlicht gelukkig wel.

Helaas slaapt ie alleen als hij op mijn buik ligt, waardoor ik dus amper slaap. Ickeman komt vanacht weer thuis, kan ie meteen de nachtdienst in:) Gelukkig is hij komende week vrij dus kunnen we met zijn drieen weer een beetje bijkomen.

Is wel goed voor mijn lijn want er is vrijwel niets te eten in huis sinds de jaarwisseling en ik durf eigenlijk de deur niet uit met R. Dus verder dan de apotheek kom ik niet en daar hebben ze helaas bar weinig eetbaars:)

Als ik nou contant geld had....dan deed ik pizza bestellen enzo....ook geen optie......

Maar geen zorgen hoor, ik heb genoeg reserves en cracottes met kaas zijn best lekker:)

Dag dag, tot later
Oh Ruben is ziek, en dan nog oorontsteking, wat sneu ... hopelijk word ie snel beter hoor !! De AB heeft Xander in de tijd afgeholpen van zijn ontsteking. Was iets met neusdruppels, en nog lepeltjes siroop.
Witchke, ik ben niet zo voor AB, maar heb het al wel in huis (was toch bij de ha en apotheek). Hij moet iets vloeibaars krijgen; ben benieuwd hoe ik dat naar binnenkrijg:)

Muis, het is maar goed dat de muisjes niet zo hard groeien anders had je op pad gemoeten voor nieuwe skipakjes nu jullie een maand later op vakantie gaan:) Desalniettemin wel een goed excuus om...
Icke even kort: wist je dat meningitis heel vaak ontstaat door een onbehandelde oorontsteking? Snel aan die AB dus, daarmee wil je geen risico nemen!

En nu weer aan het werk.
Xaloy, ik heb het gelezen, schrok er nogal van......

In overleg met de ha beginnen we pas vanavond aan de AB als de koorts niet is gedaald. Hij vond het nog niet heel noodzakelijk om direct de ab te starten.

Zojuist om 12 uur was de temperatuur 36,4 laatste paracetamol was om 9 uur. Hij heeft net 1,5 uur geslapen (alleen voor het eerst sinds dagen!) en kruipt weer wat rond. Er zit weer meer leven in, dus ik heb goede hoop.

Oh, hij staat inmiddels alweer; probeert vanaf de buitenkant een te groot speeltje door de spijlen van de box dat erin ligt te wurmen. Dompie.

Ik wacht even de uitwerktijd van de paracetamol van 9 uur af en als de koorts rond die tijd weer is opgelopen dan start ik toch maar met de AB denk ik........

Zal zo rond 14 uur zijn denk ik? Kan me herinneren van Robbie dat hij eens in de 4 uur para mocht? Was het op dat moment al uitgewerkt? Ik mag er maar 3 in 24 uur geven dus minimaal 8 uren ertussen. Het is 120 mg.
Als je rond 9 uur gegeven hebt zou ik zeker wachten tot 16 uur. Robbie is veel zwaarder dan Ruben. Robbie kreeg idd op een gegeven moment 120 per 4 uur.
hoihoi....

Muisje: vanavond op tafel dansen met papa muis? Veel plezier! en gefeliciteerd!

fachat: Pfoe, gelukkig maar dat het nog een 'beetje' mee bleek te vallen met de boot

Witchke: Die baan komt er wel hoor. En solliciteren is niet leuk!!! maar uiteindelijk loont het wel.

Icke: Veel beterschap voor Ruubje!!

Fleur is helaas ook weer ziek en koortserig. Gisteren al heel veel geslapen en vandaag komt ze haar bed nauwelijks meer uit. Hoop dat ze snel weer opknapt.

Mijn gesprek zit erop, Nu is het afwachten geblazen.
Beterschap voor Ruben Icke, hopelijk knapt hij snel weer op!

Hoe is je gesprek gegaan Dropneus? Heb je er een goed gevoel bij?

En ook beterschap voor Fleurtje! Hopelijk knapt zij ook snel weer op!
ja dropneus, ik ben ook benieuwd naar je gesprek, hoe is het gegaan?

Ook nog veel beterschap gewenst aan fleur

Heb er weer een telefoontje opzitten eentje naar een uitzendbureau voor een job als Administratief Bediende Central Input bij een transportfirma, ze ging voor mij uitvissen of er overuren moesten worden gedaan, en wat de werkuren waren.
Mijn gesprek ging wel oke, alleen heb ik alweer niet helemaal de goede werkervaring. Ze hebben nu 4 kandidaten gesproken en volgende week volgt er nog een 5e. Ik zou vanmiddag of begin volgende week meer horen. Als ze me vandaag nog niet bellen is dat denk ik alleen maar positief.

Bovendien is er nu weer een vacature bij een andere buurgemeente. daar ga ik mijn mooie brief dus ook maar weer eens naartoe sturen. Het gaat wel een keer lukken. Ik weet nu al steeds beter welke vragen ik bij deze functie kan verwachten, dus mijn antwoorden worden ook steeds beter
Half vier nogsteeds 36,4..... Nog maar een 60 mg gegeven en net ook een tandje ontdekt. Arme ziel......
Dropneus ; fijn dat je nog een vacature hebt ontdekt bij je buurgemeente hoor ! Hopelijk nodigen ze je daar ook op uit ! Een van de komende weken, vinden we allebei gewoon een fijne job !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven